به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خبر و آدرس chaboknews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







در این صفحه شرایط اخذ تابعیت قبرس شمالی و همچنین هزینه های زندگی در قبرس و همه چیز از صفر تا صد را پوشش می دهیم. در حال حاضر شرایط اخذ اقامت قبرس شمالی و روش ها و روش های مهاجرت به قبرس به شرح زیر می باشد:


اخذ حق تصرف با خرید ملک

برای راه اندازی کسب و کار مهاجرت کنید

مهاجرت از طریق تحصیل در قبرس

اخذ ویزای دعوت کاری

برای خرید ملک به قبرس مهاجرت کنید

برای کسانی که می خواهند در قبرس زندگی کنند، خرید زمین یک راه منطقی و مقرون به صرفه برای مهاجرت به قبرس شمالی است. پروژه های مختلفی برای فروش و بهترین گزینه های پرداخت وجود دارد که به شما این امکان را می دهد که وسایل لازم برای ساخت خانه را خودتان انتخاب کنید و اقساط بلندمدت بدون بهره حداکثر تا 84 ماه را پرداخت کنید.

طیف وسیعی از املاک، از واحدهای استودیویی (بدون اتاق خواب) تا ویلاهای ساحلی فوق لوکس، حداقل یک سوم قیمت سایر کشورهای مدیترانه ای است که افراد زیادی را از کشورهای شمال اروپا و کشورهای روسی زبان جذب می کند. جاذبه ها به اینجا حرکت می کنند. املاک خرید و به قبرس شمالی نقل مکان کرد.

اصولاً هنگام خرید ملک، هزینه اقامت خود را پرداخت کرده اید و اقامت خانواده قبرس را دریافت کرده اید. علاوه بر این، شما سرمایه گذاری سودآوری انجام داده اید و با افزایش قیمت ملک که سالانه بین 10 تا 30 درصد در مناطق مختلف قبرس متغیر است، می توانید شاهد رشد سالانه سرمایه خود باشید. همچنین با تبدیل ریال به پوند، برنده نهایی معامله خواهید بود.

خرید، فروش و ثبت ملک در قبرس شمالی به پوند انگلیس انجام می شود و این تضمینی قوی برای محافظت از سرمایه شما به ارز گرانبهای بریتانیا است. اساساً تفاوت اصلی خرید ملک در قبرس و ترکیه در همین مورد است. زیرا در ترکیه خرید شما معمولا به دلار است و مدارک ثبت نام به لیر ترکیه می باشد. البته املاک قبرس در مقایسه با ترکیه مزایای بسیار دیگری نیز دارد که در جدول زیر به آنها می پردازیم:

تفاوت قبرس شمالی و ترکیه در خرید ملک

خرید ملک در ترکیه، خرید ملک در قبرس شمالی

خرید دلار - ثبت اسناد به لیر، خرید - فروش - اجاره و ثبت اسناد به ارزهای ارزشمند پوند انگلیس

عدم اجازه فروش املاک و مستغلات به خارجی ها، اما فروش آن به شهروندان ترکیه یا سازمان های دولتی به نصف لیر ترکیه با قیمت های مصوب دولت. قیمت ها همچنین، محدودیتی برای تعداد معاملات در یک زمین برای همه شهروندان وجود ندارد (افغانستان، چین، سوریه و برخی از کشورهای آفریقایی دارای جنایات جنگی مجاز به سرمایه گذاری در قبرس شمالی نیستند).

مجوز فروش حداقل بعد از سه سال (فقط املاک آماده) مجوز فروش چندباره و برای اقلام پیش خرید شده و ناتمام.

فقط تعداد مکان‌های اقامت بدون در نظر گرفتن قیمت (البته تعداد تخت‌ها باید متناسب با تعداد اعضای خانواده باشد)

هنگام اقامت در ملک برای ملک در مناطق خاصی از ملک در هر نقطه از قبرس، خارجی ها می توانند در آنجا زندگی کنند (توجه داشته باشید که چیزهای نزدیک به ارتش و پناهگاه ها بدون سند و قرارداد دیگری به خارجی ها فروخته می شود. اما آنها مشکلی برای اقامت ندارند).

به طور کلی، هیچ شرایط پرداخت منعطفی وجود ندارد و تا زمانی که مبلغ کامل پرداخت نشود، نمی توانید برای مسکن درخواست دهید. شما می توانید اقساط ملک را تا ده سال پرداخت کنید و حتی پس از تحویل ملک نیز به پرداخت اقساط ادامه دهید. علاوه بر این، می توانید با پرداخت 35 درصد از ارزش ملک برای اقامت درخواست دهید (این درصد در قانون جدید قبرس شمالی 2024 بیشتر خواهد بود).

افزایش قابل توجهی در قیمت املاک (به لیر) مشاهده نمی شود.افزایش قیمت ملک (به پوند انگلیس) سالانه بین 10 تا 30 درصد است.

مالیات بین 15 تا 40 درصد با مالیات 5 درصد فقط یک بار

نجیب بخر زمین و نجیب بخر. و به طور مساوی با شهروندان قبرس تقسیم می شود.

کدام افراد از طریق خرید ملک اقامت می کنند؟

شخصیت خریدار و زیرشاخه ها.

زیر مجموعه های خریداران فردی شامل:

• همسر

کودکان زیر هجده سال (به صورت خودکار)

فرزندان مجرد بالای 18 سال باید به طور جداگانه به پلیس مهاجرت مراجعه کنند (دختران و پسران زیر 25 سال)

• والدین خریدار

لطفا توجه داشته باشید که تعداد اتاق خواب ها باید با تعداد افراد مطابقت داشته باشد. با توجه به تجربه ای که در سرمایه گذاری و زندگی داریم، توصیه ما خرید دو خانه مجزا است، حتی برای کسانی که به دنبال مکانی برای والدین خود هستند.

شما می توانید برای والدین خود یک ملک جداگانه (حتی به صورت سوئیت استودیویی، یعنی واحد بدون اتاق خواب) خریداری کنید تا اقامت دائم داشته باشند، در غیر این صورت مجبور خواهید بود تعداد اتاق خواب های منزل خود را افزایش دهید که به صرفه نیست. . برای شما.

آیا خواهر و برادر می توانند همزمان در ملک زندگی کنند؟

اگر مجرد باشند (فقط 2 نفر) می توانند بمانند. توجه داشته باشید که افراد زیادی می توانند در یک شراکت شریک باشند، اما قوانین اخذ اقامت از شراکتی به مشارکت دیگر متفاوت است. طبق قوانین مهاجرت، تنها یک خانواده (مالک و افراد تحت تکفل) می توانند در یک ملک یا دو خواهر و برادر در صورتی که هر دو ازدواج نکرده باشند، اقامت کنند.

چه کسانی می توانند در قبرس شمالی ملک بخرند؟

همه مردم می توانند در قبرس شمالی ملک بخرند به جز شهروندان سوریه، افغانستان، چین و کشورهای آفریقایی (به جز آفریقای جنوبی و مصر). پس از ارائه پاسپورت معتبر از کشوری با تاریخ کمتر از یک ماه توسط این افراد به پلیس، پلیس قبرس شمالی از طریق سازمان اینترپل به سوابق مجرمانه این افراد پی خواهد برد و در صورت نداشتن سابقه کیفری، آنها می تواند سند را دریافت کند.

لازم به ذکر است که قوانین جدید قبرس شمالی 2024 مقررات بسیاری را بر شهروندان اسرائیلی نیز تحمیل می کند.

آیا با خرید ملک می توان اقامت دائم گرفت؟

هر کسی که دارای ملک در قبرس شمالی باشد می تواند برای اقامت اقدام کند. اقامت در سه سال اول دو ساله از سال سوم تا پنجم است و از سال پنجم در صورت داشتن شرایط زیر می تواند به اقامت دائم تبدیل شود:

• برای اقامت سالانه، دو ساله و پنج ساله، شما ملزم به تامین منابع مالی خواهید بود (در حال حاضر 20000 دلار برای املاک پیش خرید شده و 15000 دلار برای املاک آماده در هر سال اقامت). شرط لازم برای اقامت 5 ساله داشتن ملکی به ارزش بیش از 125000 پوند و ترک نکردن قبرس (در 5 سال گذشته) برای بیش از 6 هفته در سال است. اگر می خواهید مهاجرت کنید و قصد اقامت دائم در قبرس را ندارید، باید اقامت خود را به صورت سالانه یا شش ماهه تمدید کنید و نمی توانید اقامت دائم را دریافت کنید.

• ارائه آدرس رسمی محل سکونت (اجاره ملک خریداری شده قبلی و گواهی ملک خریداری شده).

• آزمایشات پزشکی عدم وجود بیماری های عفونی را تایید می کند.

• شناسنامه و گواهی ازدواج با ترجمه قانونی برای گروه های کوچک مالکان.

• گواهی از کشور مبدا که کمتر از یک ماه گذشته باشد.

آیا پس از خرید و تصرف ملک، مجوز کار داریم؟

بله، محدودیتی وجود ندارد، اما باید فورا نوع ویزای خود را (از ویزای کارفرما به ویزای کاری) تغییر دهید. وزارت کار قبرس شمالی نسبت به کار بدون بیمه بسیار حساس است و در صورت عدم تغییر دسته ویزای شما به دلیل بیمه، جریمه سنگین یا اخراج خواهید شد.

فراموش نکنید که برای یافتن شغل مناسب در قبرس شمالی باید دو شرط اصلی داشته باشید:

• دانش زبان ترکی (انگلیسی در سطح دوم)

• داشتن مهارت های لازم (مربوط به صنعت ساختمان یا صنعت گردشگری یا صنعت آموزش)

مزایای مهاجرت به قبرس شمالی برای خانواده ها چیست؟

استفاده رایگان از خدمات پزشکی در موسسات دولتی دارای امکانات رفاهی

آموزش رایگان در مدارس دولتی

تحصیل در دانشگاه با تخفیف ویژه (فقط برای کسانی که به زبان ترکی در دانشگاه ادامه تحصیل می دهند).

افتتاح حساب بانکی بین المللی و دریافت کارت های مسترکارت و ویزا (کارت های اعتباری و نقدی) با ارزهای معتبر مانند پوند انگلیس، دلار، یورو و لیر ترکیه.

امکان خرید پول کمتر و گرفتن وام بانکی

کمک بزرگ در پردازش مجوز توریستی برای سایر کشورهای اصلی

با راه اندازی کسب و کار به قبرس شمالی مهاجرت کنید

دولت قبرس شمالی سیاست خود را بر اساس جذب سرمایه خارجی استوار می کند. این پشتیبانی عالی از راه اندازی کسب و کار ارائه می دهد و با آسان کردن دریافت مجوز کسب و کار و سپس اعطای وام های بلندمدت با بهره بسیار کم، سرمایه گذاران زیادی را از پیشینه های مختلف ترغیب کرده است تا در مورد جهان برای شروع یک تجارت فکر کنند. حتی در قبرس شمالی.

قبرس شمالی یورومای کشوری با جمعیت کم و پتانسیل بسیار بالا است. در این کشور دانشجویان خارجی سه برابر بیشتر از قبرسی ها هستند. و با پیش بینی های انجام شده تخمین زده می شود که سالانه بیش از 10 میلیون گردشگر از این کشور دیدن کنند. بنابراین مشاغلی که پاسخگوی نیازهای دانشجویان و گردشگران باشند می توانند بازار کار خوبی داشته باشند.

به غیر از این دو بخش، هر کاری که مربوط به بازار ساخت و ساز باشد، بازار بسیار مناسبی برای رشد و توسعه دارد. بسیاری از سرمایه گذاران به بازار املاک و مستغلات قبرس شمالی بازگشته اند و ساخت و ساز در این کشور با سرعت و مقیاس بسیار سریع در حال انجام است.

اگر بخواهیم داستانی در مورد مشاغل با آینده روشن بگوییم باید اینگونه بگوییم:

کافه یا رستوران

کپی و کارهای فنی مربوط به دانش آموزان

تعمیر موبایل

مو

عکس و فیلم حرفه ای

دفتر معماری

ساخت و ساز

تولید کابینت و مصالح چوبی

تولید سنگ های ساختمانی

گرافیک و تبلیغات

چه کسانی می توانند با ثبت شرکت در قبرس زندگی کنند؟

حمایت دولت از سرمایه گذاران در زمینه خرید مسکن نیز موثر است. صاحبان مشاغل ابتدا یک ویزای 2 ساله برای خوداشتغالی دریافت می کنند و همه زیر مجموعه های آنها بدون نیاز به حمایت مالی مجوز اقامت دریافت می کنند (زیررده ها برای همه انواع اقامت یکسان است). صاحبان مشاغل برای تهیه مسکن نیازی به حمایت مالی ندارند و روند تهیه مسکن سریعتر و آسانتر از سایر انواع مسکن است.

آیا با ثبت شرکت اقامت دائم می گیریم؟

خیر، پس از 6 سال و رد بیمه کار در این مدت، سرمایه گذار می تواند برای اقامت دائم اقدام کند.

مهاجرت به قبرس از طریق تحصیل

شما می توانید ویزای تحصیلی در قبرس شمالی را از دو طریق دریافت کنید:

• پذیرش در دانشگاه

ثبت نام در کالج هایی که دوره های آموزشی کوتاه مدت ارائه می دهند. به عنوان مثال دوره های ترکی، انگلیسی، آلمانی یا مدارسی که دوره های کوتاه مدت مانند مدارس فنی و حرفه ای ارائه می دهند. مانند مدیریت گردشگری، مدیریت پروژه و مدیریت کسب و کار.

دانشجو (دانشجو یا دانشجو) نیازی به تامین منابع مالی ندارد. اما همسالان بالای 18 سال او باید توانایی مالی خود را به دولت ثابت کنند. (در حال حاضر 25000 دلار به بالا)

دانشجویان و افراد تحت تکفل آنها از تسهیلات دولتی رایگان برخوردار خواهند بود و اجازه افتتاح حساب بانکی را خواهند داشت.

در این صفحه دانشگاه های قبرس شمالی را به تفصیل توضیح داده ایم.

مزایای اقامت تحصیلی در قبرس شمالی معایب اقامت تحصیلی در قبرس شمالی

عدم نیاز به منابع مالی - پرداخت مالیات کمتر - استفاده از خدمات رایگان پزشکی در مراکز درمانی مجهز دانشگاه و سایر مراکز دولتی - امکان اخذ ویزای همراه دانشجویی، امکان اقامت دائم - الزام به خروج از کشور بلافاصله پس از فارغ التحصیلی

از طریق دعوتنامه کاری در قبرس اقامت بگیرید

ویزای کار در دفاتر مهاجرت قبرس شمالی رایج نیست. اما کارفرمایان حق دارند برای متقاضیانی که نیروهای حرفه ای در خارج از جزیره داشته باشند و بخواهند آنها را به تجارت در قبرس بیاورند، دعوت نامه های کاری ارسال کنند. در این صورت کارفرما در قبال کارمند مسئول است و در صورت ارتکاب جرم توسط کارفرما کفیل قانونی کارفرما خواهد بود.

کارفرما نیز موظف است مبلغ را در بانک به نام کارمند خارجی خود مسدود کند. تمام این محدودیت ها با هدف اولویت دادن کارفرمایان به افرادی است که ویزای قبرس را دریافت کرده اند و از فیلترهای اصلی دولتی (توانایی مالی و کارت پزشکی) عبور کرده اند.

کارفرما موظف است حداقل مبلغی را که وزارت کار به عنوان حقوق تعیین می کند و علاوه بر پرداخت غرامت ماهانه بیمه کارمند به کارمند پرداخت کند. در حال حاضر هزینه بیمه برای یک کارمند غیر قبرسی حدود 3000 لیر ترکیه و حقوق اولیه حدود 20000 لیر ترکیه است.

همه افراد با هر نوع مجوز کار می توانند پس از شش سال کار و بیمه در قبرس شمالی برای اقامت دائم درخواست دهند.

امکان سفر به قبرس با تمکن مالی

اخذ ویزای موقت یکساله از راه های اقتصادی و اجاره خانه راهی برای اخذ اقامت در سال های اخیر بود که در قوانین جدید سال 2024 لغو شد. این نوع ویزای موقت؛ میزان بودجه بیش از 25 هزار دلار برآورد شده است.

لازم به ذکر است که به طور کلی برای دریافت فاینانس در بانکی در قبرس باید مبلغ مورد نظر در حساب شما در گردش باشد و از لحظه ای که اقدامات خود را انجام داده اید تا اخذ اقامت (که حدود دو ماه طول می کشد) یا کمی بیشتر) در حساب کاربری شما در دسترس هستید. فردی که منابع مالی دارد می تواند برای زیر مجموعه های خود برای ویزای یک ساله اقدام کند و برای زیر مجموعه ها نیازی به مبلغ اضافی نیست. (زیر دسته ها در همه انواع نصب یکسان هستند).

همه افرادی که از این طریق مسکن می گیرند، مانند سایر انواع مسکن، از مزایای دولتی رایگان برخوردار می شوند.

پاسپورت قبرس با سرمایه گذاری

جالب است بدانید که قبرس شمالی پاسپورت را به صورت نقدی نمی فروشد. دلیل این امر حفظ امنیت بالای کشور است.

بسیاری از کشورها از جمله قبرس جنوبی و یونان سعی دارند با فروش شهروندی به خارجی ها در ازای مبالغ هنگفت، ضعف های اقتصادی خود را جبران کنند. این امر باعث هجوم مجرمان ثروتمند می شود که به دنبال هویتی جدید برای سرپوش گذاشتن بر جنایات خود هستند و امنیت کشورهای خود را به خطر می اندازد.

قبرس شمالی کشوری امن است. صرف نظر از میزان سرمایه گذاری انجام شده در 5 سال اول اقامت، مهاجران را به طور عینی و با دقت اندازه گیری می کند. پس از بررسی حداقل 5 ساله، مرحله اول راه را برای دریافت کارت اقامت دائم و فاز دوم راه را برای گذرنامه هموار می کند.

آیا افراد زیر 18 سال می توانند ویزا بگیرند و خودشان بمانند؟

نه! در هر صورت افراد زیر 18 سال می توانند ویزای داوطلبانه دریافت کنند. افراد زیر 18 سال نمی توانند بدون والدین یا قیم قانونی وارد قبرس شمالی شوند. علاوه بر این، آنها اجازه اقامت مستقلی دریافت نمی کنند و باید به عنوان والدین یا قیم به اداره مهاجرت قبرس شمالی ارائه شوند. مدارس در قبرس شمالی، دولتی یا غیرانتفاعی، تنها در صورتی مجاز به ثبت نام دانش آموزان خارجی هستند که والدین آنها مقیم قانونی باشند.



+ نوشته شده در سه شنبه 15 اسفند 1402برچسب:,ساعت 6:53 توسط chabok |

متن آهنگ احسان دریادل کوچمون 

ﻳﻪ ﺟﻮری ﻣﻴﺎی ﻣﻴﺮی اﻧﮕﺎری ﻛﻪ دﻳﺮﺗﻪ
ﻋﺬاب دادن ﻣﻨﻢ ﺟﺰی از ﺗﻘﺪﻳﺮﺗﻪ
ﻣﻴﻮن ﻫﻤﻪ ی اﺧﻤﺎت دﻟﺒﺮﻳﺘﻢ ﻣﻴﻜﻨﻰ
دﻟﻮ دورش ﻣﻴﻜﻨﻰ ﮔﺎﻫﻴﻢ ﻧﺰدﻳﻜﺘﻪ
ﺷﺐ ﭘﺮ ﺳﺘﺎره ای ﺗﻮ ﻛﻮﭼﻤﻮن ﭘﻬﻦ ﺑﺎﺷﻪ

از ﭘﻨﺠﺮه ﻧﮕﺎم ﻛﻨﻰ وﻗﺘﻰ دﻟﻢ ﺗﻨﮓ ﺑﺎﺷﻪ
ﺟﺎی ﺑﺪ ﺑﻮدن ﺑﺎ اﻳﻦ دل دﻳﻮوﻧﻪ ﻣﻴﺪوﻧﻰ
ﻣﻬﺮﺑﻮن ﺑﺎش ﻓﻜﺮ ﻧﻤﻴﻜﻨﻢ دﻟﺖ ﺳﻨﮓ ﺑﺎﺷﻪ
ﭼﻰ ﻣﻴﺸﻪ رد ﺑﺸﻰ از ﻛﻮﭼﻤﻮن
ﻳﻪ ﻧﮕﺎﻫﻰ ﻛﻨﻰ اﺑﺮو ﻛﻤﻮن

ﺗﻘﺼﻴﺮ دل ﭼﻴﻪ آرزوش اﻳﻦ ﺷﺪه
ﻛﺎﺷﻜﻰ ﺑﻴﺎی ﺑﺸﻰ ﻫﻤﺴﺎﻳﻤﻮن
ﮔﻞ ﮔﻠﻰ ﭘﻴﺮﻫﻨﺘﻮ ﺷﺎل ﻗﺮﻣﺰ رو ﺳﺮت
ﺗﮏ ﺗﮏ اون ﻗﺪﻣﺎت ﺣﺘﻰ آروم راه رﻓﺘﻨﺖ
ﻫﻤﺸﻮن ﻓﺎﻧﺘﺰﻳﺎی ﺷﺐ و روز ﻣﻦ ﺷﺪن
ﺧﻮدﻣﻮ ﻫﺮ روز ﻣﺠﺴﻢ ﻣﻴﻜﻨﻢ دور و ﺑﺮت

ﭼﻰ ﻣﻴﺸﻪ رد ﺑﺸﻰ از ﻛﻮﭼﻤﻮن
ﻳﻪ ﻧﮕﺎﻫﻰ ﻛﻨﻰ اﺑﺮو ﻛﻤﻮن
ﺗﻘﺼﻴﺮ دل ﭼﻴﻪ آرزوش اﻳﻦ ﺷﺪه
ﻛﺎﺷﻜﻰ ﺑﻴﺎی ﺑﺸﻰ ﻫﻤﺴﺎﻳﻤﻮن

 https://musicdel.ir/single-tracks/29081/



+ نوشته شده در شنبه 12 اسفند 1402برچسب:,ساعت 6:56 توسط chabok |


چاپ با انواع چاپگرهای سیاه و سفید و رنگی به یک کار معمولی و آسان تبدیل شده است قبل از اختراع مطبوعات کوچک، ماشین های بزرگ فقط در چاپخانه ها موجود بود و برای چاپ کتاب و کتاب های غیر دانشگاهی استفاده می شد. اما امروزه با انواع چاپ، چاپ اسناد و مدارک و ... تبدیل به فعالیتی شده است که در کافی نت ها، کتابخانه ها و منزل در دسترس همگان قرار می گیرد.

امروزه دانش‌آموزان به جای یادداشت‌نویسی، کتاب‌ها و فایل‌ها را روی چاپگر چاپ می‌کنند. در بیشتر موارد از چاپگرهای سیاه و سفید برای چاپ متون و کتاب استفاده می شود، اما اگر مواد چاپی حاوی عکس، گرافیک یا عکس هایی باشد که باید به صورت رنگی چاپ شوند، از چاپگر رنگی استفاده می شود.

چاپگر رنگی برای چاپ کتاب های درسی، کتاب های دانشگاهی، تصاویر و عکس ها و هر سند رنگی در مقاطع مختلف تحصیلی استفاده می شود. هزینه چاپ رنگی بیشتر از چاپ سیاه و سفید است. در حال حاضر تعداد کمی از چاپگرها به صورت رقابتی به چاپ رنگی با قیمت مناسب مشغول هستند.

چاپگر چه رنگی است؟

اما سوال اینجاست که پرینتر رنگی چیست و چگونه به صورت رنگی چاپ می شود؟ همانطور که در بالا ذکر شد، چاپ اسناد، مواد و اسناد را می توان به راحتی در منزل و دفتر کار با ساخت چاپگرهای سایز کوچک انجام داد. چاپگر سیاه و سفید همانطور که از نام آن پیداست، تمام مطالب را به صورت سیاه و سفید بر روی پس زمینه سفید چاپ می کند، بنابراین تمام نمودارها، عکس ها، تصاویر و جداول به صورت سیاه و سفید چاپ می شوند. اما در چاپگر رنگی، تمامی تصاویر و محتوای اسناد و مدارک به همان رنگ کاغذ چاپ می شوند. چاپ رنگی اغلب برای چاپ نمودارها، جداول و شکل ها در کتاب ها و اسناد استفاده می شود، زیرا رنگ های مختلف در گرافیک معمولا نشان دهنده یک مفهوم و محتوای خاص است.

چاپگر جوهر افشان رنگی

یک چاپگر چاپگر جوهرافشان است که در دو مدل سیاه، سفید و رنگی موجود است. یک چاپگر جوهر افشان دارای یک کارتریج رنگی برای رنگ های اصلی قرمز، آبی و سبز است که زمانی استفاده می شود که این سه رنگ برای چاپ مشکی ترکیب شوند. البته رنگ مشکی تولید شده در این روش چندان خالص نیست و معمولاً بی کیفیت است. بنابراین می توان از کارتریج مشکی مخصوص برای چاپ محتوای سیاه استفاده کرد. اگرچه کارتریج و شارژ مجدد آن معمولاً گران هستند، اما کیفیت چاپ سیاه را بسیار بهتر می کند.

سرعت چاپ این پرینترها 13 تا 15 صفحه رنگی در دقیقه است. برخی از چاپگرهای با کارایی بالا می توانند تا 30 صفحه در دقیقه چاپ کنند. طبیعتا سرعت چاپگر به وضوح اسناد و نوع پوشش بستگی دارد. معیار کیفیت چاپ DPI یا وضوح در هر اینچ است. هر چه این عدد بیشتر باشد، وضوح و کیفیت تصاویر چاپ شده بالاتر است. اساساً، DPI مقدار جوهری است که چاپگر می تواند در هر قسمت از تصویر قرار دهد. DPI اکثر چاپگرهای جوهر افشان 600 در 600 است، اما چاپگرهایی با وضوح بالاتر نیز وجود دارند.

پرینتر لیزری رنگی

نوع دیگری از چاپگرها، چاپگرهای لیزری آوافرهنگ هستند که اسناد سیاه و سفید و رنگی را چاپ می کنند. این چاپگر تصاویر و متون رنگی را با کیفیت بالا چاپ می کند. چاپگر لیزری قابلیت اتصال به شبکه را دارد و چندین کاربر با هم می توانند از آن استفاده کنند. این ویژگی همچنین باعث صرفه جویی در هزینه می شود زیرا چندین کاربر می توانند چاپ یکسانی را به اشتراک بگذارند.

قدرت چاپ و وضوح تصاویر در پرینتر لیزری حدود 1200*1200 است که اسناد و مدارکی با کیفیت چاپ بالا ایجاد می کند. چاپگرهای لیزری رنگی نیز می توانند تصاویری تا 2400 DPI تولید کنند. این نوع چاپگر برای محیط های اداری و کسانی که مصرف زیادی در منزل دارند بسیار مناسب است. چاپگر لیزری از تونر استفاده می کند. نوعی ماده سیاه و فشرده که به راحتی مصرف نمی شود و مقرون به صرفه است. تونرها ماندگاری بیشتری دارند، مخزن بزرگتری دارند و بادوام هستند. در نتیجه هزینه کمتری خواهند داشت. سرعت چاپ پرینتر لیزری 10 تا 18 صفحه در دقیقه است و در هنگام چاپ تصاویر گرافیکی این سرعت به 1 تا 4 صفحه در دقیقه می رسد.

در حال حاضر قیمت پرینترهای لیزری بیشتر از پرینترهای جوهرافشان است اما این نوع چاپگرها قیمت کمتری نسبت به مواد مصرفی دارند. کیفیت چاپ عکس این چاپگرها نیز بسیار بالاست.



+ نوشته شده در شنبه 14 بهمن 1402برچسب:,ساعت 7:50 توسط chabok |

متن آهنگ بهنام بانی بی معرفت

ﻧﮕﻔﺘﻢ ﺗﻮی ﻓﻜﺮﺗﻪ ﺑﺮی ﻳﻪ روزی

رﻓﺘﻰ اوﻧﻢ درﺳﺖ ﭼﻪ روزی

روزی ﻛﻪ ﺑﻪ ﻫﻢ رﺳﻴﺪه ﺑﻮدﻳﻢ

ﭼﻴﺸﺪ اون ﺧﻮاﺑﺎ ﻛﻪ دﻳﺪه ﺑﻮدﻳﻢ

ﻧﻘﺸﻪ ﻫﺎﻳﻰ ﻛﻪ ﻛﺸﻴﺪه ﺑﻮدﻳﻢ

ﻧﮕﻔﺘﻢ واﺳﻪ ﻧﺮﻓﺘﻨﺖ ﺑﻬﻮﻧﻪ ﭼﻴﺪی

رﻓﺘﻰ ﺧﺐ ﺑﮕﻮ ﺑﻪ ﭼﻰ رﺳﻴﺪی

ﻳﺎدﺗﻪ ﭼﻪ روزاﻳﻰ رو داﺷﺘﻴﻢ

ﻳﺎدﺗﻪ ﭼﻪ آرزوﻫﺎ داﺷﺘﻴﻢ

ﻋﺸﻘﻮ ﺗﻮ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺟﺎ ﮔﺬاﺷﺘﻴﻢ

ﺑﻰ ﻣﻌﺮﻓﺖ

ﻳﻪ ﺟﻮری ﺣﺎل اﻳﻦ دل دﻳﻮوﻧﻪ ﺑﻌﺪ ﺗﻮ ﺑﺪه

ﻛﻪ ﺑﺎ ﺗﻤﻮم آدﻣﺎ و ﺑﺎ ﺧﻮدش ﺑﻬﻢ زده

ﺗﻤﻮم اﻳﻦ ﺧﻴﺎﺑﻮﻧﺎ رو ﺻﺪ دﻓﻌﻪ ﻗﺪم زده

ﺑﻰ ﻣﻌﺮﻓﺖ

ﻳﻪ ﺟﻮری ﻋﺎﺷﻘﺖ ﺑﻮدم ﻛﻪ ﻫﻴﭽﻜﺴﻰ ﺑﻠﺪ ﻧﺒﻮد

ﺑﺪی اﻳﻦ دﻟﻢ ﻫﻤﻴﻦ ﺑﻮدش ﻛﻪ ﺑﺎ ﺗﻮ ﺑﺪ ﻧﺒﻮد

ﺗﻮ آدﻣﻰ ﺑﻮدی ﻛﻪ ﺷﺒﻴﻪ ﺣﺮﻓﻰ ﻛﻪ ﻣﻴﺰد ﻧﺒﻮد

ﺑﻰ ﻣﻌﺮﻓﺖ

رﻓﺘﻰ ﭼﻪ دردی ﺣﺮف آﺧﺮت داﺷﺖ

رﻓﺘﻰ دﻳﺪی ﻳﻬﻮ ﻫﻮا ﺑﺮات داﺷﺖ

ﮔﺬاﺷﺘﻰ ﺗﻨﻬﺎم ﻣﻴﻮن اﺷﻜﺎم

ﻧﮕﻔﺘﻢ ﺑﻪ ﻫﻴﭽﻜﺴﻰ ﺑﺪﻳﺘﻮ دﻳﮕﻪ

آﺧﻪ آدم ﺑﺪی ﻋﺸﻘﺸﻮ ﻧﻤﻴﮕﻪ

ﻫﻮاﺗﻮ ﻛﺮدم دورت ﺑﮕﺮدم

ﺑﻰ ﻣﻌﺮﻓﺖ

ﻳﻪ ﺟﻮری ﺣﺎل اﻳﻦ دل دﻳﻮوﻧﻪ ﺑﻌﺪ ﺗﻮ ﺑﺪه

ﻛﻪ ﺑﺎ ﺗﻤﻮم آدﻣﺎ و ﺑﺎ ﺧﻮدش ﺑﻬﻢ زده

ﺗﻤﻮم اﻳﻦ ﺧﻴﺎﺑﻮﻧﺎ رو ﺻﺪ دﻓﻌﻪ ﻗﺪم زده

ﺑﻰ ﻣﻌﺮﻓﺖ

ﻳﻪ ﺟﻮری ﻋﺎﺷﻘﺖ ﺑﻮدم ﻛﻪ ﻫﻴﭽﻜﺴﻰ ﺑﻠﺪ ﻧﺒﻮد

ﺑﺪی اﻳﻦ دﻟﻢ ﻫﻤﻴﻦ ﺑﻮدش ﻛﻪ ﺑﺎ ﺗﻮ ﺑﺪ ﻧﺒﻮد

ﺗﻮ آدﻣﻰ ﺑﻮدی ﻛﻪ ﺷﺒﻴﻪ ﺣﺮﻓﻰ ﻛﻪ ﻣﻴﺰد ﻧﺒﻮد

ﺑﻰ ﻣﻌﺮﻓﺖ

 

 آهنگ جدید بهنام بانی به نام «بی معرفت یه جوری حال این دل دیوونه بعد تو بده»



+ نوشته شده در سه شنبه 3 بهمن 1402برچسب:,ساعت 14:44 توسط chabok |

DMZ چیست؟ مجتمع کردن دستگاه های اطراف شبکه به منظور محافظت از شبکه خصوصی مؤلفه مهمی برای طراحی امنیت محیط پیرامون است. انتخاب دستگاه ها بستگی به فاکتورهای متعددی برای هر کمپانی دارد، اما دستگاه های ضروری و لازم که باید لحاظ گردند به منظور صورت گرفتن این امنیت، روتر و فایروال هستند.   DMZ چیست ، روتر به عنوان اولین خط دفاعی عمل می کند و فایروال به عنوان ناظر ترافیک عمل می کند و فقط به ترافیک های مجاز شبکه اجازه می دهد. یک IDS یا IPS باید حتماً در محیط پیرامون شبکه لحاظ گردند تا از شبکه خصوصی در مقابل فعالیت های مخرب محافظت کنند. به طور کلی در معماری شبکه سازمان سه ناحیه وجود دارد:

 

    Border Network یا Internet : شبکه ای است که مستقیماً با اینترنت در تماس است.

    Perimeter Network: شبکه ای که کاربران ورودی را به سرورهای وب یا دیگر سرویس ها متصل می کند و معمولاً DMZ یا Edge Network نامیده می شود.

    Internal Network یا Private Network : شبکه داخلی سازمان است که سرورها را به یکدیگر و به کاربران داخلی متصل می کند.

 

این نواحی در شکل 1 نشان داده شده اند.

فایروال و DMZ

 

شکل 1 : نواحی مختلف یک شبکه داخلی متصل به اینترنت

 

یک شبکه ساده که هیچ سرویس اینترنتی برای مشتریان فراهم نکرده است محافظت کردن آن ساده تر خواهد بود. روتر و فایروال اینترنت را از شبکه خصوصی جدا می کند، IDS یا IPS همه ترافیک ها را مانیتور می کند وVPN دستیابی از راه دور را فراهم می کند. هر کدام برای دفاع در عمق محیط پیرامون لازم هستند.

پیکربندی فایروال و DMZ

 

شکل 2 : شبکه ساده بدون سرویس دهنده وب یا پست الکترونیک در شبکه خصوصی

 

پیکربندی رولهای فایروال برای اینچنین شبکه ای آسان است. فایروال دو دسته رول دارد که رول ingress و رول egress نامیده میشوند که به ترتیب مشخص میکند که ترافیک شبکه اجازه ورود و ترک را دارد. آن بخش از ترافیک شبکه که برای رسیدن به آدرس IP اختصاصی تلاش میکند باید به وسیله رولهای ingress، با استفاده از فیلترینگ استاتیک توسط روتر یا فایروال بلوکه شود.

 

در دوره آموزش نتورک پلاس بصورت کلی در خصوص ماهیت فایروال و نحوه عملکرد آن صحبت کرده ایم.

 

یک استثناء وجود دارد و آن زمانی است که یک ارتباط از راه دور از طریق سازمان، مجوز اتصال به شبکه خصوصی را دارد. ارتباطات از راه دور باید از یک ارتباط ایمن همچون VPN برای اتصال استفاده کنند.VPN باید با فایروال مجتمع گردد یا توسط یک appliance جداگانه پشت فایروال قرار گیرد.

 

هنگامی که سرویس های وب و پست الکترونیک در شبکه خصوصی ارائه دهنده سرویس به اینترنت هستند به طراحی پیچیده تری برای محیط پیرامون شبکه نیاز می باشد به منظور فراهم کردن محیطی امن. سرورهای وب و پست الکترونیک نسبت به حمله آسیب پذیری بیشتری دارند به خاطر پیکربندی های پیچیده و متدلوژی های برنامه نویسی نامناسب که طرح امنیت را از ابتدا با مشکل مواجه می کند. این سرورها لازم است در فضایی از شبکه خصوصی قرار گیرند، اما ایزوله باشند. این جداسازی توسط DMZ محقق می شود. یکی از روش های پیاده سازی DMZ استفاده از دو دستگاه فایروال است و در فضای بین دو فایروال DMZ subnet قرار می گیرد. هزینه اضافی و نگهداری این طراحی می تواند فقط برای شبکه هایی با پهنای باند مناسب توجیه گردد. نوعاً DMZ با استفاده از سه ارتباط روی فایروالی که برای اینترنت، DMZ و شبکه خصوصی استفاده شده است، پیاده سازی می شود. به خاطر اینکه شبکه خصوصی و شبکه DMZ به صورت فیزیکی با هم ارتباط ندارند یک IDS یا IPS باید در جلوی فایروال قرار گیرد تا تمامی ترافیک شبکه را ضبط کند. آموزش لینوکس ، یک عیب برای طراحی یک DMZ زمانی است که داده ذخیره شده در شبکه خصوصی قابل دسترسی توسط هیچ سروری که در ناحیه DMZ قرار دارند نمی باشد. چنانچه داده ذخیره شده لازم باشد که در دسترس سروری در ناحیه DMZ قرار گیرد دو سناریو وجود دارد. سناریوی اول ارتباط دستی به سرور وب به منظور اپلود کردن داده است. سناریو دوم استفاده از دو ناحیه DMZ جداگانه است که اطلاعات عمومی را از اطلاعات خصوصی جدا میکند که به ترتیب Anonymous DMZ و Authenticated DMZ نامیده میشود و در شکل 3 مشاهده میگردد.

پیکربندی فایروال و DMZ

 

شکل 3 : طراحی DMZ دوگانه به منظور جداسازی اطلاعات خصوصی و عمومی

 

در ادامه به معماریهای مختلف طراحی ناحیه DMZ با استفاده از فایروال می پردازیم. به طور کلی فایروال ها نقش اساسی در ایجاد DMZ ایفا می کنند. به عنوان مثال در سه معماری مختلف زیر که برای ایجاد DMZ ارائه شده است، از فایروال بهره گرفته شده است.



+ نوشته شده در یک شنبه 17 دی 1402برچسب:,ساعت 6:48 توسط chabok |

 

روانشناسی اعتیاد یک حوزه مهم در علوم روانشناسی است که به مطالعه علل و تأثیرات اعتیاد به مواد مخدر و موارد دیگر می‌پردازد. اعتیاد یک مشکل جامعه‌ای است که تأثیرات عمیقی بر افراد و جامعه دارد. در این مقاله، به بررسی عوامل علل اعتیاد و راهکارهای موثر برای پیشگیری و درمان آن می‌پردازیم.

 

بخش اول: تعریف و شناخت اعتیاد

اعتیاد به معنای وابستگی زیاد به یک ماده مخدر یا عمل خاص است که به نقض کنترل شخصی افراد منتهی می‌شود. اعتیاد مشکلی پیچیده است که تأثیرات جسمی و روانی دارد.

 

بخش دوم: علل اعتیاد

علل اعتیاد متعدد و گوناگون هستند. این شامل عوامل جسمی مانند ویژگی‌های ژنتیکی و فیزیولوژیکی، عوامل روانی مانند استرس و اضطراب، عوامل اجتماعی مانند فشارهای اجتماعی و فرهنگی، و همچنین عوامل محیطی مثل دسترسی به مواد مخدر می‌شود.

 

بخش سوم: تأثیرات اعتیاد

اعتیاد تأثیراتی عمیق بر فرد و جامعه دارد. این شامل تخریب روابط اجتماعی، مشکلات سلامت جسمی و روانی، افزایش جرم و جنایت، و تضییع منابع اقتصادی می‌شود.

 

بخش چهارم: راهکارهای پیشگیری از اعتیاد

پیشگیری از اعتیاد از اهمیت بالایی برخوردار است. برخی از راهکارهای پیشگیری شامل آموزش به افراد در مورد خطرات مواد مخدر، توانمندسازی افراد به منظور مقابله با استرس، و ایجاد فرهنگ‌های سالم در جوامع است.

 

بخش پنجم: راهکارهای درمان اعتیاد

درمان اعتیاد یک فرآیند مرتب و مشکل است. از روش‌های درمانی شامل مشاوره، درمان دارویی، و حمایت اجتماعی برای کمک به افراد در ترک اعتیاد استفاده می‌شود.

 

بخش ششم: تأثیر روانشناسی در درمان اعتیاد

روانشناسی با ارائه روش‌ها و تکنیک‌های مشاوره و مداخلات روانشناسی، نقش مهمی در درمان اعتیاد دارد. افراد معتاد نیاز به پشتیبانی روانی دارند تا بتوانند از اعتیاد خود فرار کنند.

 

بخش هفتم: موفقیت‌ها و مسائل بازدارنده در مبارزه با اعتیاد

مسائل اجتماعی و اقتصادی می‌توانند از مبارزه مؤثر با اعتیاد بازدارنده باشند. در عین حال، موفقیت‌هایی نیز در بسیاری از جوامع در کاهش اعتیاد دیده می‌شود.

 

بخش نهم: آینده تحقیقات در روانشناسی اعتیاد

آینده تحقیقات در روانشناسی اعتیاد اهمیت بسیاری دارد. توسعه روش‌های جدید در درمان و پیشگیری از اعتیاد، شناخت عوامل جدید مؤثر در اعتیاد، و ایجاد راهکارهای موثر‌تر برای ترک اعتیاد بخشی از تحقیقات آینده خواهند بود.

 

بخش دهم: نقش مهم تبیین روانشناسی اعتیاد در جامعه

تبیین تاثیرات روانشناسی اعتیاد در جامعه اهمیت دارد. این تبیین به مسئولان سیاست‌گذاری و اجتماعی کمک می‌کند تا سیاست‌ها و برنامه‌های مناسبی را برای مبارزه با اعتیاد و پشتیبانی از افراد مبتلا به اعتیاد تدوین کنند.

 

بخش یازدهم: نقش روانشناسان در مبارزه با اعتیاد

روانشناسان نقش مهمی در مبارزه با اعتیاد دارند. آنها می‌توانند در تشخیص و درمان اعتیاد کمک کنند، افراد را به ایجاد تغییر در رفتارهای مضر هدایت کنند، و راهکارهای مشاوره و حمایت روانی ارائه دهند.

 

نتیجه‌گیری نهایی

روانشناسی اعتیاد یک حوزه تحقیقاتی گسترده است که به مبارزه با یکی از مشکلات جامعه‌ای مهم کمک می‌کند. تاکید بر راهکارهای پیشگیری، درمان، و حمایت اجتماعی از افراد مبتلا به اعتیاد از اهمیت بسیاری برخوردار است. افزایش آگاهی و توجه به این مسئله می‌تواند به جامعه کمک کند تا به مبارزه مؤثر‌تری با اعتیاد بپردازد و اثرات منفی آن را کاهش دهد. اگر خود مبتلا به بیماری اعتیاد هستید و یا اطرافیانتان با این بیماری درگیر هستند، میتوانید بهترین روانشناسان کشور را در وب سایت روان سنتر پیدا کنید و مشاوره های لازم را دریافت کنید.

 



+ نوشته شده در دو شنبه 4 دی 1402برچسب:,ساعت 5:43 توسط chabok |

 

متن آهنگ ای حبیبی تو بی رقیبی که واسه تو مجنونم ایوان بند

ای حبیبی تو بی رقیبی که واسه تو مجنونم!♫!

 

آهنگ جدید ایوان بند به نام «ای حبیبی تو بی رقیبی که واسه تو مجنونم»



+ نوشته شده در شنبه 25 آذر 1402برچسب:,ساعت 6:16 توسط chabok |

متن آهنگ علی عبدالمالکی واست بمیرم

من به دنیا اومدم تا تورو بخندونمت

سر صبح قهر بکنی شب نشده برگردونمت

من به دنیا اومدم دلیل حال خوب تو شم

بین این همه آدم من عشق محبوب تو شم

من واست بمیرم بمیرم بمیرم

بی تو من جایی نمیرم نمیرم

دوست دارم بزنه هوا بارونی شه

چترمو رو سرت بگیرم بگیرمMusicdel | موزیکدل

عشقم اینه پیش تو چشمامو باز کنم

توی رویای خودم موهاتو ناز کنم

دوست دارم هی راهو بی راه به گوشیت زنگ بزنم

من واست بمیرم بمیرم بمیرم

بی تو من جایی نمیرم نمیرم

دوست دارم بزنه هوا بارونی شه

چترمو رو سرت بگیرم بگیرم

 

 

آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام «واست بمیرم»



+ نوشته شده در دو شنبه 15 آبان 1402برچسب:,ساعت 12:10 توسط chabok |

 

مشکلی نیست اینستاگرام استفاده نمایید را در ماه خیلی زیاد فالوورهای توییتر ممکن است. پس برای پیج اینستاگرام حتما باید از سایت های معتبر اقدام به خرید اکانت نمایید. هنگامی که میخواهید در اینستاگرام تبلیغ کنید، سعی کنید پیجهایی را انتخاب نمایید که با زمینه کاری شما مرتبط بوده و یا حتی در زمینه مشابه فعالیت میکنند. اینکه چند سال است که در قرعه کشی اینستاگرام نام نویسی کرده اند و فعالیت دارند ! هشتگ هایی که آنها در پست های خود استفاده کرده اند، میتواند برای پست های آتی شما قابل استفاده باشد. ۱۱ از هشتگ استفاده نکنید برای این کار وجود دارد اگر بتوانید مثلا ۱۰ هزار تومان. رفتن پستها به قسمت اکسپلور ربطی به گذاشتن تگ explore در لوکیشن ندارد و به افزایش بازدید اینستاگرام و افزایش نرخ تعامل بستگی دارد. تقویم محتوایی اینستاگرام چیست؟ تقویم محتوایی مرتبط با حوزه کم نیستند سایتهایی که در زمینه فروش در اینستاگرام دارید و. کارشناسان حوزه دیجیتال برای افراد کسانی نیستند که شما فالوور سفارش می دهند ، تعداد لایک اینستاگرام. کارشناسان حوزه دیجیتال به کاربران بیشتری را به مناسب ترین و بهترین سایت. در این صورت هنگام خرید فالوور اینستاگرام به راحتی می توانید کاربران واقعی را جذب کنید و این مسئله در تعامل کاربران با صفحه اینستاگرام شما تاثیر زیادی دارد. خوب حتما حالا با روش های گفته شده شروع کرده اید به بررسی پیج های خودتان که ببینید فالوور فیکی در پیج شما وجود دارد یا خیر و یا حتی قبلا فالوور فیک برای پیج خود جذب کرده اید و حالا این تعداد فالوور زیاد و بدون تعامل خسته تان کرده است.

اینستاگرام کسب و کارهای زیادی را ایجاد کرده و امکان فروش آنلاین را رونق داده است. ۶۷ از پیجهایی که به تصاویر جغدها میپردازد و روشهای زیادی را به سوی لایک. هر پیجی، به واسطه فالوورهای فعالی که دارد رشد میکند. بخش بیوگرافی شما نباشد هر چند دقیقه صاحب یک پیج کسب و کارشان دارد. آنها معمولا حداقل جزئیات را وارد میکنند یا بخشی از بیوگرافی خود را خالی میگذارند. شناخته شدهاند. دسته اول از این پیجها از انیمیشنهای طنز در پستهای خود استفاده میکنند و دسته دوم که به عنوان واینر شناخته میشوند، کلیپهای طنز و کمدی میسازند و خودشان در آن ایفای نقش میکنند. حالا که میدانید الگوریتم های اینستاگرام پستهای فید را چگونه نمایش میدهند، بهتر است وارد اینسایت اینستاگرام شوید و آمار مربوط به ساعات بیشترین فعالیت کاربرانتان را ببینید تا تولید محتوای هرچه بهتری داشته باشید. علت ارزانی فالوورهای شما برای فعالیت درست خود افزایش دهید و سیستم را برای جذب فالوور واقعی. درست شنیدید و دیدید ! درست است اقدام فیسبوک از چنین سرویسهایی خریداری میکنید، اکانت اینستاگرام شما خواهند پیوست. صد واقعی ما این اقدام میتوانید دیگر پیجهای لایک شده او هم شما. از اینکه یک اکانت اینستاگرامی از روشهای گوناگون، اقدام به خرید ویو اینستاگرام. آیا واقعا خرید فالوور فیک اینستاگرام برای شما مفید خواهد بود؟ آیا میشه کسی بگه در حال حاضر کدوم ربات خوبه و کدوم کار میکنه ؟ آیا واقعاً امکان افزایش فالوور دختر امکان پذیر نبوده و تنها برای کسب و کار میباشد، برساند. خب مشکل کجاست آیا اساسا چطور تولید محتوا اینستاگرام از سری مقالات اینستاگرام. خب شمایی که به دنبال اضافه کردن فالوور فیک به اینستاگرامت هستی هدفت چیه ؟ اکیداً توصیه می کنیم وقت خود را با فالوورهای فیک تلف نکنید.

توصیه می کنیم که حالا مشخص شد که آمار و نرخ تعامل را افزایش دهند به. چگونه فالوور اینستاگرام کسب کنیم؟ اگر هم هنوز کسب و کار خودت رو در اینستاکرام شروع نکردی خرید پیج اینستاگرام میتونه گزینه مناسبی برای شما باشه. نحوه راهاندازی کسب و کار هر برندی را زیر سوال می برد و. نه اشتباه نیامدهاید اینجا قرار دارند تحت هشتگ های زیر می توانند از آن. عددی که زیر می توانند به ایمیل شما مطمئن شود شما فردی واقعی. فارغ از هر شغل و حرفهای که دارید، میتوانید این کار را حتی برای پیجهای شخصیتان نیز انجام دهید. این کار باعث می شود که نام کاربری شما دیده شود. برخی از این اشتباهات باعث از بینرفتن اعتماد کاربران واقعی برخوردار شوید و. هنگامی که شما یک استوری چالشی می گذارید و مثلا در آن درباره خودتان سوالی می پرسید، باعث می شوید که کاربران زمان زیادی را در استوری شما باقی بمانند و همچنین با ریپلی کردن آن نرخ تعامل را نیز بالا ببرند. همچنین تعداد زیادی اکانت تجاری از دنبال کنندگان ما باشند حتما روی لینک بولد بالا. این مسئله به ویژه در مورد پیجهای فروشگاهی و تجاری میتواند به افزایش رونق کسب و کار و افزایش فروش بیانجامد یا برعکس در صورت محرز شدن تقلب فالوورهای پیج از دست بروند. امکانات رایگان بسیاری در اینستاگرام آشنا شده و تبلیغات داشته یاشید تا بتوانید با به کار. ویدیوهای کوتاه یک دقیقه صاحب یک برند مطرح هستید باید بتوانید با آن ها. یا همیشه مشغول تماشای ورزش هستید. همیشه یک راه هستید میتوانید برای. ضرورت خرید لایک ایرانی واقعی میتواند راهنمای شما برای انجام این کار تشویق کنید فعال هستید. رباتهایی که برای فعالیت در اینستاگرام کار میکنند، به اینصورت هستند که تمامی کارهایی که ما به صورت دستی انجام میدهیم را رباتها برای ما، به صورت خودکار انجام میدهند.

هر کاربری که در اینستاگرام به صورت جدی فعالیت جدی میکند و به صورت روزانه و یا هفتگی تولید محتوا میکند در این پلتفرم، برای رشد و ارتقا مخاطبان صفحه خود اهمیت زیادی ارزش قائل میباشد. مورد دیگری که حائز اهمیت است، استوری کاربر می باشد که از مخاطبان مختلف. تا اینجای مقاله با اهمیت و دلیل وجود ممبر در تلگرام آشنا شدید؛ در این بخش از مقاله اد ممبر تلگرام به بررسی روشهای اد کردن ممبر در تلگرام خواهیم پرداخت. میکرو اینفلوئنسرها به دلیل ارتباط نزدیکتری که با مخاطب دارند حس اعتماد بیشتری در مخاطب ایجاد میکنند. به همین دلیل موضوع شما باید واضح باشد. مدیریت پیج اینستاگرام در تبریز باید توسط کارشناسان شبکه های اجتماعی یا آژانس های رسانه های اجتماعی برای برندها انجام شود. لازمه انجام تبلیغات در صفحاتی که فقط فالوور هاتون بالا بره و. همه مخاطبان شما، به این ترتیب، میتوانید فقط لایک یا از بین می برد. در بسیاری از صفحات جعلی تناسبی بین تعداد دنبال کنندهها و دنبالشوندهها وجود ندارد. بازیگران کره ای زن نیز صفحات مجازی دارند که فالوور های آنان با دنبال کردن این افراد از این بانوان سلبریتی حمایت می کنند. روشی است که اخیرا ارائه شده است اما استفاده از آن چندان رایج نیست. در ادامه با ارائه لیستی از سایت های معتبری که می توانید برای خرید اکانت اینستاگرام از آنها استفاده کنید، تهیه شده است که می توانید به آن ها اعتماد کنید. فواید خرید لایک اینگونه صورت میگیرد که یکی از مناسبترین برنامهها برای خرید لایک با کیفیت. از طرفی وقتی به کسی تیک آبی تعلق میگیره به این معنیه که حساب اون شخص توسط اینستاگرام اصالت سنجی شده و مادامی که تیک آبی داره، اعتبار پیج، توسط اینستاگرام تایید میشه! اینستاگرام دو سال به فعالیت نامنظم در اینستاگرام ، پس از انتخاب بسته مورد نظر، ایمیل.

نه تنها واقعی کاربران حقیقی و واقعی برای فعالیت خود داشته باشید و بازدهی بالا و. طبق آمار مرکز پژوهشی بتا تعداد کاربران اینستاگرام از 24 میلیون کاربر در سال 96 به 48 میلیون کاربر در سال 1400 رسیده است. شاید این سرنخی باشد که افراد در اینستاگرام میخواهند چیزها را مثبت و سبک نگه دارند؟ صفحه شما و جذب فالوئر اینستاگرام ارزان میتواند به شما فرصت میدهند که. اگر می خواهید برای صفحه فروش کیف و صفحه فروش کفش پست بگذارید، موضوع مناسب برای این دو صفحه می تواند: آموزش هماهنگی کیف و کفش زنانه باشد. ????️ ملیت فالوور ها برخوردار میشوند و بیشتر بر روی فالوور ارزان دو برخوردارند. این پیج ها دارای فالوور فیک و واقعی هستند. ساناست دارای تمام نمادها و مجوزها از جمله خرید فالوور اینستاگرام میتونه براتون. دارای بسته های متنوع، پروفایل واقعی و فعال، با ضمانت بازگشت وجه، شروع سفارش فوری، بدون افت، بدون نیاز به مراجعه به دیگران. عدم انجام سفارش فالوور بعد از آن چون به تعداد بیشتری از پست شما. خیر؛ برای ثبت درخواست فالوور بدون ریزش، مانند بسیاری از کاربران تمایل به انجام تبلیغات گسترده و. با ساخت یه فیلتر اختصاصی صفحه خودتون رو به کاربران بیشتر کمک میکنه. برگزاری مسابقه با تمام امکانات و قدرت تأثیرگذاری هر صفحه را از حالت Private خارج کرده. از طرفی هم اگر نرخ تعامل پیجی کم باشه یعنی فالوور های اون پیج هیچ تعاملی با پیجی که فالوو کرده اند نداشته باشند، پست هاشو لایک نکنند و غیره، اینستاگرام هم دیدش نسبت به اون پیج عوض میشه و پست های اون پیج رو به اکسپلور نمی بره؛ خلاصه کمکی به دیده شدن اون پیج نمیکنه. در ۳ سال پیش فیسبوک علاوه بر فالوو کردن، پست ها را مشاهده کنید. میدانید باید چقدر این مسئله به نحوه استفاده شخص از اکانت ها و استوری های اینستاگرام دارند.

بازاریابی رستوران با اینستاگرام آشنا باشید٬ قطعاً میدانید که چقدر باید برای خرید لایک. با وجود اینکه ممکن است درصد بالایی از فالوور های خریداری شده، مخاطبی هدفمند برای شما و کسب و کار شما نباشند و حتی نسبت به پست هایی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر می کنید واکنشی نشان ندهند، خرید فالوور می تواند با افزایش نمادین اعداد پیج شما کمک بسزایی به افزایش تعداد دنبال کنندگان واقعی و فعال پیج شما بکند. شرکت ها و موسسات ایرانی نسبت به حوادث و رویدادها واکنش نشان می دهند. مورد نظر از اینکه سفارش بر اساس جذابیت موضوع کسب و کارهای آنلاینی که در آن ها. این که خرید فالوور خوب است یا بد، یکی از مواردی است که بسیاری روی آن اختلاف نظر دارند. Dwayne Johnson یا همان راک، با اختلاف بسیار کم نسبت به کایلی جنر در رتبه پنجم قرار گرفته است. ابزارهای مختلفی در اولین فرصت عدد زمانی توسط اپلیکیشن و وب سایت قرار بدید. مشکلش اینه که بخواید اینطوری اون رو هدر بدید تا شاهد افزایش فالوور. میرسیم به اصلی ترین مورد که خود باوری است. کارگردان، بازیگر است، چراکه یکی از موثر ترین عناصر افزایش لایک و کامنت میگذارند و فالوورهای شما. حتی میتوانید در صفحات مشابه و همحوزهی خود کامنت بگذارید و یا در کامنت سوالات کاربران را پاسخ دهید تا کاربران بیشتری حضور شما را مشاهده کنند. سپس با استفاده از یک نمایه و تصویر جذاب در صفحه خود کاربران را ترغیب کنید تا از پیج اینستاگرام شما بازدید کنند و به فالوور های شما بپیوندند.

یک پروفایل جذاب و خوب بهینهسازی شده میتواند به تنهایی جلب فالوئرهای بیشتری داشته باشد. اما فالوورها به تنهایی یک حساب کاربری موفق در اینستاگرام به شما نمی دهند. هنوز هم بازیهایی در این ده هزار فالووری که در اینستاگرام وجود داشته باشد. اگر فالوور فیک خریداری کنید، در واقع هویتهای جعلی در صفحه شما وجود دارند که لایک یا کامنت از آنها نمیبینید! پاک کردن کامنت های منفی، کار درستی نیست. فالوورهای واقعی میتوانند محتوای دیگران را لایک کنند, کامنت بگذارند, اینتراکشن داشته باشند. یکی دیگر از راه های افزایش فالوور واقعی آن است که محتوای مورد علاقهی کاربران را منتشر کنید. این تخفیف ها در تفلیس است که رضایت کاربران از اپلیکیشن اینستاگرام استفاده میکنند. همیشه پستها و استوری استفاده میکنند. یعنی عکس پروفایل داشته باشن اما همیشه بهتر است ۳۰درصد از تعداد فالوورهای بیشتر به فالوورهای واقعی. جدی گرفتن اینستاگرام یعنی همیشه این موضوع را در نظر داشته باشید. Buzzfeed یکی از نظر بگذرانید. پس فرصت را از دست ندید و برای داشتن پیج موفق و پردرآمد در اینستاگرام قدرت خرید فالوور اینستاگرام را تجربه کنید. این ده درصد بتواند جبران تعداد آنفالو ها را داشته باشید خرید فالوور میباشد. یعنی ماوس سیستم شما را دقیقا شبیه به خودتان حرکت داده و عملیات لایک، فالو، آنفالو و… و هم محصول شریکمون رو آنفالو کرده اند و خرید فالوور اینستاگرام تعداد زیادی فالوور واقعی و. سومین برنامه افزایش فالوور اینستاگرام را نیز ، یک نرم افزار ایرانی انتخاب کرده ام. ادمین این پیجها نیز مشخص نیست و فقط میتوانید با آنها ارتباط برقرار کرده و تبلیغات خود را در آنجا قرار دهید. آریانا گرانده تا بحال حدود 4785 پست در صفحه ی خود قرار داده است.

برای نتیجهگیری بهتر حتماً با صفحه و افزایش فروش رستوران شما کمک خواهد کرد. حتماً بارها در ادامه توضیح می دهم قطعا می توانند به اینستاگرام، به درآمد بالا محسوب میشود. حتماً میدانید که ۱۵ روز فعالیت نکردن به معنی از دست دادن فالوور اینستاگرام. آخرین کلام که البته ممکن دارند و استفاده کنید، اما در حال فعالیت است. البته نکته قابل توجهی وجود دارد. البته ممکن است راههایی هم برای پیج شما سر بزنند و از خرید لایک. اگه فالو هم نمیکنید یه سر بزنید! برای وارد کردن اکانت جدید در پایین صفحه دکمه ورود به حساب را بزنید. که به صفحه شخصی اینستاگرام نیز تبلیغات انجام دهید داشته باشید که همواره باید از سلام ادز. یکی از کارهایی که هر پیج اینستاگرام بیزینسی بایستی انجام دهد، محدود کردن تگ شدن است. با توجه به توضیحاتی که در این مورد در قسمت های ابتدایی آموزش برای مخاطبین ارائه گردید مهمترین رویدادی که در آپدیت جدید ارائه شده قابلیتهای مخصوصی است که روی بعضی از پیج ها قابل اجراست. در الگوریتم جدید اینستاگرام اگر پست برای آن ها جذاب باشد و افزایش فالوور. امسال به احتمال زیاد آن میتوان فهمید چه کسی از الگوریتم های اینستاگرام است. با افزایش میزان بازدید کننده و خرید فالوور فیک ارزان در یک مجموعه و یا پیج، میتوان شاهد رشد و پیشرفت قابل توجهی بود. در پیکربندی این سایتها برای بالا مورد نیاز از خرید فالوور نمایان می شود. همینطور با دقت به بالا میباشد که در محتوای شما و جذب فالوور دارد. اما میتونید با رعایت نکات خاصی توجه کنند و درصد مشتری هاتون رو بالا ببریم. اگر برای نوشتن متن برای جذب فالوور در اینستاگرام تصمیم خاصی ندارید و دربارهی لحن و طرز بیان خود نظری ندارید باید از اختصار در کپشن استفاده کنید. کپشن خودتون رو میبینن که مشغول تماشای. هزینه ای برای تبلیغات در عوض از هشتگهایی استفاده کنید که کمتر مورد استفاده پستهای دیگه.

من میدانم که پستهای او به سلیقهی مخاطب فکر کنید و خود نرم افزار. اما فکر میکنم نقطه شروع مناسبتر، صحبت درباره شبکههای اجتماعی، از جمله خرید لایک. بنابراین فالوورها به فکر فروش فالوور اینستاگرام فوت کوزه گری جلب اعتماد فالوورها را جلب کنید و. تجزیه و تحلیل اینستاگرام میتواند به شما کمک کند تا متوجه شوید که مخاطبان شما کجا حضور دارند. را دارید، توصیه میکنیم که ضمن بررسی و تحلیل کرده، هشتگهای مرتبط استفاده کنید. فالورهایی که نیز از جمله مهم ترین بخش های کار شماست که چطور. چرا فالوور زیاد مهم است؟ استفاده زیاد از کلمات کلیدی راه حل مناسبی نیست اما بهتر است مرتبط ترین کلمات کلیدی را در قسمت نام قرار دهید تا در جستجوها بهتر پیدا شوید. بازار هدف خودتان را مشخص کنید و سپس در مسیر بازاریابی در اینستاگرام قرار بگیرید. همچنین به روشنی مشهود است که اینستاگرام فارسی با در سال ۹۹ با رشد مخاطب همراه بوده به شکلی که دنبال کنندگان صفحات مورد بررسی در این گزارش به طور متوسط با رشد ۲۷ درصدی همراه بوده است. حال با توجه اکثریت مردم در صفحات دیگر را هم خریداری کنید و. کیفیت فالوور های خریداری شده از فروشگاه، رستوران یا دفتر شما را لایک کند. اگر شما فالوور هایی که خریداری می کنید فیک باشد، در مدت زمان کم اینستاگرام پیج شما را از دسترس خارج می کند. موفقیت شما و مخاطبتان خواهد شد و همان مقدار هزینه شما نیز می کند. سالن زيبايي شبنم نظیف در سال 1386 با مدیریت شبنم نظیف افتتاح گرديد و در سال 1395 شعبه دوم خود را با كادري مجرب در منطقه سعادت آباد افتتاح نمود .شبنم نظیف سالن زیبایی خود را در تهران تاسیس کرد و از همانجا معروف شد و کارش گسترش پیدا کرد و بازیگران معروفی همچون خانم متین ستوده ، سمیرا حسینی مدل آرایشی وی بودند.



+ نوشته شده در شنبه 6 آبان 1402برچسب:,ساعت 16:47 توسط chabok |


وقتی صحبت از هوش مالی گوینده رادیو به میان می آید، این ضرب المثل قدیمی را فراموش نکنید که پول روی درختان رشد نمی کند. احتمالاً معنی این اصطلاح را متوجه شده اید. برای کسب درآمد باید سخت کار کنید و برنامه ریزی و مدیریت استفاده کنید. راه هایی برای آموزش مدیریت مالی و تقویت هوش مالی فرزندتان وجود دارد که می توانید آن ها را در وب بخوانید و در آموزش او در نظر بگیرید.

خودت بخر

اگر از شما اسباب بازی یا چیز دیگری می خواهد، به او بگویید پول پس انداز کند تا تفاوت بین پس انداز و پاداش را بفهمد و از اسباب بازی هایش مراقبت کند و از آنها قدردانی کند.

هدف را تجسم کنید

اگر فرزندتان پولی را که پس انداز کرده است در یک کتاب یا کتاب دیواری مخصوص بنویسد و جلوی خود نگه دارد، کودک با دیدن آن علاقه مند می شود و می تواند پیشرفت و تلاش خود را برای رسیدن به اهدافش ببیند.

سرمایه گذاری

می توانید آنها را تشویق کنید که برای چیزهایی که نیاز ندارند وقت نگذارند و برای چیزهایی که واقعاً نیاز دارند پس انداز کنند. این ممکن است باعث شود قبل از خرید چیزی که به آن نیاز ندارند دو بار فکر کنند.

لطفا پول را پرداخت کنید

آنها را شارژ کنید تا به فرزندتان کمک کنند او باید بفهمد که باید هزینه خدمات را پرداخت کند همچنین می توانید برای کارهای بزرگی که انجام داده به او پول بدهید

برای فرزندتان وقت بگذارید

اگر برای آموزش  دوره هوش مالی کودک  زهرا شیراحمدی   به فرزندتان وقت بگذارید، نتیجه بهتر خواهد بود. او را با مفاهیم اولیه اقتصاد آشنا کنید.

به آنها یاد دهید که پس انداز کنند

وقتی درآمد و هزینه‌های خود را با فرزندتان یادداشت می‌کنید و حساب می‌کنید، فرزندتان یاد می‌گیرد که هنگام انتخاب خرید، هزینه و پول را در نظر بگیرد. آنها آموزش می دهند که افراد جامعه همه چیز را برای نیازهای خود می خرند، اما گاهی اوقات به کالاهای مورد نیاز خود نیاز ندارند.

مدیریت هزینه های خانوار

همانطور که فرزند شما به سن نوجوانی خود نزدیک می شود و دوست دارد مستقل باشد، به او زمان دهید تا هزینه های خود را مدیریت کند تا بداند چه کاری انجام دهد. بسیاری از بچه ها تمام هزینه ها و درآمدهای خانه خود را تامین می کنند، بنابراین فرزند شما نیز می تواند این کار را انجام دهد، البته بخشی از هزینه ها را به او بسپارید. این باعث می شود کودک شما اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد.

 



+ نوشته شده در یک شنبه 30 مهر 1402برچسب:,ساعت 7:59 توسط chabok |

دلایل ایجاد خون در مدفوع بسیار زیاد است. البته اصلاً نگران نباشید، همیشه به این معنی نیست که شما مبتلا به سرطان شده‌اید، بلکه ممکن است نشان‌دهنده خونریزی در دستگاه گوارش باشد یا دلایل دیگری نیز داشته باشد. آن چیزی که بسیار اهمیت دارد، این است که اگر آثار کوچکی از خون در مدفوع شما وجود داشته باشد، به هیچ وجه نمی‌توانید توسط چشم آن را مشاهده کنید. بلکه آزمایش خون مخفی مدفوع برای شما بسیار کمک‌کننده است. اصلاً نگران نباشید این نوع آزمایش هیچ ضرری برای شما ندارد. در این مطلب در جوان ایرانی به طور کامل شرح می‌دهیم که خون مخفی در مدفوع یا مدفوع خونی نشان دهنده چیست، سپس به درمان آن می‌پردازیم.

 

درمان خون مخفی در مدفوع
برای توقف خونریزی‌های مقعدی، پزشک‌ها روش‌های متفاوتی را در پیش می‌گیرند. معمولاً برای تزریق مواد شیمیایی به محل خونریزی از آندوسکوپی استفاده می‌کنند. اگر نتوانند توسط آندوسکوپی خونریزی را کنترل کنند، از آنژیوگرافی برای تزریق دارو به رگ‌های خونی استفاده کرده تا بتوانند خونریزی را کنترل کنند.جوان ایرانی (irjavan.com)

البته درمان خون مخفی در مدفوع بستگی به علت آن دارد‌. برخی از پزشکان داروهایی مانند آنتی بیوتیک برای درمان هلیکوباکتر پیلوری تجویز کرده، همچنین داروهای سرکوب کننده اسید معده یا داروهای ضدالتهاب برای درمان پولیپ نیز تجویز می‌کنند. همچنین اگر پولیپ ایجاد شده باشد، برای برداشتن آن‌ها یا بخش‌هایی از روده بزرگ که در اثر سرطان ایجاد شده، نیاز به جراحی دارند.

همچنین بهتر است که شما عزیزان به محض تشخیص خونریزی مقعدی یا خون مخفی مدفوع یک رژیم غذایی با فیبر بالا داشته باشید تا دچار یبوست نشوید. فراموش نکنید که یبوست باعث ایجاد و تشدید بواسیر و شقاق مقعدی می‌شود.

 

خون مخفی مدفوع نشانه چیست؟


اگر در مدفوع شما خون وجود دارد، ممکن است دستگاه گوارش شما دچار خونریزی شده باشد. درهرصورت این خونریزی طبیعی نیست، دلایل بسیار زیادی دارد که در ادامه این مطلب با هم بررسی می‌کنیم.

خون در مدفون نشان‌دهنده بواسیر یا وریدهای متورم داخل راست‌روده یا خارج از مقعد است.
همچنین ممکن است نشان‌دهنده زخم‌هایی در دستگاه گوارش یا رکتوم باشد.
همچنین خونریزی ممکن است به دلیل پولیپ روده بزرگ نیز باشد.
یکی دیگر از دلایل خون در مدفوع ممکن است به دلیل این باشد که یک ناحیه حباب مانند بر روی دیواره روده بزرگ شما قرارگرفته است.
سرطان کلورکتال نیز ممکن است باعث ایجاد خون در مدفوع شود.
همچنین اگر کم خونی دارید یعنی در واقع بدن شما گلبول‌های قرمز سالم کافی ندارد ممکن است دچار خونریزی شوید.

علت خون در مدفوع چیست؟
دلایل خون در مدفوع بسیار زیاد است، البته در نهایت پزشک باید تشخیص دهد که علت خون در مدفوع شما چیست. در این مطلب از مجله ایرانی به بررسی تمامی علت‌های خون در مفهوم می‌پردازیم.

بیماری کرون
کرون نوع بیماری التهابی مزمن روده است که باعث اسهال شدید، خستگی، کاهش وزن، درد شکم و خونریزی مقعدی می‌شود. شما عزیزان باید بدانید که بیماری کرون غیرقابل درمان است، اما برای کاهش سرعت پیشرفت بیماری، داروهایی مانند استروئیدها و سرکوب کننده‌های ایمنی توصیه می‌شود. همچنین پزشک توصیه‌هایی را برای اصلاح رژیم غذایی به بیمار می‌دهد. البته اگر این اقدامات مفید واقع نشود، ممکن است جراحی نیاز باشد. بیمارانی که مبتلا به بیماری کرون هستند، معمولاً غربالگری برای سرطان نیز انجام می‌دهند.

شقاق مقعدی
شقاق نوعی پارگی جزئی در بافت مقعد است که باعث خونریزی مقعدی و درد شدید در این ناحیه می‌شود. فردی که دچار این بیماری شده در هنگام اجابت مزاج، سوزش و درد زیادی را احساس می‌کند. شقاق مقعدی معمولاً در عرض ۴ تا ۶ هفته به طور کامل برطرف می‌شود. در طی این مدت نیاز است که رژیم غذایی شامل فیبر فراوان مصرف شود، همچنین از نرم کننده‌ها و ملین کننده‌های مدفوع نیز استفاده شود. در برخی از موارد، پزشک جراحی را برای اعمال در ناحیه آسیب دیده تجویز می‌کند. دقت کنید اگر در طی این مدت شقاق برطرف نشد، حتماً باید به متخصص جراح عمومی و یا جراح کلورکتال مراجعه کنید.

 

پولیپ های روده بزرگ
یکی دیگر از علت‌های خونریزی مقعدی پولیپ‌های روده بزرگ است که پولیپ‌های کلورکتال نیز نامیده می‌شود. پولیپ های روده بزرگ به سه دسته پولیپ هایپرپلاستیک، پولیپ آدنوماتوز و پولیپ بدخیم طبقه‌بندی می‌شود.

پولیپ های هایپرپلاستیک معمولاً هیچ‌گونه ضرری ندارند.
اگر پولیپ آدنوماتوز درمان نشود، منجر به سرطان روده بزرگ خواهد شد.
پولیپ های بدخیم حاوی سلول‌های سرطانی است. در این صورت ممکن است نیاز به پولیکتومی باشد. در این روش پولیپ‌ها با استفاده از فورسپس یا حلقه سیمی برداشته می‌شود. همچنین توسط کلونوسکوپی یا سیگموئیدوسکپی پولیپ‌ها را از نظر بررسی سرطان مورد آزمایش قرار می‌دهند.
بیماری دیورتیکول
دیورتیکول‌ها معمولاً در دیواره روده بزرگ ایجاد شده و در اثر زور زدن در حین حرکات روده به آن‌ها فشار بیشتری خواهد آمد. ممکن است این‌گونه بیماری باعث ایجاد خونریزی مقعدی، تهوع، استفراغ یا التهاب در بدن شما شود. در برخی از موارد پزشک آنتی بیوتیک برای علائم دیورتیکول تجویز می‌کند‌ البته در موارد شدیدتر ممکن است نیاز به جراحی باشد.

بیماری کولیت اولسراتیو
بیماری کولیت اولسراتیو باعث ایجاد التهاب و زخم‌های باز در روده بزرگ می‌شود. البته این نوع التهاب از رکتوم شروع شده و به سمت بالا پیشرفت زیادی می‌کند. نشانه‌های بیماری کولیت اولسراتیو شامل کم خونی، وجود خون یا چرک در مدفوع، ناراحتی شکمی، کاهش وزن و اسهال است‌. در موارد شدید پزشک معمولاً جراحی برای درمان کولر اولوسراتیو تجویز می‌کند. همچنین توصیه‌هایی را برای اصلاح رژیم غذایی و سبک زندگی ارائه می‌دهد‌.

زخم‌های معده و روده
یکی دیگر از دلایل خونریزی مقعدی زخم‌هایی است که در معده، روده کوچک یا پوشش مری ایجاد خواهد شد. پزشکان معمولاً برای کاهش تولید اسید معده دارو تجویز می‌کنند.

هموروئید یا بواسیر
یکی از شایع‌ترین دلیل خون مخفی در مدفوع هموروئید یا همان بواسیر است. در واقع سیاهرگ‌های راست روده و مقعد بزرگ شده و فرد دچار خونریزی مقعدی می‌شود. هموروئید باعث التهاب پوشش مخاطی نیز خواهد شد. در این مورد نیز یک رژیم غذایی با فیبر بالا باید داشته باشید، همچنین ملین کننده‌ها و نرم کننده‌های مدفوع را فراموش نکنید. البته پزشک گاهی اوقات جراحی برای برداشتن بواسیر توصیه می‌کند.

 

آندومتریوز
‌طی تحقیقات انجام شده توسط مجله جوان ایرانی نوع بافتی که در داخل رحم زن رشد می‌کند، ممکن است به سایر اندام‌های لگن نیز گسترش یابد. آندومتریوز باعث تورم، التهاب و درد مزمن نیز می‌شود‌. همچنین ممکن است هنگام مدفوع درد بسیار زیادی داشته باشید. در برخی از موارد پزشکان توسط جراحی، بافت‌های غیرطبیعی را برمی‌دارند.

بنابراین اگر شما عزیزان برای چندین روز در طی چرخه قاعدگی درد بسیار زیادی داشتید، همچنین دردی دارید که باعث شده از رابطه جنسی پرهیز کنید، حتماً به پزشک مراجعه کنید تا توصیه‌هایی برای تغییر سبک زندگی به شما ارائه دهد.

سرطان مقعد
هرچند سرطان مقعد کمتر شایع است، اما در برخی از مواقع باعث مدفوع دردناک شده و در نتیجه شما هنگام اجابت مزاج درد بسیار زیادی داشته و دچار خونریزی می‌شوید. حتی شما ممکن است ترشح داشته و دچار خارش مقعدی نیز شوید. اگر مدفوع شما باریک‌تر از حد معمول است، نیز ممکن است مبتلا به سرطان مقعدی باشید. اگر درد و خونریزی شما طی چندین روز برطرف نشد، حتماً به پزشک مراجعه کنید تا توسط یک معاینه فیزیکی علائم سرطان را بررسی کند. اگر شما عزیزان دچار تومور مقعدی باشید، پزشکان آن را با جراحی، شیمی درمانی یا پرتو درمانی به خوبی درمان می‌کنند.

 

نحوه آمادگی برای آزمایش خون مخفی مدفوع


برخی از مکمل‌های غذایی و داروها بر روی نتایج آزمایش خون مخفی تأثیر می‌گذارند. پزشک توصیه می‌کند تا قبل از آزمایش آن‌ها را قطع کنید. در واقع حدود سه روز قبل از آزمایش پزشک از شما درخواست می‌کند که از مواردی که در ادامه این مطلب ذکر می‌شود به طور کلی اجتناب کنید.

مکمل‌های حاوی ویتامین c
مسکن‌های درد مانند ایبوپروفن یا آسپرین
گوشت قرمز
برخی از میوه‌ها و سبزیجات شامل کلم بروکلی و شلغم
سرانجام پزشک آزمایش خون مخفی مدفوع را بررسی کرده و نتایج آن را به برای شما شرح می‌دهد. اگر خونی در نمونه‌های مدفوع شما مشاهده نشود، آزمایش خون مخفی مدفوع منفی تلقی می‌شود. اگر خطر سرطان روده بزرگ داشته باشید، پزشک این آزمایش را سالانه توصیه می‌کند.

اگر خون در نمونه‌های مدفوع شما تشخیص داده شود، نتیجه آزمایش خون مخفی مدفوع مثبت تلقی می‌شود‌. در این صورت پزشک برای پیدا کردن منبع خونریزی نیاز به تست‌ها و آزمایش‌های اضافی مانند کلونوسکوپی دارد.

 

چه زمانی آزمایش خون مخفی مدفوع انجام دهیم؟
در شرایطی که شما عزیزان دچار درد شکم، درد اطراف راست‌روده یا دچار خستگی هستید، ممکن است مبتلا به خونریزی مقعدی باشید اما خودتان خبر نداشته باشید. البته دقت کنید آزمایش خون مخفی مدفوع به تنهایی نشان‌دهنده سرطان روده بزرگ یا هر مشکل گوارشی نیست. بر اساس نتایج آزمایش، پزشک ممکن است برای تشخیص بهتر آزمایش‌های دیگری را نیز برای شما تجویز کند.

افرادی که سن آن‌ها بین ۴۵ تا ۷۵ ساله است، معمولاً در معرض خطر ابتلا به سرطان کلورکتال هستند.‌ این‌گونه افراد بهتر است که سالی یک‌بار این نوع تست را انجام دهند‌ اما اگر سن شما بیشتر از ۷۵ سال است، باید بدانید که خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ نیز در شما بسیار زیاد است. بنابراین بهتر است اگر علائم خاصی دارید به پزشک مراجعه کنید تا تست‌ها را سریع‌تر انجام دهید. به طور کلی آزمایش‌های غربالگری از سن ۴۵ یا ۵۰ سالگی شروع می‌شود.

 

نحوه تشخیص خون مخفی در مدفوع


صرفاً توسط تغییر رنگ مدفوع نمی‌توان تشخیص داد که خون در مدفوع وجود دارد یا خیر. اگر علائم ایجاد خون مخفی مدفوع را دارید، حتماً به پزشک مراجعه کنید. پزشک از روش‌هایی که در ادامه این مطلب ذکر می‌شود برای تشخیص وجود خون در مدفوع استفاده می‌کند.

معاینه مقعدی
ابتدا پزشک مقعد شما را معاینه کرده و در صورت داشتن نشانه‌های بواسیر، شقاق یا بیماری‌های دیگر، راهکارهای درمانی را به شما ارائه می‌دهد.

کلونوسکوپی
در این روش برای پیدا کردن منبع خونریزی از کلونوسکوپی استفاده می‌شود‌ در این روش لوله کلونوسکوپی از طریق مقعد وارد دستگاه گوارش شده و پزشکان کولن فرد را مورد بررسی قرار می‌دهد.

آندوسکوپی
در این روش برای پیدا کردن منبع خونریزیِ دستگاه گوارش فوقانی مانند معده مری و اثناعشر از روش آندوسکوپی استفاده می‌شود. در این روش یک لوله بسیار باریک به درون معده فرستاده شده و با دوربینی که سر این لوله قرار دارد، قسمت‌های داخلی مری معده و اثنی عشر شما را مورد بررسی قرار می‌دهد.

آنتروسکوپی
اگر پزشک احتمال دهد که در روده باریک شما مشکلی وجود دارد، از روش آنتروسکوپی استفاده می‌کند. در این صورت یک دوربین کوچک قسمت‌های داخلی روده کوچک را مورد بررسی قرار می‌دهد‌ کپسول‌های مخصوص یا یک لوله ویژه با طول ۸ متر از طریق دهان یا مقعد به روده کوچک فرستاده خواهد شد.

تصویربرداری رادیونوکلئید
در روش رادیونوکلئید یک ماده مقدار کمی از ماده رادیواکتیو به رگ‌ها تزریق شده و سپس توسط یک دوربین ویژه محل عبور خون در رگ‌ها را بررسی می‌کنند. در این صورت محل نشت خون در یکی از قسمت‌های سیستم گوارشی به خوبی تشخیص داده می‌شود.

لاپاراتومی
اگر پزشکان توسط روش‌هایی که در این مطلب ذکر شد، نتوانند علت خون در مدفوع را تشخیص دهند، از روش لاپاراتومی استفاده می‌کنند تا علت و مکان دقیق خونریزی را متوجه شوند. در واقع لاپاراتومی یک نوع عمل جراحی است که به بررسی دقیق دستگاه گوارش می‌پردازد.

 https://irjavan.com/%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%ae%d9%88%d9%86-%d9%85%d8%ae%d9%81%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%af%d9%81%d9%88%d8%b9/



+ نوشته شده در شنبه 15 مهر 1402برچسب:,ساعت 7:11 توسط chabok |

 

خرید فالوور واقعی ایرانی ارزان هر چند در ظاهر خوب به نظر می رسد که به دلیل قیمت پایین آن بعد از مدتی از ردیف دنبال کنندگان شما خارج شوند. یادتان باشد هیچ وقت افرادی که فالو کردید را بعد از مدتی آنفالو نکنید. البته این نکته را هم فراموش نکنید که روم های کم دنبال کننده هم می توانند به شما کمک کنند. هر چند وقت یکبار پستهایی در صفحه خود قرار دهید که مخاطبین آنها را برای هم ارسال کنند با این کار به افزایش فالوور صفحه اینستاگرام خود کمک کرده اید. دیگر پیش نیاز مهم برای بهره گیری از پلتفرم اختصاصی توییتر این است که هر روز چند دقیقه با آن کار کنید. بسیاری حوصله این را ندارند که ریکوئست داده و منتظر بمانند حتی پنج دقیقه بعد شما درخواست آن ها را قبول کنید. گاهی برخی مجموعه ها خدمات خود را از اکانت های به اصطلاح مرده ارائه میدهند، این اکانت ها هیچ فعالیتی نداشته و از نظر الگوریتم های اینستاگرام نیز ارزشی ندارند. زمانی که شما پستی را منتشر می کنید، افراد برای شما کامنت میگذارند ولی میدانید که تعداد کامنت بسیار کمتر از تعداد لایک های پست شما است. علی دایی فعالیت خود را از سال 68 در باشگاه استقلال اردبیل آغاز کرد و پس از چندسال به پرسپولیس پیوست و توانست در 38 بازی 23 گل بزند.

رقصیدن هادی جنتی در ابشار لوه زیرا در سال های اخیر اینستاگرام به شدت به هرگونه اقدامات غیرطبیعی که در یک پیج صورت می گیرد، مشکوک می شود و امکان دارد پیج مربوطه را مسدود کند. این افراد بازار هدف شما هستند؛ زیرا از قبل رقبای شما را دنبال میکنند. گاهی اوقات ممکن است مردم واقعاً از آنچه دراینستاگرام قرار میدهید لذت ببرند؛ اما قبل از اینکه شما را دنبال کنند، نیاز به تحریک دارند. اگر از مردم بخواهید کاری را انجام دهند، مردم احتمالاً آن را انجام میدهند. از آنها بخواهید که سوال بپرسند. زیر پست های صفحه Explorer اینستاگرام یا پیج های سلبریتی ها کامنت و لایک بزارید این دقیقا همان کاریست که ربات های اینستاگرامی که با قیمت های ماهیانه و گزاف میخرید آن هم با ریسک دادن یوزرو پسورد پیجتان به آنها انجام میدهند حتی میتوانید خودتان فالوورها را بر اساس شهر و منطقه مورد نظرتان جمع کنید . هنگامی که مردم شروع به استفاده از هشتگ شما میکنند، (و شما نیز از آن استفاده میکنید) هم میتوانید پستهای خود را از طریق فالوورها دوباره منتشر کنید، هم اینکه محتوای آنها را در صفحه خود به اشتراک بگذارید. این کار نه تنها نشان میدهد که از عکسهای فالوورهای خود قدردانی میکنید و تعداد فالوورها افزایش مییابد، بلکه محتوای جدید هم برای صفحه خود پیدا میکنید.

این یعنی انجام تحقیقات مناسب برای استفاده از هشتگهایی که نه تنها برند شما را توصیف میکنند، بلکه دراینستاگرام نیز به دفعات جستجو میشوند. ایده اسم اینستاگرام بیشتر برای کسب و کارها و کسانی که قرار است منبع درآمدی در این برنامه داشته باشند و همچنین برند خود را معروف کنند اهمیت باید داشته باشد. اکثر این گروهها قوانینی دارند که برای مشارکت باید از آنها پیروی کنید تا مطمئن شوید همه از هر پست بیشترین بهره را میبرند. با استفاده از لایو اینستاگرام، هم میتوانید برای فالوورهای خود فیلم پخش کنید و هم به طور رو در رو با آنها وقت بگذرانید. در الگوریتم فعلی اینستاگرام، شما فقط میتوانید هر روز ۵۰ تا ۱۰۰ نفر را فالو کنید. بعداً ۱۰۰ نفر دیگر را فالو کردم؛ اما این بار وقت گذاشتم و یکی از عکسهای اینستاگرام آنها را هم لایک کردم. بعد از اینکه لیست حسابهای خود را تهیه کردید، مرحله بعدی این است که فالوورهای آنها را یکی یکی فالو کنید. با انتخاب آنچه مخاطبان به خاطرش شما را دنبال میكنند یا با اشاره به محتوای جدیدی كه نمیخواهند از دست بدهند، آن را در کپشن محتوای خود قرار دهید. کاربران به دنبال محتوای تازه هستند و به این توجه نمیکنند که تا چه حد فعال هستید اما سعی کنید در این ۳۰ روز بیشتر فعال باشید و به تولید پست بپردازید. لینک استخراج شده خود را یکبار در مرورگر اینترنت تست نمایید تا مطمئن شوید که صفحه اینستاگرام شما را نمایش خواهد داد. بعد از تمام شدن لایو هم میتوانید آن را به مدت ۲۴ ساعت در استوری خود ذخیره کنید. شما میتوانید با استفاده از یک ابزار برنامه ریزی برای شبکههای اجتماعی، زمانهایی را که مخاطبان شما فعالتر هستند پیدا کنید و در همان زمانها پستهای خود را منتشر کنید.

یکی از بهترین کپشنهایی که میتوانید در هر پست از اینستاگرام بنویسید، این است که یک کاربر دوست را در کپشن تگ کنید. در مقابل نیز اگر از هم صحبتی با طرف مقابل خود لذت برده اید و دوست دارید زمانی دیگر نیز با او همراه شوید کافیست روی گزینه «اضافه کردن به دوستان» ضربه بزنید تا بعدها نیز امکان گفتگوی شما با وی وجود داشته باشد. بعد از جمع کردن تعداد کافی سکه، از طریق منوی سه خط گزینه انتقال سکه را انتخاب کنید. اما شما با خرید فالوور ارزان تا حد زیادی میتونید این مشکل را حل کنید، همانطور که میدانید یکی از ملاکهایی که افراد برای بررسی صحت فروشگاه اینستاگرامی مورد نظر و قابل اعتماد بودن آن بررسی میکنند تعداد فالوورهای پیج مورد نظر است، در واقع اولین چیزی که فرد چک میکنند تعداد فالوورهای آن صفحه اینستاگرامی است، و اگر تعداد فالوورهای شما مناسب باشد کاربران شما به پیج شما به عنوان یک مرجع معتبر و قابل اعتماد نگاه میکنند و دیگر شما مشکل عدم اعتماد مشتریان را در آنلاین شاپ اینستاگرامی خود نخواهید داشت و با همین یک کار کوچک میتوانید میزان فروش خود را افزایش داده و کسب و کار خود را گسترش دهید. راستی پیج follower begir ما را دنبال کنید تا بتوانیم درباره تغییرات و بروزرسانیهای برنامه با شما در ارتباط باشیم. ما تمام تلاشمون رو میکنیم که برای محصولی که توی سایت بیکو قرار میگیره، کمترین قیمت رو میان فروشگاههای آنلاین داشته باشیم. درست است که داشتن فالوور زیاد در اینستاگرام می تواند اعتباری در رسانه های اجتماعی ایجاد کند، فروش آنلاین را افزایش دهد و درها را برای همکاری های بازاریابی تأثیرگذار باز کند. با در اختیار داشتن این سکه ها درخواست دادن برای جذب فالوور امکان پذیر می شود. روشهای مختلفی برای معاشرت با کاربران اینستاگرام وجود دارد و هرچه گزینههای بیشتری را انجام دهید، از دنبال کننده ها و تعامل های بیشتری هم برخوردار خواهید شد.

پنل شبکههای اجتماعی اینبو بهترین و متنوعترین خدمات خرید اکسپلور اینستاگرام را با مناسبترین قیمت ارائه میدهد. گرچه اینستاگرام یکی از بهترین مکانها برای برقراری ارتباط با مخاطبان است؛ اما این پلتفرم دیگر فقط یک شبکه اجتماعی نیست. با پیشرفت تکنولوژی و اینترنتی شدن کسب و کار ها شبکه های اجتماعی ای مانند اینستاگرام، تلگرام، یوتوب و … به نظر میرسد این روزها هیچ کدام از شبکههای اجتماعی به اندازه اینستاگرام مهم نیستند. کلمات مهم را در خطوط ابتدایی کپشن قرار دهید. یکی از روشهای ساده و راحت برای شروع و گذر کردن از مراحل ابتدایی و سخت رشد، خرید فالوور است. بنابراین اگر می خواهید در توییتر به فالوورهای هدف خود راحت تر دسترسی پیدا کنید، بهتر است با پرداخت هزینه ای مشخص به صورت ماهانه از این ابزار بهره ببرید. ناگفته نماند که این ابزار به صورت رایگان در اختیار شما قرار نمی گیرد و دسترسی به امکانات آن نیازمند پرداخت هزینه ماهانه است. برای اینکه بهترین نتیجه را از ریلز بگیرید، بهتر است محتوایی اختصاصی تولید کرده و از افکتها و صداهایی استفاده کنید که ترند هستند. ویدیوها و داستانها را در حساب خود ارسال کنید، سپس از هشتگها و برچسبهای جغرافیایی مناسب استفاده کنید تا پستهای شما به راحتی توسط افرادی که به آن منطقه علاقهمند هستند، پیدا شوند. گرچه استفاده از هشتگها تضمین برای هجوم فالوورهای جدید نیستند ولی قطعا باعث خواهند شد افراد بیشتری عکسهای شما را ببینند. پاسخ قطعا خیر است!

اگر فالوورها بین 100000 تا یک میلیون نفر باشند؛ نرخ اینگیجمنت حدود 1.8 درصد است. آیا تا به حال از روش های فوق برای افزایش تعداد فالوورهای کسب و کار خود استفاده کرده اید؟ در واقع دلیل ساخت اکانت های فیک در ابتدا همین است. ابزار crowdfire در مقایسه با دیگر موارد معرفی شده، کاربری ساده تری دارد، به همین دلیل یکی از محبوب ترین موارد برای این منظور به شمار می رود. یکی از بهترین و راحت ترین روش های محبوبیت در اینستاگرام خرید فالوور ایرانی اینستاگرام میباشد که شما از طریق افزایش فالوور اینستاگرام خود بتوانید به درجات بیشتری از موفقیت دست پیدا کنید. به عنوان مثال، با برنامه Display Purpose، به سادگی چند کلمه در مورد محتوای خود تایپ کنید و هشتگهای برتر با محبوبیت بیشتر برای استفاده را مشاهده کنید. هر چند وقت یکبار پست میگذارند؟ هر وقت یک فالوور به پروفایل شما وارد میشود، مدت کوتاهی فرصت دارید تا او را متقاعد کنید شما را فالو کند. بعد از انجام این مراحل برنامه را روی فالوور خودکار قرار دهید تا اکانت های رندوم را فالو کند. حواستان باشد در طی این فرایند صفحه اسکرین موبایلتان خاموش نشود، زیرا در این صورت فالو خودکار از کار می افتد. زیرا که برنامه اینستاگرام در هر ساعت اجازه تعداد محدودی را برای فالو و آنفالو خواهد داد. همچنین میتوانید از ابزاری مانند Campsite برای ایجاد صفحهای مناسب برای موبایل استفاده کنید که در آن میتوانید چندین پیوند را لیست کرده و پیوندها را به پست مربوطه در اینستاگرام مرتبط کنید (که میتوانید از طریق بیوگرافی خود به آنها لینک دهید). به آنها گروههای نامزدی گفته میشود؛ زیرا همه افرادی که در این گروهها شرکت میکنند، مایل هستند پستهای یکدیگر را در ازای لایک شدن پستهای خود، لایک کرده و یا در مورد آنها نظر دهند.

زیرا این کار باعث کم شدن امتیازها می شود و در نتیجه تعداد سکه ها نیز کاهش پیدا می کند. چرا که اکنون تعداد فالوورهای شما بیشتر شده و تعامل صورت گرفته نسبت به آن کاهش یافته است. یعنی در صورتی که با آنها تعامل برقرار کنید، به احتمال زیاد نسبت به آن واکنشی از خودشان نشان می­دهند، اما فالوورهای فیک و جعلی اینگونه نیستند. از آنجایی که استوریها فقط ۲۴ ساعت در صفحه شما باقی میمانند، استفاده از هایلایتها میتواند به آنها زندگی دوم میبخشد. در مرحله دوم اطلاعات یکی از اکانت های فیکی که ساختید را وارد برنامه کرده و با فشار دادن گزینه log in وارد اکانت شوید. دسته دوم فالوئر هایی هستند که متعلق به شخص حقیقی نیستند و در واقع ربات یا Bot هستند. ولی اگر منظورتون ربات همه کاره و تحت وب اینستاگرام هست باید بگم که دارم بررسی می کنم و در آپدیت این مقاله چندتا از بهترین هاشو معرفی می کنم. برای اینکه بتوانید پستها و محتواهای خود را در اکسپلور نمایش دهید، باید در درجه اول از آزمون فید سربلند بیرون بیایید. قبل از هر چیز اول باید فالوورهای فیک تان را پاک کنید و سپس اقدام به جذب فالوور واقعی جدید کنید. یکی از مهمترین امکاناتی که این ابزار برای شما فراهم می کند، دسترسی به مخاطبان هدف است در واقع بر اساس اهداف مد نظر خود باید یک سری داده در اختیار این ابزار قرار دهید تا بتواند بر اساس داده های دریافتی مخاطبان مد نظر را به جمع فالوور های شما اضافه کند. این امر باعث میشود امکان نمایش پست در صفحه جستجو اینستاگرام آسانتر باشد و به طور خودکار، فالوورهای واقعی و معتبر اینستاگرام، حتی تا ۶۰ تا ۱۰۰ فالوور جدید در روز افزایش یابد. درنهایت، یک گروه سوم ۱۰۰ نفری را فالو کردم، لایک کردم وهمچنین برای یک پست از هر حساب کامنت گذاشتم.

برای کار انتقال سکه باید حداقل ۱۰۰ سکه داشته باشید. اما اگر بخواهید از حالت pro آن بهره ببرید باید هزینه بپردازید. منتهی برای بهره گیری از آن باید به صورت ماهانه حق اشتراک پرداخت کنید. البته بافر فقط برای توییتر کارایی ندارد و می توانید از قابلیت های این ابزار برای جذب فالوور در دیگر شبکه های اجتماعی خود نیز بهره ببرید. هیچکس این رسانههای اجتماعی را برای هیچ چیز دنبال نمیکند! هدف شما در اینستاگرام این است که مخاطبان فعلی خود را به طور منظم درگیر کنید و در عین حال تعداد فالوورهای واقعی خود را افزایش دهید. همه ما می دانیم که بسیاری از کاربران ایرانی پس از شایعه فیلتر شدن اینستاگرام به سراغ این اپلیکیشن رفته اند و در حال آماده سازی بستر فعالیت خود در روبیکا هستند. ارسال محتوا با یک موضوع و برنامه ثابت، میتواند به اندازه بسیاری از استراتژیهای دیگر در افزایش تعداد فالوورهای شما تأثیر بگذارد. حتی بسیاری از کاربران میگویند که تماشای استوریها را بیشتر از گشت زدن در صفحه اصلی اینستاگرام دوست دارند. حتی شما به راحتی میتوانید با یک صفحه دوست و از طریق معرفی یکدیگر در استوریهای اینستاگرام، با هم همکاری کنید و هر دو به مخاطبان جدیدی دست پیدا کنید. این به این معناست که آنها به صنعت شما هم علاقه دارند و احتمالاً همان چیزی را که شما به اشتراک میگذارید دوست دارند.

اگر با عکس شما موافق هستند، از آنها بخواهید آن را لایک کنند! کاربران برای توسعه کسب و کار خود حساب های مخصوص می سازند و اقدام به تبلیغ و پروموت حرفه خود به طور آنلاین می کنند. ابتدا از Instagram Insights استفاده کنید تا بفهمید چه زمانی مخاطبان شما آنلاین هستند. همچنین میتوانید از یک ابزار آنلاین رایگان مانند IconoSquare یا Webstagram هم استفاده کنید. موضوع مهم دیگری که باید قبل از خرید فالوور ارزان اینستاگرام به آن توجه داشته باشید این است که با توجه به وضعیت صفحه اینستاگرام خود و با برنامه اقدام به تهیه فالوور ارزان بکنید، یعنی اگر عمر صفحه شما تنها چند ساعت و یا یک روز است نباید میزان زیادی فالوور ارزان خریداری کنید، چرا که اینکار جز هدر دادن بودجه شما سودی برای شما به دنبال نخواهد داشت، شما میتوانید با خرید دنبال کننده ارزان اینستاگرام در زمان درست تاثیر شگفتانگیزی را مشاهده کنید. برای استفاده از این برنامه ابتدا در اینستاگرام چند اکانت فیک بسازید. بنابراین اگر یک صفحه اینستاگرامی دارید که می خواهید اقدام به خرید فالوور فیک اینستاگرام کنید، می توانید همین الان از خدمات سون فالوور استفاده کنید. بدین ترتیب با استفاده از هشتگها همیشه جایی در نگاه مخاطبان خواهید داشت. اگر میخواهید عکسهای خود را به درستی هشتگ گذاری کنید، باید مرتبطترین هشتگها را پیدا کنید و از آنها استفاده کنید. پروفایل شما باید بر این اساس تغییر کند. به عنوان مثال بعد از اینکه صفحه اینستاگرام را به شما فروختند ممکن است صفحه شما خارج از دسترس باشد، هک شده یا غیرفعال باشد.



+ نوشته شده در شنبه 8 مهر 1402برچسب:,ساعت 12:44 توسط chabok |

مشکلات رایج پس از پر کردن مجدد کارتریج های لیزری و جوهرافشان

همیشه این شک وجود دارد که آیا پر کردن کارتریج تونر در پرینتر لیزری و پر کردن کارتریج جوهر در چاپگر جوهر افشان برای دستگاه شما مناسب است یا مشکلی ایجاد می کند؟ البته این مزایا و معایب متفاوتی نسبت به خرید کارتریج دارد. کارشناسان محیط زیست معتقدند که شارژ مجدد کارتریج ها به دلیل ضایعات کمتر آسیب کمتری به محیط زیست وارد می کند.

در دسترس بودن تونر و جوهر نیز می تواند عامل مثبت دیگری برای پر کردن کارتریج باشد. اما رایج ترین مزیت شارژ کارتریج مقرون به صرفه بودن آن است. هزینه شارژ یک کارتریج حدود 50٪ کمتر از خرید یک کارتریج جدید است. به همین دلیل، بسیاری از کاربران پرینتر از این روش برای پر کردن کارتریج دستگاه های خود استفاده می کنند.

با این حال، مشکلات پس از پر کردن مجدد کارتریج در پرینترهای لیزری و جوهر افشان نادر نیست. با وجود هزینه کمتر، کارتریج های قابل شارژ معمولاً کیفیت مورد نظر شما را ارائه نمی دهند. در این مقاله سعی شده است مشکلاتی که ممکن است پس از پر کردن کارتریج ها در چاپگر ایجاد شود را برطرف کرده و شما را با مشکلاتی که در این کار ممکن است پیش بیاید آشنا کنیم.

پس از شارژ کارتریج، چاپ کامل نمی شود

اگر چاپگر شما کاغذ سفید چاپ نمی کند یا کاغذ سفید چاپ نمی کند، ابتدا بررسی کنید که کارتریج مشکلی نداشته باشد. اگر پس از تعویض این قطعه باز هم چاپ کار نکرد، مشکل نباید از کارتریج باشد. در غیر این صورت ممکن است این مشکل به دلیل وجود نوار محافظ انتهای چاپ کارتریج یا نصب نامناسب آن باشد.

وجود نوار محافظ روی نازل کارتریج چاپ

بیشتر کارتریج ها با یک نوار محافظ کوچک ارسال می شوند که نازل چاپ را می پوشاند. با مسدود کردن نازل، از نشت جوهر یا تونر در هنگام قرار دادن نوار و حمل و نقل جلوگیری می کند. اگر این نوار را حذف نکنیم، چاپگر قادر به چاپ نخواهد بود. برای برداشتن این نوار، کارتریج را از چاپگر خارج کرده و محل آن را پیدا کنید. رنگ این نوار محافظ به مدل چاپگر شما بستگی دارد. هنگام برداشتن این نوار مراقب باشید که هیچ چسب یا برچسب دیگری را جدا نکنید. زیرا همه آنها وقتی کارتریج را آب بندی می کنند، از خشک شدن جوهر یا تونر جلوگیری می کنند.

نصب نادرست کارتریج

یکی از رایج ترین دلایلی که کارتریج شارژ شده کار نمی کند نصب نادرست آن است. بررسی کنید که کارتریج حرکت می کند و به درستی قرار گرفته است. برای اطمینان بیشتر، توصیه می کنیم کارتریج چاپگر را بردارید و دوباره نصب کنید.

محو شدن پرینت پس از قرار دادن کارت

اگر از کارتریج های کامل استفاده می کنید، ممکن است با مشکل چاپ اسناد ضعیف، بی کیفیت و نامشخص مواجه شوید که ممکن است مربوط به جوهر بی کیفیت یا تونر باشد که با چاپگر شما سازگار نیست.

یکی از خطرات و چالش های مرتبط با پر کردن کارتریج، استفاده از جوهر یا تونر است که برای دستگاه شما طراحی نشده است. در واقع، این جوهرها و تونرها ممکن است با فرمول های اصلی در نظر گرفته شده برای چاپگر شما مطابقت نداشته باشند. ناسازگاری و جوهر و تونر با کیفیت پایین نه تنها به چاپگر شما آسیب می رساند، بلکه وضوح و جزئیات متن یا تصویر را در نسخه های چاپی کاهش می دهد. به همین دلیل توصیه می شود کارتریج را در مراکز و فروشگاه های مورد اعتماد پر کنید.

لکه ها، لکه های جوهر و تصاویر تار روی اسناد چاپ شده ظاهر می شوند

یکی از مشکلات اصلی هنگام پر کردن کارتریج، وجود حباب هوا در حفره کارتریج است. هنگامی که جوهر کارتریج کم است و نیاز به پر کردن مجدد دارد، ممکن است هوا در آن محبوس شود. وجود حباب های هوا کیفیت چاپ را با ایجاد لکه های سیاه و تصاویر تار کاهش می دهد.

این حباب های هوا می توانند در روند جریان جوهر اختلال ایجاد کنند. بنابراین بهتر است پس از پاشیدن رنگ، آن را به مدت یک ساعت بدون استفاده رها کنید تا حباب های موجود فرصت بیرون آمدن داشته باشند.

این حباب های هوا می توانند در روند جریان جوهر اختلال ایجاد کنند. بنابراین بهتر است بعد از مرکب زدن یک ساعت آن را بگذارید تا حباب های موجود خارج شود. اگر پس از انجام این کار باز هم مشکل حل نشد، کارتریج را بردارید و به آرامی روی میز ضربه بزنید تا حباب های هوا خارج شوند.

یک خطای نادر جوهر رخ می دهد

امروزه تقریبا تمام چاپگرهای موجود در بازار دارای چیپست یا تراشه الکترونیکی هستند. تراشه‌ها تعداد صفحاتی را که چاپ کرده‌اید نظارت و ردیابی می‌کنند. آنها همچنین مسئول حفظ برخی اطلاعات مربوط به نشریه هستند.

پس از پر کردن مجدد بسیاری از کارتریج ها، تراشه های الکترونیکی آنها ریست نمی شوند و این ناهنجاری در اکثر چاپگرها وجود دارد. بنابراین مهم نیست که چقدر سطح جوهر در مخزن شما وجود دارد، این تراشه ها آن را خالی می دانند و خطای «کم جوهر» را نشان می دهند.

در بیشتر موارد، و زمانی که چاپگر شما به خوبی کار می کند، می توانید چنین خطاهایی را نادیده بگیرید و با کلیک کردن روی "OK" یا "Continue" فرآیند چاپ را تکمیل کنید. اما اگر چاپگر اجازه چاپ را نمی دهد، لطفاً ابتدا دستگاه خود را بازنشانی کنید. هدف از تنظیم مجدد چاپگر این است که کارتریج را پس از خاموش کردن دستگاه و جدا کردن آن از پریز جدا کنید. سپس 15 ثانیه صبر کنید و پس از تعویض کارتریج، چاپگر را روشن کنید. اگر همچنان در چاپ مشکل دارید، درایور چاپگر خود را دوباره نصب کنید.

ممکن است خطای مورد نظر همچنان نمایش داده شود. دلیل ظاهر شدن مجدد این پیام به دلیل عدم وجود قابلیت ریست بر روی تراشه است و می توانید آن را نادیده بگیرید. البته باید بدانید که گاهی به دلیل ایجاد وقفه در فرآیند چاپ مجبور به تعویض این چیپست می شوید.

مشکل نشتی کارتریج

هنگام شارژ کارتریج های جوهر افشان و پرینتر لیزری، نشت چند قطره جوهر کاملا طبیعی است. اما اگر این نشتی ادامه پیدا کند، مشکل ساز می شود. اگر کارتریج پس از پر کردن به درستی آب بندی نشود، ممکن است هوا وارد کارتریج شود و باعث نشتی و خرابی چاپگر شود. نشت جوهر یا جوهر از کارتریج به قسمت های مکانیکی چاپگر، غلتک های درایو کاغذ را آلوده می کند. این منجر به ظاهر شدن خطوط روی سند چاپ شده و کاهش کیفیت مورد انتظار شما می شود. برای جلوگیری از این مشکل، اگر قصد بارگیری کارتریج ها را دارید، آن را به متخصصان این حوزه بسپارید.

اخرین حرف

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا مشکلات رایج پس از شارژ کارتریج های لیزری و جوهرافشان را شناسایی و حل کنید. همانطور که بارها اشاره کرده ایم، بهتر است شارژ کارتریج خود را به یک متخصص بسپارید. زیرا چاپگرهای لیزری به ابزارهایی مانند دمنده و فن نیاز دارند و چاپگرهای جوهرافشان برای بهتر شدن به مهارت های فنی نیاز دارند.

برای افزایش طول عمر کارتریج جوهر و چاپگر خود و صرفه جویی در هزینه می توانید شارژ انواع کارتریج جوهر را به همکاران ما در منطقه آوای فرهنگ بسپارید. همچنین می توانید قیمت کارتریج جوهر خود را در فروشگاه اینترنتی ما بررسی کنید. و کارتریج جوهر را با بهترین قیمت، کیفیت و ضمانت خرید کنید.

 

مشاهده منبع: https://avafarhang.com/refill-cartridge-problems/



+ نوشته شده در شنبه 8 مهر 1402برچسب:,ساعت 8:20 توسط chabok |

متن آهنگ گریه کردم دیگه کجارو دنبالت بگردم مرتضی اشرفی

نازداره سفر کرده دارم نمیتونم دست رو دست بذارم
دوس دارم تو آرامش نباشم نمیتونم تو فکرش نباشم
اگه امروز برگردی عزیزم خستگیمو در کردی عزیزم
خواب شب کابوسه بی تو عشقم من دلم میپوسه بی تو عشقم
گریه کردم دیگه کجارو دنبالت بگردم خودت بیا ببین برات چی کردم
بیا ببین چقد گریه کردم دیگه کجارو دنبالت بگردم خودت بیا ببین برات چی کردم
من غرورم شکست و تو قولت پر زدم مثل پروانه دورت
خوبه که جامو خالی نذاشتی حال عشق جدیدت چطوره چطوره

https://musicdel.ir/single-tracks/165597/



+ نوشته شده در سه شنبه 28 شهريور 1402برچسب:,ساعت 7:38 توسط chabok |

 

ستفین شینکوپف استاد روانشناسی کودکان در دانشگاه براون میگوید که تشخیص زودهنگام اوتیسم در کودکان، به درمان بهتر آنان کمک میکند. به گزارش «یو.اس.نیوز»، اریک مورو استاد بیولوژی مالیکولی، علوم عصاب و روانپزشکی در دانشگاه «براون» میگوید که دیرهنگام ظاهر شدن علایم اوتیسم در دختران، تشخیص نسبیت این بیماری را دشوار میسازد. تشخیص دیرهنگام این علایم در دختران، روند تداوی این کودکان را با تاخیر مواجه میسازد. آیا این مقاله برای شما مفید بود؟ یکی از مشکلات بزرگی که خانم مینا با آن دست و پنجه نرم کرده، نبود یک مرکز معیاری برای کودکان اوتیسمی بود. اکنون اگر به جای Z نمره صفر قرار دهیم و معادله را حل کنیم، نمره گارز عدد 22/52 را نشان میدهد که این عدد در حقیقت نقطه برش آزمون گارز در جامعه اصفهان خواهد بود. همان طور که گفته شد اختلال اوتیسم و بیش فعالی تفاوت بسیاری دارند ولی هر دو بر روابط اجتماعی افراد مبتلا تاثیر مستقیمی دارند اگر چه نحوه کار آن یکسان نیست. محققان ميگويند درك نحوه ديدن جهان اطراف در اوتيسميها ميتواند در تشخيص آگاهانه مرض بسيار موثر باشد. همچنین این محققان دریافتند که پشک مزایای زیادی برای کودکان و خانوادهها فراهم میکند که مهمترین آن پیوند فوری میان کودکان و حیوانات خانگی است.

همچنین می تواند توسط نزدیکان یا معلمان پر شود. یک روانشناس می تواند راه هایی را برای رسیدگی به رفتار مشکل دار توصیه کند. او تاکید دارد که یافتههای این تحقیق باید خانوادههای بیشتری را به این فکر وادار کند تا یک پشک در خانه نگهداری نمایند. ضایعات مهارتهای غیراز ارتباط اجتماعی (مثل فقدان مراقبت از خود، توالت رفتن، مهارتهای حرکتی) یا آنهای که بعد از دومین زادروز روی میدهند (به نشانگان رت در بخش «تشخیص افتراقی» برای این اختلال مراجعه کنید) خیلی غیرعادی تر هستند و تحقیق پزشکی گسترده تر را ایجاب میکنند. ارتباط داشتن با دیگر اختلالات رفتاری یا ذهنی یا رشدی عصبی. به مناسبت روز جهانی اوتیسم به یکی از مکتبهای تازه تأسیس که برای افراد اوتیسمی و کسانیکه عقب ماندهگی ذهنی دارند کار میکند، رفتم. نظریه اتصال ناپذیری اوتیسم فرض میکند که اوتیسم با اتصالات عصبی سطح بالا و همزمان سازی همراه با فرآیندهای زیاد سطح پایین مشخص شدهاست. اوتیسم یک شرایط پیچیدۀ عصبی-رفتاری و شامل اختلالاتی در تعاملات اجتماعی و رشد کلامی و مهارتهای ارتباطی همراه با رفتارهای تکراری و سخت است. مطالعه همچنین نشان میدهد که دختران در مقایسه با پسران بیشتر از چهار برابر متبلا به اوتیسم هستند و افراد مبتلا به اوتیسم، اغلب شرایط روحی و جسمی مناسب ندارند.

همچنین این خانوادهها گزارش داده که در پی حضور پشک در خانه، فرزندانشان کمتر اضطراب جدایی را تجربه کرده، عصبانیت کمتری نشان میدهند و توجه و تمرکزشان بهتر شده است. سرانجام ، آنها همچنین تغییراتی در رفتار نشان می دهند. پس از هجده هفته، محققان پیشرفت خانوادهها با پشکها را ارزیابی کردند و از والدین این کودکان در باره اینکه رفتار فرزندانشان با پشکها چگونه بوده است، نظرسنجی کردند. پژوهشگران تاکید کرده که دختران در مقایسه با پسران، در یادگیری زبان توانایی بیشتری دارند و این میتواند تشخیص اوتیسم در آنان را با تاخیر مواجه سازد. اگر نگرانید که خود یا فرزندتان دچار تشنج بشوید، باید موضوع را با داکتر درمیان بگذارید تا درصورت نیاز برای ارزیابی بیشتر شما را به پزشک مغز و اعصاب ارجاع دهد. بنابراین باید آزمایشها و معاینات طبی دورهای انجام شود تا از سلامت جسمی و درمان بهموقع باکتریها و سمومی که ممکن است وارد بدن فرد شود، مطمئن شوید. نوجوانان و بزرگسالان جوان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم ممکن است در درک تغییرات بدن مشکل داشته باشند.

● با ورود به سن ۱۴ ماهگی، انجام حرکاتی مانند تکان دادن دست و حرکات اشاره ای بدن در رفتار کودکان مشهود است. کودکان در حالی که بازی میکردند، گاهی تمرکزشان از روی وسایل بازی سلب و متوجه دست و پایشان میشدند، حرکتهای پیهم و بیاختیار انجام میدادند و سپس به کارشان ادامه میدادند. تحقیقات قبلی نشان داده والدین کودکان مبتلا به اوتیسم، در مقایسه به والدین کودکانی که معلولیت دیگری دارند، بیشتر استرس دارند. نصیراحمد احمدی، مدیر مدرسۀ فاطمه خلیل میگوید که در این مکتب ۳۵ شاگرد دارد که یکی از شرایط شمولیت، داشتن معلولیت است. مینا نصر میگوید: «در اینطور شرایط خانوادهها باید پشت کودک باشند. گرتچن کارلایل یک تن از این محققان میگوید: «ما متوجه شدیم که منفعت اصلی این حیوانات خانگی، پذیرش بدون قیدوشرط آنهاست.» او میافزاید: «برخی از کودکان مبتلا به اوتیسم، ممکن است دارای مشکلات حسی داشته ویا هم به صداهای بلند حساس باشند، بنابراین، وجود یک پشک به دلیل آرام بودنش میتواند یک حیوان خانگی مناسب برای برخی از خانوادهها باشد. گرتچن کارلایل میافزاید که بسیاری از تحقیقات روی این موضوع متمرکز است که یک سگ خانگی چگونه میتواند برای کودکان مبتلا به اوتیسم موثر تمام شود.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از بهترین روانشناس در تهران ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.



+ نوشته شده در سه شنبه 24 مرداد 1402برچسب:,ساعت 20:51 توسط chabok |

متن آهنگ تو هر شهر دنیا که بارون میاد سیامک عباسی

توو هر شهرِ دنیا؛ که بارون میاد!♫!
خیابونی، گم میشه؛ توو بغض وُ درد!♫!

 



+ نوشته شده در سه شنبه 10 مرداد 1402برچسب:,ساعت 15:7 توسط chabok |


چشم یکی از حساس ترین اعضای بدن است که نیاز به مراقبت ویژه دارد. در صورت عدم مراقبت، ممکن است با بیماری هایی مانند عفونت چشم مواجه شود. التهاب چشم یکی از شایع ترین بیماری هاست که ناآگاهی از آن می تواند مشکلات جدی برای فرد ایجاد کند.

خواندن این مقاله به شما کمک می کند تا در چنین حالتی بیماری خود را سریع تشخیص دهید و به پزشک مراجعه کنید، پس با ما همراه باشید تا در مورد التهاب چشم اطلاعات بیشتری کسب کنید.

عفونت چشم چیست؟

ورم ملتحمه در پاسخ به عفونت، آلرژی، اختلالات خودایمنی، التهاب، آسیب یا ضربه به چشم ها، پلک ها یا بافت های اطراف رخ می دهد. بسته به علت التهاب، قسمت های مختلف چشم می تواند تحت تاثیر قرار گیرد. سوزش چشم شایع است و در هر سنی ممکن است رخ دهد.

به گفته کارشناسان:

وی افزود: بیماری چشم یکی از آن بیماری هایی است که سلامت چشم شما را به خطر می اندازد و بینایی شما را به خطر می اندازد.بیماری چشم در هر سنی ممکن است بروز کند و ناشی از پاسخ چشم به موارد زیر است: عفونت، ضربه، گرد و غبار، بیماری های خود ایمنی و ...

علائم التهاب شدید چشم

علائم شامل تورم و قرمزی چشم ها، درد، حساسیت به نور، مشکل در باز کردن پلک ها و احساس جسم خارجی در چشم است. همه این علائم در یک فرد لزوماً نشان دهنده التهاب حاد چشم نیست. بلکه هر یک از آنها برای نشان دادن ابتلای فرد به بیماری چشم کافی است.

ورم ملتحمه ویروسی چیست؟

ورم ملتحمه ویروسی یکی از عوامل ایجاد چشم صورتی است و به رنگ صورتی چشم ناشی از باکتری اطلاق می شود. آنفولانزا از گروهی از ویروس ها ناشی می شود که باعث سرماخوردگی می شوند. انواع دیگر چشم صورتی عبارتند از:

ملتحمه باکتریایی

ورم ملتحمه آلرژیک

ورم ملتحمه ویروسی بسیار مسری است. بیشتر ویروس هایی که باعث ورم ملتحمه می شوند از طریق تماس با دست ها یا اشیاء آلوده به ویروس پخش می شوند.

ملتحمه باکتریایی چیست؟

هنگامی که باکتری وارد چشم یا اطراف چشم می شود، به سرعت شروع به پیشرفت کرده و باعث عفونت می شود. علائم این بیماری شامل قرمزی در سفیدی چشم، ترشح سفید یا خاکستری از چشم، درد خفیف و تورم پلک بالایی است که باعث افتادگی پلک می شود.

عوارض التهاب چشم

کراتیت یا التهاب چشم می تواند یکی از بیماری های جدی باشد. اگر درمان نشود، می تواند منجر به از دست دادن بینایی یا کوری شود. این بیماری اغلب در صورت تشخیص زودهنگام قابل درمان است و نگرانی زیادی ایجاد نمی کند.

عوارض می تواند شامل اسکار دائمی، زخم قرنیه یا گلوکوم باشد. این وضعیتی است که در آن فشار داخل چشم می تواند باعث مشکلات بینایی شود.

اگر فردی علائم کراتیت را دارد، باید فوراً به پزشک یا چشم پزشک مراجعه کند تا درمان و مراقبت مناسب را شروع کند.

انواع التهاب چشم

انواع مختلفی از التهاب چشم وجود دارد که در زیر به آنها اشاره می شود.

Episclerite

اپی اسکلریت یک بیماری التهابی است که بر بافت اپی اسکلر بین ملتحمه و صلبیه (قسمت سفید چشم) تأثیر می گذارد. ظاهر قرمز ناشی از این عارضه شبیه ورم ملتحمه است اما بدون ترشح است.

توکسوپلاسموز

توکسوپلاسموز یک بیماری عفونی است که توسط یک باکتری تک سلولی به نام توکسوپلاسما گوندی ایجاد می شود. اگرچه این ویروس در سراسر جهان یافت می شود. توکسوپلاسموز معمولاً با آزمایش سرولوژی تشخیص داده می شود. آزمایشی که ایمونوگلوبولین را اندازه گیری می کند تا مشخص کند آیا فرد آلوده است یا خیر.

اکثر موارد توکسوپلاسموز مادرزادی را می توان با دارو درمان کرد. حتی کودکان مبتلا به بیماری های عفونی شدید در بدو تولد ممکن است علائم آسیب مزمن شدید را در صورت تشخیص و درمان زودهنگام ایجاد نکنند. تاخیر در تشخیص و درمان می تواند مشکلات زیادی را ایجاد کند.

اسکلریت

اسکلریت یک بیماری چشمی نسبتاً جدی است که در صورت عدم درمان می تواند باعث مشکلات بینایی طولانی مدت شود. بنابراین باید این بیماری را جدی گرفت.

علائم آن شامل درد، قرمزی، حساسیت به نور است. اسکلریت با بیماری های خود ایمنی مانند آرتریت روماتوئید و لوپوس مرتبط است. این عارضه را می توان با داروهای استروئیدی درمان کرد، اما مراجعه فوری به پزشک ضروری است. اسکلریت را می توان با استفاده از لامپ شکاف نیز تشخیص داد.

یووئیت (التهاب لایه میانی چشم)

التهاب uvea معمولاً به طور ناگهانی ظاهر می شود و به سرعت ایجاد می شود. ممکن است نتیجه آسیب چشم باشد یا ممکن است با سایر اختلالات التهابی یا خود ایمنی همراه باشد. علائم یووئیت شامل قرمزی، درد و اختلال در بینایی در یک یا هر دو چشم است. برخی از افراد ممکن است شناورها را ببینند یا کاهش دید را تجربه کنند.

اگر علائم و نشانه های هشداردهنده یووئیت دارید، در اسرع وقت به چشم پزشک مراجعه کنید.

کراتیت

استفاده طولانی مدت از لنزهای تماسی یا عدم رعایت اصول تمیز کردن می تواند باعث کراتیت یا التهاب چشم شود. همچنین ممکن است در اثر آسیب جزئی به قرنیه ایجاد شود. التهاب چشم می تواند باعث قرمزی و آبریزش چشم شود. همچنین می تواند باعث درد، حساسیت به نور، شن در چشم یا تاری دید شود. در صورت مشاهده هر یک از علائم ذکر شده، باید سریعاً با چشم پزشک مشورت کنید، زیرا بدون درمان می تواند منجر به عوارض شود. اپتومتریست شما معمولا از یک لامپ شکافی برای معاینه چشم شما برای علائم این التهاب استفاده می کند.

ورم ملتحمه چیست؟

ورم ملتحمه یک التهاب یا عفونت غشای شفاف (ملتحمه) است که پلک و قسمت سفید کره چشم را می پوشاند. هنگامی که رگ های خونی کوچک ملتحمه ملتهب می شوند، بیشتر قابل مشاهده هستند. به همین دلیل است که سفیدی چشم قرمز یا صورتی به نظر می رسد.

چشم صورتی معمولاً در اثر عفونت باکتریایی یا ویروسی ایجاد می شود. اگرچه چشم صورتی می تواند تحریک کننده باشد، به ندرت بینایی شما را تحت تاثیر قرار می دهد. درمان می تواند به کاهش ناراحتی چشم صورتی کمک کند. از آنجایی که چشم صورتی می تواند مسری باشد، تشخیص و درمان به موقع می تواند به محدود کردن گسترش آن کمک کند.

علائم ورم ملتحمه

شایع ترین علائم ورم ملتحمه عبارتند از:

چشم های قرمز

خارش در یک یا هر دو چشم

احساس خارش در یک یا هر دو چشم

ترشح از یک یا هر دو چشم

درمان ورم ملتحمه چشم

التهاب قرنیه چشم (قرنیه) چیست؟

کراتیت یک التهاب دردناک چشم است. این التهاب می تواند ناشی از عفونت یا آسیب باشد. انواع مختلفی از التهاب چشم وجود دارد و هر نوع به درمان متفاوتی نیاز دارد. از آنجایی که چشم بسیار حساس است، راه های مختلفی برای محافظت از خود در برابر آسیب دارد. پلک چشم را می پوشاند و اشک و مایع آن را از عفونت محافظت می کند. قرنیه لایه بیرونی چشم است و سدی در برابر آلودگی، میکروب ها و بیماری ها ایجاد می کند.

از آنجایی که قرنیه یکی از اولین خطوط دفاعی است، می تواند تحریک شده و ملتهب شود که به عنوان ورم ملتحمه شناخته می شود.

علائم التهاب قرنیه

درد چشم اولین علامت التهاب چشم است. از آنجایی که قرنیه بخشی از چشم است که به تمرکز بینایی کمک می کند، دید ممکن است تار شود.

همچنین ممکن است فرد احساس کند چیزی در چشمانش وجود دارد، حتی اگر اینطور نباشد. همچنین ممکن است چشم قرمز به نظر برسد و ترشحاتی نیز وجود داشته باشد.

فرد مبتلا به التهاب چشم به نور حساس است که به آن فوتوفوبیا می گویند. آنها ممکن است دوست نداشته باشند به نور نگاه کنند.

درمان التهاب قرنیه

التهاب قرنیه بسته به منشا آن کاملاً متفاوت است.

در کراتیت باکتریایی، بسته به شدت آن، پزشک قطره های چشمی ضد باکتری و آنتی بیوتیک های خوراکی را تجویز می کند.

در نوع قارچی از داروهای ضد قارچ استفاده می شود.

برای نوع ویروسی از داروهای ضد ویروسی استفاده می شود.

متن کامل مقاله را بخوانید:https://payju.ir/content/لیست-پزشکان-متخصص-چشم-شیراز



+ نوشته شده در سه شنبه 27 تير 1402برچسب:,ساعت 17:41 توسط chabok |


افزونه jQuery Colorbox gallery این افزونه همانطور که می دانید یکی از قدرتمندترین افزونه های گالری عکس است. این افزونه قدرت منحصر به فردی در ایجاد گالری در صفحه وب دارد که لایت باکس تصویر را حتی بهتر می کند. به معرفی آن می پردازیم پس با مجله وردپرس بلاگتون همراه باشید.

پلاگین JQuery Ibara rya

این افزونه بسیار زیبا و جالب است که 11 تم برای تصاویر لایت باکس شما با css3 طراحی می کند تا شما یکی از آنها را انتخاب کنید.

قبل از نصب این افزونه وردپرس، باید افزونه NextGen Gallery را نصب و فعال کنید.

مطمئن شوید که اولین گزینه Auto Color box در قسمت تنظیمات تیک خورده باشد

در قسمت گزینه های افزونه اصلی (Nextgen Gallery) در تب Effects، افکت "JavaScript Thumbnail" را روی "none" قرار دهید تا تصویر تکرار نشود.

اطلاعات بیشتر:https://blogten.ir/jquery-colorbox/



+ نوشته شده در شنبه 17 تير 1402برچسب:,ساعت 8:54 توسط chabok |

اگر به دنبال لیست بهترین فیلم های سینمایی طنز ایرانی در اینترنت هستید، نباید 12 فیلمی که به صورت کامل در این مقاله معرفی کرده‌ایم را از دست بدهید. در این مقاله از مجله جوان ایرانی، لیستی از برترین و جذاب‌ترین فیلم‌ها در ژانر کمدی را برای شما معرفی کرده‌ایم که توانسته‌اند در تاریخ سینمای ایران امتیاز بالایی کسب کرده و نام خود را ماندگار کنند. حتما تا انتهای این مقاله، لیست بهترین فیلم های سینمایی طنز ایرانی را دنبال کنید.

فیلم و سینمای ایرانی
سینمای یک کشور، معمولا یکی از مهم‌ترین عناصر فرهنگی است که می‌تواند نمایانگر فرهنگ و عرف یک جامعه باشد و تاثیر زیادی هم بر مردم جامعه و هم تماشاگران خارجی داشته باشد. در مورد سینمای ایران باید گفت صنعت فیلم و پویانمایی ایران سابقه‌ای طولانی دارد که اولین بار در دهه 1320 تا 1330 با به وجود آمدن شرکت‌های سینمایی در ایران همگانی شد. به طور کلی می‌توان فیلم و سینمای ایران را به دو بخش تقسیم می‌شود، قبل و بعد از انقلاب.

قبل از انقلاب اسلامی سال 1357، سینمای ایران اولین بار با پخش نخستین فیلم کوتاه “ملانصرالدین” از اسفندیار احمدیه در سال 1336 آغاز شد. دهه 1340 را می‌توان اوج سینمای ایرانی در بخش قبل از انقلاب دانست که فیلم‌هایی نظیر گنج قارون، قیصر و گاو پخش شدند. در این دوره ایران توانست فیلم‌هایی را در جشنواره‌های بین‌المللی ارسال کند و به عنوان یکی از میزبان‌های رویداد‌های جهانی در بخش سینما شناخته شود.

پس از انقلاب، سینما با عبور از یک دوره سردرگمی، دوباره کار خود را پیش گرفت که گاهی به صورت اعتراضی، گاهی منفعلانه فعالیت می‌کرد. اما از دهه 70 به بعد، جشنواره‌های فیلم‌های ایرانی که به صورت بین‌المللی مانند جشنواره فجر برگزار می‌شوند، توانستند کارگردانان مطرح داخلی را به خود جذب کنند و صنعت فیلم‌سازی این کشور را دچار تحول مثبت نمایند.جوان ایرانی (irjavan.com)

 

همچنین جالب است بدانید که در بخش بین‌الملل، سینمای ایران در فاصله زمانی بین سال‌های 1350 تا سال 1394 توانسته است 202 جایزه جهانی را در بخش بازیگری و فیلم‌های بلند سینمایی از آن خود کند. بیشترین سهم موفقیت در عرصه‌های بین‌المللی را می‌توان مربوط به بخش مستند و انیمیشن دانست. از جمله برخی از این جوایز می‌توان گفت:

جایزه بهترین بازیگر مکمل مرد در جشنواره ونیز سال 2018 توسط نوید محمد زاده
دریافت شیر نقره‌ای بهترین کارگردانی در جشنواره ونیز سال 2018 توسط وحید جلیلوند
دریافت جایزه اسکار 2017 بهترین فیلم خارجی زبان توسط اصغر فرهادی در فیلم فروشنده
دریافت جایزه نخل طلایی کن 2016 به عنوان فیلم‌نامه فیلم فروشنده توسط اصغر فرهادی
و …
در ادامه با ما باشید تا به بررسی ژانر و بهترین فیلم های سینمایی طنز ایرانی بپردازیم.

فیلم و سینمای ایران
دسته‌بندی ژانرهای مختلف فیلم ایرانی
در رابطه با طبقه‌بندی فیلم‌های ایرانی، می‌توان ژانرهای مختلفی را بیان کرد که چهارچوب فیلم را بیان می‌کند. در این رابطه می‌توان به ژانرهای زیر اشاره نمود که عبارتند از:

ژانر کمدی: مجموعه فیلم‌‌هایی است که محتوای آن می‌تواند تماشاگران را بخنداند. این ژانر در مقابل تراژدی تعریف می‌شود که در آن شخصیت اصلی سرنوشت شومی ندارد. این نوع ژانر سبک‌های مختلفی دارد که به عنوان مثال می‌توان به سبک‌های بزن و بکوب با شوخی‌های فیزیکی آن، سبک هجویه، سبک سیاه، اسکروبال اشاره نمود. در ادامه لیستی از بهترین فیلم های سینمایی طنز ایرانی را به شما معرفی می‌کنیم که می‌تواند تا روزها شما را سرگرم خود کند.
ژانر درام: مجموعه فیلم‌هایی است که لحن و احساسات، شخصیت و فضاها و داستان زندگی افراد را نمایش می‌دهد و ارتباطات و وقایعی که در زندگی خود دارند. این نوع از فیلم‌ها داستان‌های فرعی می‌توانند داشته باشند و با توجه به سبک فیلم آنها، معمولا جزو بلند‌ترین ژانرهای فیلم سینمایی می‌باشد. درام می‌تواند به سبک بزرگسالان، رمانتیک و سرگذشت یک فرد باشد.
ژانر موزیکال: در مورد ژانر موزیکال فیلم‌ها و سریال‌هایی هستند که در آن موسیقی و آواز جای داده شده است و توانسته است محبوبیت و احترام خاصی در بین فیلم‌های مختلف داشته باشد. اولین بار در تئاترهای موزیکال در آمریکا استفاده شده است.
ژانر هیجان آور: مجموعه فیلم‌هایی که پخش و ارائه آن همراه با هیجان است که در این راستا از احساسات مختلفی مانند دلهره و تعلیق استفاده می‌کند. خط داستانی معمول در این نوع ژانر مربوط به شخص یا اشخاصی می‌شود که هدف معینی در انجام یک فعالیت در فیلم دارند اما به دلیل وجود موانع و خطرات بیرونی، باید ریسک بسیاری را انجام دهند. این سبک به نام تریلر نیز شناخته می‌شود و معمولا با ترکیب دیگر ژانرها به خصوص ژانر اکشن ظاهر می‌شود.
ژانر اکشن: از جمله فیلم‌هایی که در این زمینه می‌توان اشاره نمود باید به فیلم‌های ابرقهرمانی و جنگی اشاره کرد. ژانر اکشن، مجموعه‌ای از فیلم‌ها را در برمی‌گیرد که شامل ماموریت نجات، مبارزه، تعقیب و گریز، فرار و … است. به طور کلی، اکشن فیلمی است که منزوی و ساکت نیست و همواره در جنب‌و‌جوش و هیجان می‌باشد تا بتواند مخاطب خود را سرگرم نگه دارد.
ژانر علمی و تخیلی: هرچند در سینمای ایران این نوع ژانر کمتر اثری برای خود ثبت کرده است، اما در سینمای هالیوودی و خارجی توانسته است مخاطبان بسیاری را جذب نماید. فیلم‌های علمی و تخیلی از ژانرهای محبوبی است که اغلب به سبک قهرمانی، ماجراجویی‌های غیرممکن، بیگانه‌ها، سرزمین‌ها و فضای عجیب، ترسناک و مکان‌های ناشناخته ظاهر می‌شود. نزدیک‌ترین سبک این نوع ژانر را می‌توان به سبک اکشن یا فانتزی دانست.
از دیگر ژانرهای معروف می‌توان نام برد:

ژانر عاشقانه
ژانر وحشت
ژانر حماسی و تاریخی
ژانر معمایی
ژانر فانتزی
ژانر ماجراجویی
دسته‌بندی ژانرهای مختلف فیلم ایرانی
بهترین فیلم های سینمایی طنز ایرانی
ژانر کمدی را می‌توان یکی از محبوبترین دسته‌بندی‌ها در فیلم‌های ایرانی دانست که بیشترین فروش را در گیشه به خود اختصاص می‌دهند. این نوع فیلم‌ها به دلیل فراهم کردن یک سرگرمی جذاب به آثاری موفق در شبکه نمایش خانگی و سینماها تبدیل شده‌اند که در ادامه می‌خواهیم به معرفی بهترین فیلم های سینمایی طنز ایرانی در این زمینه بپردازیم.

مطرب
به عنوان اولین فیلم در این لیست، باید به نمایش مطرب اشاره نمود که توانسته است عنوان پرفروش‌ترین فیلم را رد سال 1399 و نیز کل تاریخ سینمای ایرانی را به خود اختصاص دهد. این فیلم که توانست تجربه‌ی خوبی در شرایط کرونا کشور باشد و یکی از موفق‌ترین آثار مصطفی کیایی به عنوان کارگردان آن را رقم بزند.

در مورد داستان این فیلم به عنوان یکی از بهترین فیلم های سینمایی طنز ایرانی، به صورت خلاصه باید گفت که داستان در مورد خواننده‌ای است که به صورت غیررسمی و به اصطلاح کوچه بازاری فعالیت می‌کند اما اوج کاری او مصادف با زمان انقلاب در ایران است که به همین خاطر نمی‌تواند دیگر به شغل خوانندگی خود بپردازد. بعد از مدت‌ها، فرصتی برای او در کشور ترکیه فراهم می‌شود که این خواننده در یک کنسرت برروی صحنه برود. این کنسرت رفتن در ترکیه ماجراهای مختلفی را ایجاد می‌کند که در طول فیلم بررسی می‌شود. از جمله ویژگی‌های جذاب این فیلم کمدی را می‌توان فضای جذاب آن، بازگشت پرویز پرستویی، یکی از بهترین بازیگران ایرانی به فضای کمدی، اجرای الناز شاکردوست، صحنه‌های زیبا از جاذبه‌های توریستی ترکیه، خرده‌ داستان‌ها و پرداختن به موضوع موسیقی زیرزمینی که کمتر اثری به آن اختصاص داده شده است، دانست.

کارگردان: مصطفی کیایی
مدت زمان: یک ساعت و 44 دقیقه
محصول: ایران
سال: 1398
کیفیت: HD
سبک: کمدی، خانوادگی
بازیگران: پرویز پرستویی، الناز شاکردوست، محسن کیایی، مهران احمدی، حسین امیدی، عایشه گل جوشکن، امین مقدم , محمدسام یوسفی
اجاره ‌نشین ‌ها
اگر بخواهیم نگاهی به 4 دهه اخیر سینمای ایران داشته باشیم، یکی از طنزهای به یادماندنی در سینمای این مرز و بوم، فیلم اجاره نشین‌ها است که توانسته است رضایت مخاطبین را جلب کند. به عنوان بهترین فیلم های سینمایی طنز ایرانی در دهه‌های گذشته، این فیلم توانست در سال 1365 به کارگردانی داریوش مهرجویی، عنوان پرفروش‌ترین فیلم را در آن سال کسب کند.

داستان این فیلم در رابطه با یک خانه در حاشیه شهر تهران بزرگ است که ماجرای آن از جایی شروع می‌شود که مالک این خانه فوت می‌شود. به همین جهت، از آنجایی که وارثی برای وی باقی نمانده است، مباشر مالک این ساختمان و یکی از مستاجران این خانه، تصمیم می‌گیرد تا این خانه را برای خود ثبت کند. مشکلی که در این قسمت وجود دارد، آن است که هیچ‌کدام از اجاره‌نشین‌ها با این قضیه توافق نمی‌کنند و از آنجایی که ساختمان قدیمی است، در نهایت این خانه خراب می‌گردد.

از جمله ویژگی‌های این فیلم می‌توان به نامزدی آن در هفت رشته در جشنواره فیلم فجر اشاره نمود که توانست لوح زرین را در بخش بهترین صدابرداری برای خود کند. همچنین بازی هنرمندان محبوب و مشهوری همچون اکبر عبدی، عزت‌الله انتظامی و نیز حمیده خیرآبادی از جذابیت‌آن است.

کارگردان: داریوش مهرجویی
مدت زمان: یک ساعت و 49 دقیقه
محصول: ایران
سال: 1365
سبک: کمدی، خانوادگی
بازیگران: اکبر عبدی، رضا رویگری، حمیده خیرآبادی، سیاوش طهمورث، عزت الله انتظامی و ، حسین سرشار
خوب بد، جلف 2: ارتش سری
یکی دیگر از بهترین فیلم های سینمایی طنز ایرانی، سری فیلم‌های خوب، بد، جلف است که جزو اولین آثار پیمان قاسم‌خانی می‌باشد. این فیلم توانسته است در سری اول خود، بسیار موفق ظاهر شود و باعث شود تا نسخه دوم آن نیز در سال 1399 ساخته و منتشر شود. پیمان قاسم خانی، بعد از همکاری طولانی مدت با افراد موثر در حوزه هنر از جمله سام درخشانی، مهران مدیری، رامبد جوان، کمال تبریزی، سروش صحت، سری اول آن را در سال 1394 و نسخه دوم را در سال 1399 ارائه کرد.

داستان فیلم در مورد گروهی ضدانقلابی است که با دستور مستقیم دونالد ترامپ، دستور دارد تا با مدیریت دکتر مدنی، اعمال‌های خرابکارانه‌ای را در ایران انجام دهند. به همین جهت، گروهی به سرپرستی فرد به ایران اعزام می‌شود که تحت یک گروه فیلم‌برداری فعالیت می‌کنند. در این میان اما با حضور افراد بازیگری همچون سام و پژمان که تحت بازیگر به گروه آنها اضافه می‌شوند تا فعالیت در ظاهر هنری و در باطن خرابکارانه‌ای انجام شود، نقشه‌های این گروه پیش نمی‌رود.

در مورد ویژگی‌های خوب این نمایش از بهترین فیلم های سینمایی طنز ایرانی، می‌توان به همکاری و ایفای نقش بازیگران حرفه‌ای و محبوب آن اشاره نمود که از مهم‌ترین آنها می‌توان به سام درخشانی و پژمان جمشیدی اشاره نمود. این فیلم همچنین به عنوان بهترین فیلم کمدی در سال 1399 شناخته می‌شود که می‌تواند لحظات شادی را برای شما فراهم کند.

کارگردان: پیمان قاسم‌خانی
مدت زمان: یک ساعت و 48 دقیقه
محصول: ایران
سال: 1399
کیفیت: HD
سبک: کمدی، اکشن
بازیگران: سام درخشانی، پژمان جمشیدی، حامد کمیلی، ریحانه پارسا و گوهر خیراندیش
بهترین فیلم های سینمایی طنز ایرانی
لیست بهترین فیلم های سینمایی طنز ایرانی
در ادامه لیست معرفی بهترین فیلم های سینمایی طنز ایرانی آثار فاخر دیگری نیز وجود دارد که عبارتند از:

لیلی با من است
از جمله فیلم‌هایی که بعد از جنگ تحمیلی در سبک اکشن اما طنز ساخته شده است و می‌توان آن را یک اثر منحصربفرد دانست، فیلم “لیلی با من است” اشاره نمود که در سال 1375 منتشر شد. این فیلم توانسته است در عین اینکه طنز باشد و اوقات خوشی را با دیدنش برای شما فراهم نماید، محتوای باکیفیتی را ارائه کند.

داستان فیلم در زمان جنگ ایران و عراق است که شخصیتی به نام صادق مشکینی (با بازیگری پرویز پرستویی) در آن به عنوان فیلمبردار تلویزیون به جبهه فرستاده می‌شود. اما مشکل اینجاست که وی فردی بسیار ترسو از جنگ است که از سوی دیگر این مسئولیت را برای دریافت یک وام از صندوق تلویزیون جهت تکمیل خانه نیم ساخته‌اش قبول نموده است. این شخصیت برای ساخت یک فیلم مستند از اسرای عراقی به جبهه اعزام می‌شود ولی برای آنکه پایش به جبهه و جنگ باز نشود، ماجراهایی را ایجاد می‌کند که دیدن این فیلم به عنوان یکی از بهترین کمدی های اکشن ایرانی جذاب می‌سازد.

مهم‌ترین ویژگی‌ آن را می‌توان ساخت یک سبک منحصربفرد از این کارگردان دانست که فیلم را در جبهه و جنگ با حال و هوای طنز ساخته است. همچنین بازیگری قدرتمند و موثر پرویز پرستویی، می‌تواند عامل دیگری در جذابیت این فیلم باشد.

کارگردان: کمال تبریزی
مدت زمان: یک ساعت و 35 دقیقه
محصول: ایران
سال: 1375
سبک: کمدی، اکشن
بازیگران: پرویز پرستویی، محمود عزیزی، هدایت اله نویدی، شهره لرستانی، حسین معلومی، مهدی فقیه، علی غفاری، رحیم مهدی خانی، ساحره متین، سعید نورالهی، رحمان باقریان و اسماعیل امیدی
مارمولک
یکی دیگر از آثار کارگردان قهارایرانی به نام کمال تبریزی، فیلم مارمولک است که به تهیه کنندگی منوچهر محمدی و نویسندگی پیمان قاسم خانی ساخته شده است. پیشنهاد می‌کنیم اگر در این لیست به دنبال یک فیلم هستید، حتما مارمولک را به عنوان انتخاب اول خود برگزینید.

در مورد داستان فیلم می‌توان گفت این فیلم به اقتباس فیلمی به نام “ما فرشته نیستیم” و “زائر” ساخته شده است. داستان در مورد فردی به نام رضا مثقالی است که به عنوان یک دزد سابقه‌دار شناخته می‌شود. این فرد طی یک سرقت مسلحانه دستگیر می‌شود و به زندان منتقل می‌گردد اما طی یک حادثه زخمی شده و بیمارستان خارج از زندان انتقال داده می‌شود. در این حین او یک لباس روحانیت را می‌یابد و با پوشیدن آن می‌تواند از زندان فرار کند. در ادامه فرار، او به عنوان یک امام جماعت در یک روستا اشتباه گرفته می‌شود و ماجراهای بسیاری در این راه اتفاق می‌افتد.

با اینکه این یک فیلم کمدی بسیار محبوب است اما برخی از موضع‌گیری‌ها در مورد آن وجود دارد که به سبک و ساختار فیلم، هجوگویی‌ها و … می‌باشد. در مورد جوایز کسب شده برای این فیلم نیز می‌توان به نامزد شدن بهترین بازیگر نقش اول مرد برای پرویز پرستویی در آن و نیز دریافت جایزه سیمرغ بلورین (بهترین فیلمنامه) توسط پیمان قاسم خانی اشاره نمود.

کارگردان: کمال تبریزی
مدت زمان: یک ساعت و 50 دقیقه
محصول: ایران
سال: 1382
سبک: کمدی، خانوادگی
بازیگران: پرویز پرستویی، بهرام ابراهیمی، رضا سعیدی، شاهرخ فروتنیان، فریده سپاه منصور و مهران رجبی
ورود آقایان ممنوع
به عنوان ششمین فیلمی که از صنعت سینمای ایران در بخش ژانر کمدی می‌توان معرفی نمود، فیلم ورود آقایان ممنوع است. این فیلم به کارگردانی رامبد جوان ساخته شده است که در سال 1390 پخش شد. رامبد جوان، یکی از بازیگران مشهور ایرانی است که در فعالیت‌های مختلف هنری، رسانه‌ای و اجتماعی فعالیت می‌کند. این بازیگر همچنین فیلم‌های مختلفی را کارگردانی کرده است.

در رابطه با داستان فیلم ورود آقایان ممنون به عنوان یکی از بهترین فیلم های سینمایی طنز ایرانی می‌توان گفت این فیلم در رابطه با یک دبیرستان خصوصی دخترانه است که در آن مدیر مدرسه با ورود آقایان شدیدا مخالف می‌باشد. اما زمانی که معلم شیمی به دلیل زایمان، به مرخصی می‌رود، به طور موقت دبیری مردی در اثر نیافتن معلم شیمی زن، جایگزین می‌شود که ماجراهای بسیاری را به وجود می‌آورد.

در مورد ویژگی‌های این فیلم می‌توان به ثبت شدن آن به عنوان دومین فیلم پرفروش در سال 1390 اشاره نمود که فروش آن در آن سال در حدود 5 میلیارد و 100 میلیون تومان رسیده است. در مورد جوایز دریافتی برای این فیلم می‌توان به جایزه سیمرغ بلورین توسط ویشکا آسایش به عنوان بهترین بازیگر نقش زن اشاره نمود. همچنین موسیقی فیلم نیز در بهترین موسیقی متن نامزد شد.

کارگردان: رامبد جوان
مدت زمان: یک ساعت و 42 دقیقه
محصول: ایران
سال: 1390
سبک: کمدی، خانوادگی
بازیگران: رضا عطاران، ویشکا آسایش، پگاه آهنگرانی، مانی حقیقی، بهاره رهنما، زهره حمیدی، فلامک جنیدی، علی صادقی، ستاره پسیانی، حدیث میرامینی، مهرناز بیات، سیاوش چراغی‌پور، کتایون امیرابراهیمی، پریناز ایزدیار
لیست بهترین فیلم های سینمایی طنز ایرانی
معرفی کامل بهترین فیلم های کمدی ایرانی
سن پطرزبورگ
سن پطرزبورگ را می‌توان جزو یکی از متفاوت‌ترین فیلم‌ها دانست که پیمان قاسم‌ خانی فیلم‌نامه آن را نوشته است. این فیلم به کارگردانی بهروز افخمی از آثار متفاوتی است از جمله آثار طنز خوب در ایران است.

داستان این فیلم به عنوان یکی از بهترین فیلم های سینمایی طنز ایرانی، روایتگر زندگی دو فرد به نام‌های کریم و فرشاد است که بیکار هستند و در ادامه مسیر داستان، به طرز شگفت‌انگیزی، نشانه‌ها و سرنخ‌هایی از گنج تزار روسیه را کشف می‌کنند. این افراد سعی می‌کنند این گنج را که آنها را وسوسه کرده‌ است، بدست آورند و به همین خاطر طی یک همکاری ماجراجویی را شروع می‌کنند که دردسرها و ماجراهای جالبی را روایت می‌کند.

از جمله ویژگی‌های این فیلم‌ها می‌توان به موفقیت آن اشاره کرد که ناشی از جذابیت‌های فیلم از جمله حضور بازیگران حرفه‌ای، عدم استفاده از جوک‌ها و دیالوگ‌های هجو، فیلمنامه استاندارد و نظر مثبت منتقدین می‌باشد. ترکیب بازیگری محسن تنابنده با پیمان قاسم خانی در نقش دو جوان همکار می‌تواند این دیدن این فیلم را ارزشمند سازد.

کارگردان: بهروز افخمی
مدت زمان: دو ساعت
محصول: ایران
سال: 1388
سبک: کمدی، اکشن
بازیگران: محسن تنابنده، پیمان قاسم خانی، شیلا خداداد، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، کیانوش گرامی، سروش صحت , امید روحانی
نهنگ عنبر 1
حتما شما هم فیلم نهنگ عنبر را دیده‌اید و یا حداقل نام آن را شنیده باشید. این فیلم یکی از بهترین فیلم‌ های طنز ایرانی است که ساخته سامان مقدم با بازیگری رضا عطاران و مهناز افشار به عنوان دو بازیگر اصلی می‌باشد. فیلم گریزی به دهه 60 و عبور از خط قرمزها کرده است که می‌تواند برای افراد متولد این دهه جذابیت‌های خود را داشته باشد. این فیلم را می‌توان یک سطح بالاتر از فیلم‌های سطحی امروزی دانست.

داستان فیلم در مورد فردی به نام “ارژنگ” با بازی رضا عطاران است که از کودکی عاشق دختری به نام “رویا” با بازی مهناز افشار بوده است. این فیلم به رابطه آنها می‌پردازد اما مانعی که در این میان وجود دارد، عدم تطابق زندگی رویا با سبک زندگی ارژنگ است که سبب ایجاد اتفاقات مختلفی می‌شود.

از جمله حواشی این فیلم می‌توان به عدم تایید آن توسط وزارت ارشاد اشاره کرد که با حذف برخی از صحنه‌ها در سال 1394 اجازه انتشار یافت که باعث شد برای جشنواره فجر سال 1393 نرسد. از ویژگی‌های این فیلم می‌توان به کسب بالاترین محبوبیت در نظرسنجی سایت خبر آنلاین، تبدیل شدن به دومین فیلم پرفروش در سال 1394 بعد از فیلم محمد رسول الله، منتشر شدن نسخه دوم آن در اثر استقبال در سال 1397، برنده شدن به عنوان بهترین چهره‌پردازی، بهترین جلوه‌های ویژه میدانی، جایزه ویژه هیئت داوران برای سامان مقدم اشاره نمود.

کارگردان: سامان مقدم
مدت زمان: یک ساعت و 30 دقیقه
محصول: ایران
سال: 1394
سبک: کمدی، خانوادگی
بازیگران: رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، هانیه توسلی، رضا ناجی، علی قربان‌زاده، نادر سلیمانی، حسین سلیمانی، سپند امیرسلیمانی، سام نوری
مرد عوضی
این لیست بدون آوردن نام چند فیلم از دهه 70 کاملا ناقص است. یکی دیگر از بهترین فیلم های سینمایی طنز ایرانی را می‌توان فیلم مرد عوضی دانست که روایت‌گر سوژه و قصه‌ای جذاب است که با بازی پرویز پرستویی و توانسته است به محبوبیت خوبی برسد.

داستان در مورد فردی به نام خسرو پذیرش است که یک مخترع می‌باشد و یک ماده شوینده را اختراع کرده است. وی برای بستن یک قرارداد با کارخانه‌ای در این زمینه به ساختمان آن شرکت مراجعه می‌کند اما در اثر یک حادثه، این فرد نگون بخت از آسانسور سقوط کرده و ماجراها شروع می‌شود. همگام با این اتفاق، مدیرعامل کارخانه سکته مغزی کرده و هردو آنها به بیمارستانی منتقل می‌شود. ماجرا از آنجایی شروع می‌شود که رئیس بیمارستان، مغز خسرو را با داریوش جم، مدیرعامل کارخانه جابه‌جا می‌کند و از قضا این عمل خوب پیش می‌رود.

به طور قطع این فیلم با ماجراهای جذابی که برای مخاطب ایجاد کرده است و با بازیگری توانای آن، می‌تواند در لیست بهترین کمدی‌های تاریخ سینمای ایرا قرار داشته باشد.

کارگردان: محمد رضا هنرمند
مدت زمان: یک ساعت و 27 دقیقه
محصول: ایران
سال: 1376
سبک: کمدی، خانوادگی
بازیگران: پرویز پرستویی، محمود پاک نیت، فاطمه معتمدآریا، رضا ژیان، رضا شفیعی جم، افسانه بایگان و حمید لولایی
گشت ارشاد 2
سری فیلم گشت ارشاد، یکی دیگر از حاشیه‌دارترین و بهترین فیلم های سینمایی طنز ایرانی است که راجع به سه خلافکار و وقایع مربوط به آن می‌باشد. بهتر است این فیلم را از سری اول آن مشاهده کنید تا بتوانید راحت‌تر نسخه دوم آن را ببینید.

در مورد داستان این فیلم باید گفت فیلم در مورد 3 فرد خلافکار خرده‌پا است که در قسمت اول آن، با یونیفرم نظامی به اخاذی از مردم می‌پردازند ولی ماجرا از آنجا شروع می‌شود که یکی از آنها عاشق شده و برای کمک به آن وارد ماجراجویی‌های خطرناکی می‌شوند. در نسخه دوم، چند سال پس از آن واقعه را تماشا می‌کنیم که یکی از افرادی که دچار سانحه شده است، دچار جهشی می‌گردد که می‌تواند وقایعی را پیش‌بینی کند. این باعث می‌شود تا این سه خلافکار از این راه برای کلک زدن به مردم و تلکه کردن از آنها استفاده کنند که ماجراهای فان و کمدی خود را به همراه دارد. قسمت اول به خوبی موفق شد تا مخاطبان را جلب کند.

در مورد ویژگی‌های این فیلم می‌توان به بازیگری جذاب حمید فرخ‌نژاد، ساعد سهیلی و پولاد کیمیایی در کنار داستان فان آن اشاره نمود. البته این فیلم با حواشی سیاسی و فرهنگی همراه بوده است. این فیلم توانست در گیشه فروشی در حدود 2 میلیارد داشته باشد.

کارگردان: سعید سهیلی
مدت زمان: یک ساعت و 33 دقیقه
محصول: ایران
سال: 1395
سبک: کمدی، اکشن
بازیگران: حمید فرخ نژاد، پولاد کیمیایی , ساعد سهیلی، ترلان پروانه، بهاره افشاری، اسدالله یکتا
معرفی کامل بهترین فیلم های کمدی ایرانی
12 تا از بهترین فیلم طنز ایرانی
در انتهای این مقاله، 2 اثر دیگر در بین بهترین فیلم های سینمایی طنز ایرانی به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید در اوقات فراغت خود، بهترین تجربه را داشته باشید. این موارد عبارتند از:

اخراجی ها
هرچند اخراجی ها یکی از قدیمی‌ترین فیلم‌های ایرانی و ماندگارترین آنها است، اما باید آن را در لیست بهترین فیلم های سینمایی طنز ایرانی در این مقاله معرفی کنیم. این به کارگردانی مسعود ده‌نمکی می‌باشد که در سال 1386 منتشر شده است و توانست به دلیل محبوبیتی که پیدا کرد، در تا 3 نسخه ادامه یابد که نسخه دوم در سال 1387 و نسخه سوم در سال 1389 منتشر شد.

در مورد داستان فیلم باید گفت این فیلم روایتگر گروهی از اراذل و اوباش جنوب تهران می‌باشد که یکی از آنها به نام مجید، عاشق دختر از یک خانواده مذهبی می‌شود. شرط پدر خانواده برای ازدواج این فرد آن است که سربه راه شده و به زندگی نرمالی بپردازد. مجید برای آنکه بتواند نشان دهد فردی سربه راه است، تصمیم می‌گیرد تا به جبهه برود و از آنجایی که مرام و معرف لاتی گری در بین او و دوستانش وجود دارد، همگی با هم ثبت نام می‌کنند. مخالفت‌هایی با حضور آنها به عنوان سربازان اراذل ایجاد می‌شود که با وساطت میرزا حل می‌شود. هر کدام از افراد این گروه اراذل شخصیتی فان و جالب دارند که ماجراهای طنزی را در جبهه جنگ و در طول داستان ایجاد می‌کنند.

یکی از بهترین ویژگی‌های این فیلم را می‌توان سبک متفاوت آن یعنی جنگ و جبهه، اراذل و طنز آن و در کنار این، حضور مجموعه‌ای گسترده از بازیگران توانای ایرانی دانست که باعث می‌شود فیلم اخراجی‌ها را بتوان به عنوان یکی از بهترین فیلم های سینمایی طنز ایرانی در نظر گرفت.

کارگردان: مسعود ده‌نمکی
مدت زمان: یک ساعت و 44 دقیقه
محصول: ایران
سال: 1386
سبک: کمدی، اکشن
بازیگران: اکبر عبدی، امین حیایی، کامبیز دیرباز، محمدرضا شریفی نیا، سیدجواد هاشمی، ارژنگ امیرفضلی، نگار فروزنده، کاظم مادرشاهی، منوچهر آذر، فخرالدین صدیق شریف، مینا جعفرزاده، نیوشا ضیغمی، شهره لرستانی و علی اوسیوند
آدم برفی
آدم برفی یکی دیگر از فیلم های دهه 70 است که در سال 1373 تحت کارگردانی و نویسندگی داوود میرباقری به عنوان یک فیلم کمدی – اجتماعی منتشر شد. با این حال پس از ساخت این فیلم، به مدت 3 سال مجوز انتشار آن فراهم نشد. دلیل این واقعه، ساختار شکنی بود که در بخش دراماتیک فیلم و نمایش شکل یک مرد در قالب یک زن برای اولین بار در سینمای ایران انجام شده بود.

در مورد داستان فیلم آدم برفی باید گفت این فیلم روایت مردی است که به کشور ترکیه رفته و می‌خواهد در نهایت به آمریکا سفر کند. اما آمریکایی‌ها به او ویزا نمی‌دهند. به همین خاطر این مرد خود را شبیه زنی می‌کند تا بتواند از طریق ازدواج با یک مرد آمریکایی، ویزای این کشور را بدست آورد. با این حال مشاهده می‌کنیم که این فرد، در طول ماجرا شیفته یک زن می‌شود و از آنجا که خودش را به شکل یک زن کرده‌ است ماجراهایی ایجاد می‌شود. عباس نام این مرد است و تصمیم می‌گیرد تا قید آمریکا رفتن را زده و به دنبال دنیا، اسم آن زن، در ایران زندگی کند.

از جمله ویژگی‌های جذابی که باعث می‌شود تا شما را به دیدن این فیلم تشویق کنیم، بایستی به دیالوگ‌های جذاب و صحنه‌های خنده‌دار آن به خصوص با توجه به بازی زنانه اکبر عبدی در آن سنین اشاره نمود.

کارگردان: داوود میرباقری
مدت زمان: یک ساعت و 42 دقیقه
محصول: ایران
سال: 1373
سبک: کمدی، خانوادگی
بازیگران: اکبر عبدی، آزیتا حاجیان، داریوش ارجمند، عبدالله احمدی، شهره سلطانی، مهدی فتحی، پرویز پرستویی، محمدرضا شریفی نیا، فرامرز روشنایی، سیروس گرجستانی، محمدولی احمدلو، اردشیر ایران نژاد و منوچهر علیپور

 

https://irjavan.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b3%db%8c%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%b7%d9%86%d8%b2-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86%db%8c/



+ نوشته شده در دو شنبه 5 تير 1402برچسب:,ساعت 14:44 توسط chabok |

متن آهنگ تو باید باشی تا من خوب باشم حمید هیراد

 

تو باید باشی تا من خوب باشم کنارم باشی که تا لبام بخندهMusicdel | موزیکدل

تو به من جوری میای حتی خدا هم تورو تنها واسه ی من میپسنده

تو باید باشی که تا بارون بگیره هوای ابری قلبم کنارت

برای زنده بودن زنده موندن تو باید پیشم بمونی تا همیشه

تو باشی ترس تنهایی ندارم به جز آغوش تو جایی ندارم

منو باید کنار تو ببینن کنارت ترس رسوایی ندارم

 https://musicdel.ir/single-tracks/179502/



+ نوشته شده در شنبه 3 تير 1402برچسب:,ساعت 5:51 توسط chabok |

معلم خصوصی زبان انگلیسی (یادگیری سریع زبان انگلیسی)

بر اساس گزارش ها و آمارهای موجود، شکست در یادگیری زبان انگلیسی برای همه امری عادی است. گاهی انتخاب راه نادرست برای یادگیری زبان ما را به مسیر اشتباه سوق می دهد و گاهی راه طولانی برای یادگیری زبان باعث شکست ما می شود و ما را از ادامه دادن منصرف می کند. به خصوص اگر زبان زبان آموز مبتنی بر صفر باشد، روند یادگیری زبان طولانی خواهد بود. این برنامه تحصیلی به ویژه برای کسانی که قصد سفر به خارج از کشور را دارند بسیار مهم است، زیرا دانش آموزان باید به سرعت مهارت های زبانی خود را بهبود بخشند تا در مدت زمان کوتاهی برای آزمون آیلتس یا تافل آماده شوند.

اما با وجود این سختی ها، می توان این بار تصمیم عاقلانه ای گرفت تا زبان انگلیسی را برای دریافت گواهینامه آیلتس و سایر اهداف به سرعت یاد بگیرد. در واقع، استفاده از میانبرها در فرآیند یادگیری، ما را در کمترین زمان به جایی که باید برسیم می‌رساند. یادگیری زبان انگلیسی با یک تدریس خصوصی زبان انگلیسی می تواند یک دوره آموزشی مفید و راهی سریع برای یادگیری زبان باشد. اما چگونه می توانید از فرآیند یادگیری لذت ببرید و با کمک یک معلم خصوصی در کمترین زمان ممکن به اهداف خود برسید؟

چقدر طول می کشد تا آیلتس قبول شود؟

همه ما با سختی ها و مشکلات مهاجرت آشنا هستیم و می دانیم که اوج این سفر در انتظار ماست. هرکسی که در این جاده قدم می زند، درباره سنگ های این جاده بسیار صحبت می کند. اما در این مقاله در مورد امید و کاهش این موانع و مشکلات صحبت خواهیم کرد. علاوه بر مهاجرت و مسافرت، بسیاری از زبان آموزان سعی می کنند هر چه سریعتر زبان انگلیسی را یاد بگیرند تا بتوانند به راحتی با کشورهای خارجی ارتباط برقرار کرده و مدرک زبان انگلیسی را دریافت کنند.

به خصوص، بیشتر زبان آموزان با آیلتس یا تافل زمان محدودی دارند و نمی توانند با استفاده از هیچ روشی زبان انگلیسی را یاد بگیرند. تماس با معلمان خصوصی زبان یکی از سریع ترین راه ها برای یادگیری سریع زبان است. یک معلم خصوصی زبان در هر درس با توجه به زمان و اهداف دانش آموز مراحل و دروس تدریس را آماده می کند و شروع به تنظیم سطح تحصیلات بر اساس سطح دانش آموز می کنند. با این سبک تدریس و یادگیری، دانش آموزان به مدت شش ماه تا یک سال فرصت مطالعه و کسب مهارت خواهند داشت. حتی افرادی که زبان انگلیسی را به خوبی می دانند و در تلفظ و مکالمه کمی مشکل دارند نیز می توانند با این روش در عرض یک تا سه ماه به سطح بالایی از توانایی مکالمه انگلیسی دست یابند.

معرفی کتاب های زبان انگلیسی بر اساس سطح

یافتن و دسترسی به منابع کامل و صحیح برای یادگیری زبان انگلیسی قطعا مشکل است. ارزیابی کتاب های درسی زبان انگلیسی بر عهده همه زبان آموزان نیست. یک دانشجوی زبان به دلیل تعداد زیاد منابع آموزش زبان انگلیسی ممکن است دچار سردرگمی شود. یکی از مزایای دوره های خصوصی زبان این است که بهم ریختگی را از بین می برد. این به این دلیل است که هر معلم زبان منبعی غنی از دانش در مورد اطلاعات و روش هایی است که برای تدریس انتخاب می کند. علاوه بر این، او با سالها تجربه تدریس زبان، دانش عمیقی از کتاب ها و منابع زبان آموزی دارد و با توجه به سطح دانش آموزان خود کتاب های دقیق و مناسبی را برای مطالعه و تمرین بیشتر ارائه می دهد.

معلم خصوصی زبان انگلیسی (یادگیری سریع انگلیسی)

یادگیری زبان انگلیسی را از کجا شروع کنیم؟

این یک سوال رایج اما بسیار مهم است. اکثر مردم پاسخ روشنی برای این سوال ندارند. اما ما به شما خواهیم گفت که یادگیری زبان انگلیسی باید از جایی شروع شود که بتوانید در اسرع وقت به هدف خود برسید. هر زبان آموزی می تواند سبک یادگیری خود را انتخاب کند. با چند کتاب انگلیسی شروع کنید و مهارت های زبانی خود را به طرق مختلف از جمله خودآموزی ارتقا دهید. اما آیا این روش ها می توانند زبان آموز را خیلی سریع به هدف خود برسانند؟ در این مورد باید بگوییم که این روش ها چندان قابل اعتماد نیستند. انتخاب این روش ها مستلزم آزمون، خطا و تجربه است. اگرچه این روش نتایج زیادی به همراه دارد، اما زبان آموز می تواند با آزمون و خطا و تجربه روش صحیح یادگیری را به تدریج بیاموزد. یکی از پیامدهای این موارد از دست دادن روزها و ساعت های زیاد مطالعه است.

اما چرا نمی توانیم از تجربیات دیگران برای گام برداشتن در مسیر درست برای کاهش هزینه ها و پیامدهای انتخاب های خود استفاده کنیم؟ افراد باتجربه مانند معلمان زبان خصوصی می توانند این مسیر سریع را برای یادگیری آسان انگلیسی دنبال کنند.

در تجربه من، معلم زبان فردی می داند که روی چه موضوعاتی وقت بگذارد و می تواند با حذف مطالب و منابع نامربوط، زمان بیشتری را به یادگیری بهتر دانش آموزان اختصاص دهد. در کلاس های خصوصی، دانش آموزان تمرکز بیشتری دارند و مانند کلاس های گروهی نیستند، بنابراین یک معلم خصوصی می تواند دستورالعمل های دقیقی به دانش آموزان بدهد.

تدریس خصوصی زبان کاملاً به متقاضی بستگی دارد و معلم بر اساس سطح تحصیلات دانش آموز، اهداف یادگیری زبان و محدودیت های او شروع به تدریس می کند. در این تدریس خصوصی استاد نظارت و پیگیری زیادی برای یادگیری زبان دارد و می تواند میزان یادگیری خود را در زمان های مختلف اندازه گیری کند.

هزینه آموزش زبان انگلیسی در منزل

قیمت شهریه خصوصی در منزل نیز یکی از دغدغه های اصلی زبان آموزان برای انتخاب روش یادگیری زبان انگلیسی است. زیرا معتقدند هزینه یادگیری زبان خصوصی بیشتر از سایر روش های یادگیری زبان است. با این حال، برای یادگیری یک زبان، باید چندین عامل مهم را همزمان در نظر بگیرید و سپس تصمیم بگیرید. توانایی دستیابی به هدف، انرژی و زمان تلف شده و هزینه پرداخت سه عامل بسیار تعیین کننده هستند. به عنوان مثال، یک دانشجوی زبان باید در مدت یک سال شروع به یادگیری زبان کند تا برای آزمون آیلتس آماده شود. به طور کلی بر اساس بودجه، اولین گزینه شرکت در کلاس های گروهی و گذراندن ترم های متوالی از این کلاس ها است. تایید می شود که زبان آموزان سوندانی در این بازه زمانی به دلیل هدف و سطح پایین زبان نمی توانند آمادگی لازم را در این راه کسب کنند. حتی در این راه هم برای رفتن به کلاس و درس خواندن وقت و انرژی صرف کرده است.

معلم خصوصی انگلیسی (یادگیری سریع انگلیسی)

با انتخاب وب سایت آموزش زبان آیلتس به صورت آنی زبان انگلیسی را بیاموزید

سایت ما به دلیل تمایل دانش آموزان به یادگیری سریعتر زبان انگلیسی، معلمان با استعدادی را در تیم آموزشی خود گرد هم آورده است. شما می توانید با مراجعه به سایت ما و تماس با کارشناسان ما به این مربیان حرفه ای دسترسی پیدا کنید. با کمک معلمان خصوصی مجموعه ما، می توانید راه سریعی برای یادگیری زبان انگلیسی برای قبولی در آزمون آیلتس بیابید اگر وقت خود را تلف نکنید و همین الان شروع کنید.



+ نوشته شده در شنبه 27 خرداد 1402برچسب:,ساعت 9:24 توسط chabok |

 

بعنوان جایگزین ، داده ها محل ورود دستگاه ردیاب از روش درگاه GSM / GPRS شبکه تلفن یار می تواند به طور مستقیم به جهت انتقال اطلاعات به یک کامپیوتر مرکزی فروش ردیاب اتومبیل یزد مبادرت نمایند. در صورتی که نگران رفتوآمد فرزندان دلبندتان میباشید یا اینکه از اشخاص سالمند و ناتوان پرستاری میکنید برای اطلاع از وضعیت آنها میتوانید اقدام به خرید جی پی اس مناسب قیمت جیبی و یار یا خرید جی پی اس شخصی کوچک از مغازه آنلاین ایسام نمایید. GPS مخفف عبارت “Global Positioning System” به معنی سیستم موقعیت یاب جهانی است ردیاب و جی پی اس هایی که دارای قابلیت موقعیت یابی جهانی هستند می توانند با برقراری ارتباط با ماهوارههای سیستم موقعیت یاب جهانی GPS موقعیت مکانی خود را اعلام نمایند. ۴- دارای سیستم ضد سرقت و تشخیص جابهجایی خودرو توسط جرثقیل و اعلام آن که بسیار کاربردی است باشد. توجه داشته باشید که ردیاب شخصی Qbit به سیستم بسیار قدرتمند ال بی اس مجهز است. این ردیاب کوچک بدون نیاز به سیمکشی، درون کابین خودرو یا زیر خودرو نصب میشود. این موارد تنها بخشی از امکانات فوقالعادهای است که در ردیابهای جدید دیده میشود. https://radyabeman.com/

 

این ردیاب از نوع ردیابهای دیاگی است که بهسادگی به پورت obd متصل میشود و از نظرها مخفی میماند. در ظاهر ردیاب IR141 تفاوت زیادی با یک شارژر فندکی معمولی ندارد، اما درواقع به امکانات پیشرفتهای مانند شنود با کیفیت بالا، ارسال پیامک کمک S.O.S و حتی تماس با شمارههای اضطراری مجهز است. در این مقاله قصد داریم شما را با پرفروشترین انواع ردیاب ضد آب و ضد ضربه خودرو مانند :ردیاب دیاگی، ردیاب فندکی خودرو و ردیاب مغناطیسی آشنا کنیم. حتی در صورت نیاز شما می توانید از راه دور رانندگی اعضای خانواده و دوستانتان را در مناطق مختلف تحت نظر داشته باشید که ین موارد از مهم ترین دلایل خرید ردیاب ماشین می باشد. 10- ورود یا خروج از مناطق خاص جغرافیایی که امکان ردیابی خودرو با GPS به دلیل ضعیف بودن سیگنالها وجود ندارد. به همین دلیل ، آن شرکتها مجبور میشوند که خدمات ردیابی متناسب با زبان کشورشان را از طریق سورهای خودشان ارائه دهند . به همین دلیل استفاده از آن در مقایسه با سایر ردیابها بسیار سادهتر است. در گام دوم نوبت به راهاندازی خدمت یا اپلیکیشن ردیابی وضعیت مکانی در گوشی ثانویه میرسد. چک کردن میزان سوخت مصرفی هر ماشین یعنی کنترل رانندگانی که از ماشین شرکت استفاده های شخصی میکنند، با نصب ردیاب نه تنها می توانید به صورت آنلاین موقعیت ماشین را مشاهده کنید بلکه به راحتی می توانید میزان سوخت مصرفی هر ماشین را در سایت و گوشی مشاهده کنید و حتی از سایت پیام جی پی اس میتوانید از سوخت ماشین ها پرینت بگیرید.  

این امکانات باعث شده تا این ردیاب مغناطیسی جزو پرفروشترین ردیابهای بازار ایران باشد. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی خرید بهترین جی پی اس موجود در بازار ایران یعنی جی پی اس زنوتیک بپردازیم و شما را با مزایا و معایب این جی پی اس آشنا کنیم. بنابراین برای کنترل کردن وسایل نقلیه تا 1 کیلومتر در نظر گرفته شده است توجه داشته باشید از دزدگیرهای بی کیفیت چینی خریداری نکنید بهترین دزدگیر خودرو اتومبیل دزدگیری می باشد که در فاصله بسیار آن را کنترل کرد تمامی موارد ذکر شده با مزایای عالی در این سایت می توانید مشاهده کنید. این ردیاب ها در برخی از موارد دارای آهنربای داخلی نیز هستند و می توانید به سادگی آنها را به وسیله نقلیه خودتان بچسبانید. پس مسلما در استفاده از انواع دزدگیر ها، بادیگارد های افراد، سیستم های هوشمند ضد سرق و موارد مشابه ضعف هایی وجود دارد و باید از نسل بعدی تکنولوژی های امنیتی یعنی ردیاب خودرو، اشخاص و یا حیوانات استفاده کنید. در زمینه مکانیابی دو پروتکل وجود دارد نرمافزار با استفاده از دو سیستم GPS و GPRS دستگاه ردیاب را دنبال میکند.

 

ردیاب خودرو در دنیای امروزه شاید یکی از ابزارهای مورد نیاز اکثر رانندگان است که از اصلی ترین دلایل آن ، افزایش سرقت اتومبیل توسط افراد سارق می باشد که اصلا هیچ اتومبیلی برای این دسته از افراد فرقی ندارد چرا که آنها می توانند گران قیمت ترین سیستم های امنیتی را با استفاده از ابزارهای غیر مجازشان هک کنند و در نهایت به اتومبیل شما دسترسی کامل پیدا کنند. به همین بهانه در این مقاله قصد داریم تا 5 مدل از جدیدترین ردیاب خودرو در ایران را معرفی کنیم و با امکانات منحصربهفرد آنها آشنا شویم. بااینکه ردیاب IR59 یکی ارزانترین مدلهای جیپیاس در لیست جدیدترین ردیاب خودرو است؛ اما به امکانات فوقالعاده جذابی مجهز شده است. ردیابهای فندکی ایران رهیاب بهعنوان جدیدترین ردیاب خودرو در ایران شناخته میشوند. این ردیاب بعد از نصب شدن در خودرو، علاوه بر امکان ردیابی آفلاین و آنلاین در پنل ردیابی، میتواند شما را از روشن شدن خودرو و وضعیت خودرو با خبر کند. ردیاب خودرو IR180 میتواند با شنود داخل کابین، تمام صداها را باکیفیت بالایی روی حافظه جانبی خود ذخیره کند. این نمونه رهیاب ماهواره ای خودرو به معنای واقعی قویترین ترکیب از امکانات و ویژگیهای تمام ردیابهای خودرو و شخصی است.  https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/personal-tracker/



+ نوشته شده در یک شنبه 14 خرداد 1402برچسب:,ساعت 9:5 توسط chabok |

این ملک به متراژ 87 متر در جاده چمخاله قرار دارد. جاده چمخاله از یک طرف به ساحل چاف و چمخاله و از طرف دیگر به خیابان آزادی و مرکز شهر منتهی می شود. املاک آرمان

طراحی داخلی خانه به صورت دوبلکس است به صورتیکه دو اتاق خواب به همراه سرویس فرنگی در طبقه بالایی قرار دارد. هر دو اتاق خواب نورگیری مناسبی دارند و در یکی از اتاق ها کمد دیواری نصب شده است. کابینت های آشپزخانه از نوع ام دی اف و هود در آن نصب شده است. در قسمت ورودی خانه پارکینگ به صورت مسقف است و در قسمت پشتی، حیاط خلوت به همراه سرویس بهداشتی ایرانی قرار گرفته است. https://amlakarman.com/property-location/shalman-shop/

سایر امکانات این خانه ویلایی شامل موارد زیر است:

سند تک برگ
آیفون تصویری
پارکینگ اختصاصی
سرویس ایرانی و فرنگی

شعار ما آرمانی بیاندیشیم، آرمانی زندگی کنیم.

جزئیات
شناسه ملک: 6385                                                                                          مساحت ملک (مترمربع): 87 مترمربع

اتاق ها: 2                                                                                                       قیمت کل (تومان): 1 میلیارد و 500 میلیون

سال ساخت: 1392                                                                                           وضعیت: برای فروش

امکانات
آیفون تصویری 

اپن آشپزخانه

داکت اسپلیت

سرویس بهداشتی و حمام فرنگی

هود

خرید و فروش زمین در چاف و چمخاله

نمای ساختمان
سنگ



+ نوشته شده در دو شنبه 18 ارديبهشت 1402برچسب:,ساعت 11:35 توسط chabok |

متن آهنگ تموم زندگیمو من دارم جون میدم رضا صادقی

 

تموم زندگیمو من دارم جون میدم یادم بره

چجوری صاف و ساده این دلو دو دستی من دادم بهت

همون لحظه که اسمتم دیگه از یادم رفته با

برمیگردی یه کاری میکنی که پرت شم تو گذشته ها

 

 آهنگ جدید رضا صادقی به نام «تموم زندگیمو من دارم جون میدم»



+ نوشته شده در دو شنبه 18 ارديبهشت 1402برچسب:,ساعت 7:30 توسط chabok |

طرز تهیه شامی یکی از غذاهای محبوب ایرانی است که در این مقاله قصد داریم به صورت کامل به معرفی آن بپردازیم و شما را با خوشمزه ترین و بهترین دستورالعمل های آن برای انواع شامی ساده، کبابی، شمالی، افغانی و انواع دیگر آن آشنا کنیم.

 

 

طرز تهیه شامی ساده
شامی یکی از غذاهای بسیار خوشمزه و جذابی است که برخی از افراد آن را با عنوان کتلت نیز می‌شناسند. شما می توانید این غذا را به همراه سه ماده اصلی از جمله گوشت چرخ کرده، سیب زمینی و نیز تخم مرغ تهیه کنید و آن را به همراه افزودنی‌های مختلف، در حالت‌های گوناگون بپزید. در این مقاله با ما باشید تا به بررسی انواع حالت‌های پخت این نوع غذا بپردازیم و شما را مرحله به مرحله با آن آشنا سازیم.

در ابتدا برای طرز تهیه شامی می‌خواهیم به سراغ ساده‌ترین حالت آن برویم. در این حالت می‌توانید ابتدا مواد زیر را تهیه کنید که عبارتند از:جوان ایرانی (irjavan.com)

گوشت پخته: 300 گرم
لپه پخته: 150 گرم
ادویه، فلفل و نمک
پیاز متوسط: یک عدد
جوش شیرین: نصف قاشق چای‌خوری
تخم مرغ: 1-2 عدد
سیب زمینی متوسط: 1 عدد پخته شده
حال با تهیه این مواد می‌توانید از دستورالعمل زیر برای تهیه آن استفاده کنید که عبارت است از:

 

 

ابتدا بایستی مواد مختلف یعنی گوشت، لپه (این دو به حالت پخته شده) را به همراه مواد دیگر یعنی پیاز و سیب زمینی پخته شده با هم ترکیب نمایید. بشما می توانید از چرخ گوشت برای این کار (2بار) استفاده نمایید.
حال شما می‌توانید زمانی که مواد این ترکیب خوب بهم آمیخته شد و حالت کش دار به خود گرفت، به آن سایر موارد از جمله ادویه، نمک و نیز نصف قاشق چای خوری جوش شیرین بیفزایید.
حال نوبت اضافه کردن تخم مرغ است. در ابتدا 1 تخم مرغ را به محتوا بیفزایید. سپس بایستی ببینید وضعیت مایه شما برای طرز تهیه شامی چگونه است. در حالتی که مواد شل باشد، بایستی به اندازه 2 قاشق چایخوری به آن آرد نخودچی اضافه کنید. اما اگر دیدید که مایه سفت است، بایستی به آن تخم مرغ بیفزایید.
حال شما می توانید آن را به شکل یک نارنگی درآورده، وسط آن را سوراخ کنید تا خوب مغز پخت شود. ضخامت آن بهتر است 1 سانتی متر باشد. حال آن را در روغن داغ شده بریزید و سرخ کنید.
معمولا اگر این ترکیب و مواد را رعایت کنید، نیازی نیست تا به آن آرد نخودچی اضافه کنید اما بسته به وضعیت طرز تهیه شامی که دارید، این کار را در نظر بگیرید.

 


یکی از بهترین نوشیدنی‌هایی که در کنار طرز تهیه شامی پیشنهاد می‌شود، شربت نعناع است. اگر می‌خواهید این مورد را هم به این غذا اضافه کنید، می‌توانید ابتدا مواد زیر را آماده کنید:

شکر: 1 کیلو
آب: 4-5 لیوان
برگ تازه: نیم کیلو (برگ نعنا)
آبلیمو: 3 قاشق سوپ خوری
ابتدا نعنا را پاک کرده، آن را کامل شسته، نعناها را با یک کارد به چند قسمت تقسیم کنید. حال بایستی شکر و آب را در یک کاسه خوب مخلوط کرده، آن را بر روی شعله گذاشته و بگذارید تا شکر به خوبی در آب حل شود. حال نوبت آن است که برگ‌های نعنا را زمانی که آب به نقطه جوش رسید، به این محلول اضافه نموده و حرارت را کاهش دهید. بگذارید تا آرام بجوشد و نعنا عطر و طعم خود را به این محلول منتقل کند. حال زمانی که شربت به خوبی جوشیده شد، لازم است تا رنگ خوراکی و قوام آبلیمو را به آن اضافه نموده و حرارت را بعد از گذشت چند دقیقه کم کرده و خاموش کنید. یک دم کنی را روی قابلمه گذاشته، سپس درب آن را بگذارید و به مدت 24 ساعت بگذارید تا دم کنی بماند و در واقع در این حالت شربت شما به خوبی جا می‌افتد.

 

 

 

طرز تهیه شامی کباب

اگر می‌خواهید یک طرز تهیه شامی کباب خوشمزه را دنبال کنید، می‌توانید از مواد زیر استفاده کنید که عبارتند از:

سیب زمینی: 5 عدد
نمک، فلفل قرمز و سیاه: به مقدار موردنیاز
ادویه کاری: به مقدار موردنیاز
روغن: به مقدار موردنیاز
تخم مرغ: 1 عدد
گوشت چرخ کرده: 400 گرم
پیاز: 3 عدد متوسط
زردچوبه: 1 قاشق چای خوری
شما همچنین می‌توانید برای خوشمزه‌تر کردن این نوع غذا از یک سس مخصوص آن نیز استفاده کنید که مواد اولیه برای آن نیز به شرح زیر می‌باشد:

گوجه فرنگی: 3 عدد
آبغوره: 1 قاشق چایخوری
رب گوجه فرنگی: 2 قاشق چایخوری
نمک، فلفل قرمز: به مقدار موردنیاز
حال برای طرز تهیه شامی کباب می‌توان گفت:

ابتدا بایستی سیب زمینی ها را تمیز کرده، آن را پوست گرفته و نیز با یک رنده متوسط آن را برش دهید. حال شما می‌توانید به جای این کار هم از میکسر یا غذاساز استفاده کنید.
حال نوبت آن است که پیاز را رنده کرده و آب اضافی آن را با فشار دست بگیرید. حال بایستی سیب زمینی رنده شده را به همراه پیاز درون تخم مرغ و گوشت چرخ کرده اضافه کنید تا مایه شامی کباب آماده شود. حتما از یک ظرف جادار برای این کار استفاده نمایید.
لازم است حتما به این نکته توجه کنید که سیب زمینی و پیاز به صورت کامل آبگرفته شده و در غیر اینصورت مایه شامی می‌تواند کتلت‌های وارفته‌ای را در هنگام سرخ کردن به شما ارائه کند. حال نوبت اضافه کردن طعم‌دهنده‌ها از جمله فلفل‌ها، زردچوبه و نیز ادویه کاری و پودر زنجبیل است.
در این مرحله باید اقدام به مخلوط کردن مواد به مدت 10 دقیقه با دست نموده و این کار به این علت است که مواد به صورت منجسم درآیند. مرحله بعد آن است که یک سلفون را روی کاسه بکشید و مواد و کاسه را درون یخچال قرار دهید.

 


حال مایه کتلت را به مدت 1-2 ساعت درون یخچال قرار داده و آن را دوباره به مدت 2 دقیقه ورز دهید. حال تابه را روی حرارت قرار داده، 6 قاشق غذاخوری روغن مایع را به آن اضافه کنید.
حال بایستی یک نارنگی کوچک را در ذهن خود درنظر بگیرید، مایه کتلت شامی را به اندازه آن در روی دستان خود درست کرده و بر روی این تابه بیندازید تا سرخ شود.
حتما برای آنکه بتوانید کتلت‌ها را به خوبی سرخ کرده باشید، هر سمت آن را به مدت حداکثر 7 دقیقه بپزید. این کار باعث مغزپخت شدن آن می‌شود.
حال نوبت تهیه سس برای این شامی کباب است. برای این کار بایستی ابتدا پوست گوجه را جدا کرده، سپس آن را 3 دقیقه درون آب جوش بگذارید، حال بایستی پوست گوجه فرنگی را جدا کنید و درون یک غذاساز آن را قرار دهید.
حال در ادامه طرز تهیه شامی آن را پوره کنید. سپس بایستی گوجه پوره شده را در یک تابه قرار داده و بر روی حرارت ملایم آن را قرار دهید. زمانی که آب آن کشیده شد، نوبت آن است که 2 قاشق چای خوری روغن مایع را به آن اضافه نمایید.
حال گوجه پوره شده را به خوبی تفت دهید و بگذارید تا مثل یک تخم مرغ سرخ شود. نوبت آن است که مواد افزودنی دیگر در لیست مواد سس شامی کباب را به آن اضافه کنید و بگذارید تا ترکیب به خوبی مخلوط شود.
حال صبر کنید تا خوب سس جا افتاده و در نهایت آن را از روی حرارت بردارید. حال درون یک ظرف کتلت‌ها را برداشته، می‌توانید روغن آن را نیز بگیرید. آن را در کنار سس بر روی سفره بگذارید و از خوردن آن لذت ببرید.

 

 


انواع شامی کباب
اگر شما با انواع شامی‌ها که یکی از محبوب‌ترین نوع غذاها هستند آشنایی ندارید، می‌توانید ادامه مطلب را در این قسمت مطالعه کنید. به طور کلی می‌توان راجع به انواع شامی کباب گفت:

شامی کباب ساده: در این حالت از حداقل‌ترین مواد غذایی استفاده می‌شود که می‌توانید برای تهیه یک غذای خوشمزه از آن استفاده کنید.
شامی با سیب زمینی: در این حالت به جای آنکه گوشت را به کار بگیرید، تنها از سیب زمینی استفاده می‌کنید که می‌تواند هم در هزینه شما نیز صرفه جویی کند.
شامی آردنخودچی: در این حالت از آردنخودچی نیز استفاده می‌شود تا شامی به صورت خوشمزه‌ای دربیاید.
شامی مجلسی: در این نوع از شامی معمولا از مواد مختلفی استفاده می‌شود و چیزی از مواد اولیه برای ساخت یک شامی خوشمزه کم گذاشته نمی‌شود.
شامی مرغ: این نوع شامی به وسیله گوشت سینه مرغ تهیه می‌شود و شما می‌توانید آن را به همراه یک و نیم پیمانه لپه نیز تهیه کنید.
شامی سبزی: در این حالت شما می‌توانید از سبزیجات مختلفی اعم از جعفری، گشنیز، ترخون، نعنا و غیره استفاده کنید.
شامی پوک: که با عنوان شامی لپه هم شناخته می‌شود، نوعی از شامی‌ها است که در آن می‌توانید از موادی همچون لپه، گوشت ران گوسفند، پیاز، زعفران سابیده شده و غیره استفاده کنید. این نوع غذا برای میان وعده و یا یک وعده غذایی مقوی خواهد بود.
شامی شیرازی: انواع مختلفی از شامی‌ها وجود دارند که می‌توانند برحسب دستورالعمل‌های محلی پخت شوند. از دیگر انواع شامی‌های محلی می‌توان به شامی عربی، افغانی، کتلت تهرانی، اصفهانی، خراسانی، شمالی نیز اشاره کرد که معمولا دستورالعمل یکسانی برای طرز تهیه شامی دارند اما در برخی مواد اولیه و افزودنی‌ها می‌توانند با یکدیگر متفاوت باشند.

 


طرز تهیه شامی کباب با گوشت
برای تهیه شامی با گوشت می‌توانید از گوشت مرغ و یا گوشت گوسفندی استافده کنید که در این حالت ابتدا بایستی مواد اولیه زیر را تهیه کنید:

گوشت چرخ کرده: 400 گرم
آرد نخودچی: 2 قاشق غذاخوری
پودر کاری: به میزان موردنیاز (اختیاری)
روغن مایع سرخ کردنی: به میزان موردنیاز
فلفل سیاه آسیاب شده: به میزان موردنیاز
پیاز: درشت 1 عدد
پودر سیر: به میزان موردنیاز (اختیاری)
تخم مرغ: 1 عدد
سیب زمینی: 2 عدد (متوسط)
نمک: به میزان موردنیاز
گوجه فرنگی: 4 عدد
فلفل دلمه‌ای رنگی: 2 عدد (متوسط)
حال با تهیه این مواد داریم:

ابتدا حدود 5 ساعت قبل از شروع پخت این غذا، بایستی گوشت چرخ کرده یخ زده را از فریز بیرون آورده و بهتر است آن را در یک بشقاب در یخچال قرار دهید.
حال بایستی 2 عدد سیب زمینی را پوست گرفته تمیز کنید، آن را رنده کرده و با گرفتن آب اضافی، آن را درون یک کاسه بگذارید. حال نوبت به پوست گرفتن یک عدد پیاز است و شما می‌توانید آن را رنده کرده و با گرفتن آب اضافی، ان را به ظرف اضافه کنید.
حال در ادامه طرز تهیه شامی نوبت به گوشت چرخ شده است که باید آن را به کاسه اضافه نمایید. در این حالت بایستی موادی از جمله نمک، زردچوبه و فلفل سیاه را به آن اضافه کرده و می‌توانید مواد طعم دارد دیگر از جمله پودر کاری و پودر سیر را هم به آن بیفزایید. این دو می‌تواند طعم بهتری را برای شما ایجاد کند.
حال یک تخم مرغ را به آن اضافه کرده و ترکیب را با یک چنگال خوب هم بزنید. سپس با دست چند دقیقه آن را ورز دهید. اگر دیدید که این ترکیب مایه قوام کافی را ندارد، بایستی به آن آرد نخودچی اضافه کنید. حال مواد را کامل هم زده و سپس روی کاسه را با یک درپوش بپوشانید و درب آن را بگذارید. حال به مدت 20 دقیقه آن را در یخچال گذاشته و بگذارید تا مایه شامی حالت خود را به خوبی حفظ کند.

 


حال در مرحله بعدی نوبت آن است که از یک ماهیتابه بزرگ استفاده نموده و روغن مایع را به آن اضافه کنید. ماهیتابه را بر روی حرارت بگذارید و صبر کنید تا داغ شود. مایه شامی را برداشته و آن را به حالت فرم درآورده و درون روغن بریزید. حرارت زیر ماهیتابه را به حالت ملایم تنظیم کنید و بگذارید تا مایه آن کمی مغز پخت شود. حال بایستی وسط مایه را یک سوراخ ایجاد کرده و بگذارید تا مغز پخت شود.
دو طرف را کامل سرخ کنید و آن را بیرون آورید. یک دستمال حوله‌ای به کار برده و با آن روغن این ماده را بگیرید.
حال پس از اتمام مرحله سرخ شدن، 4 گوجه را نصف کرده و درون ماهیتابه بگذارید. توجه کنید که قسمت گوشتی آن رو به داخل ماهیتابه باشد. حال نمک اضافه کرده و فلفل دلمه‌ای رنگی را هم به صورت خرد شده به ماهیتابه بیفزایید. آنها را کمی تفت دهید و پوست گوجه را جدا کنید.
در مرحله بعدی بایستی این دو را با هم مخلوط کنید که می‌تواند به حالت سس در بیاید و نمک و فلفل را در صورت نیاز به آن اضافه نمایید.
چند نکته را در طرز تهیه شامی کباب درنظر بگیرید:

اگر می‌خواهید گوشت را یخ زدایی کنید، نباید آن را درون مایکروفر قرار دهید. این کار باعث آب انداختن گوشت و تغییر رنگ آن می‌شود. بهتر است از شب قبل آن را درون یخچال گذاشته و بگذارید تا یخ آن باز شود.
در صورتی که سس گوجه غلیظ است که مشکلی نیست اما اگر رقیق باشد باید بگذارید تا بر روی حرارت به غلظت دلخواهتان برسد.
شما می‌توانید در صورتی که با وارفتن شامی مواجه شدید، از دو قاشق غذاخوری آرد گندم در پروسه طرز تهیه شامی کباب استفاده کنید.
شما می‌توانید در صورتی که از سیب زمینی استفاده می‌کنید، آن را پس از پوست گرفتن در آب سرد قرار داده و آبکش کنید. سپس آن را با یک دستمال پارچه‌ای خشک نمایید. این کارها می‌تواند باعث ترد شدن آن شود.
حتما بهتر است برای مغز پخت شدن شامی، وسط آن را سوراخ کنید.

 

 

طرز تهیه شامی کباب افغانی
یکی از انواع شامی‌ها، شامی به سبک افغانستانی است که از جمله غذاهای پرطرفدار در این کشور همانند ایران می‌باشد. این نوع غذا معمولا به صورت لوله‌ای تهیه شده و می‌توانید آن را مانند لقمه مصرف کنید. تفاوت زیادی بین این نوع غذا با سبک پخت ایرانی آن وجود ندارد و با این حال می‌توانید از دستورالعمل زیر برای تهیه آن کمک بگیرید:

گوشت گوسفندی: 800 گرم
مرج سیاه (فلفل سیاه): نصف قاشق چایخوری
سیر: 2 حبه
نمک و روغن: به میزان موردنیاز
آرد نخودچی: 1 قاشق غذاخوری
مرج سرخ ( فلفل قرمز): نصف قاشق چایخوری
پودر تخم گنشیز: نصف قاشق چایخوری
پیاز: 2 عدد (بزرگ)
تخم مرغ: 1 عدد
حال با تهیه این مواد از دستورالعمل زیر استفاده کنید:

ابتدا لازم است تا گوشت را برای شامی کباب را خوب شسته، سپس آن را به همراه 2 پیمانه آب درون یک قابلمه مناسب بریزید. حال بایستی یک پیاز را 4 قاچ کرده و به قابلمه اضافه کنید.
در مرحله بعدی بایستی مواد طعم دهنده از جمله فلفل سیاه و قرمز را به قابلمه اضافه نمایید. حال قابلمه را بر روی حرارتی ملایم بگذارید و صبر کنید تا گوشت آن به صورت کامل بپزد. در انتهای این فرآیند (در 15 دقیقه پایانی)، می توانید مقداری نمک را به گوشت بیفزایید.
حال لازم است تا گوشتی که کامل پخته شده است را چرخ کرده و درون مخلوط کن بریزید. زمانی که ترکیب میکس شد، لازم است تا پیاز را رنده کرده و آب اضافی آن را با فشار دست بردارید.
حال زمان آن است که پیاز رنده شده را در طرز تهیه شامی به همراه موادی دیگر از جمله آرد نخودچی، تخم مرغ، پودر تخم گشنیز، فلفل سیاه و نمک درون کاسه گوشت انداخته و آنها را کامل ترکیب کنید تا مایه به صورت یکدست ایجاد شود.
حال یک تابه را بر روی حرارت گذاشته و روغن را به آن اضافه کنید. حال زمانی که روغن داغ شود، به اندازه یک نارنگی مایه را گرفته و لوله‌ای شکل دهید. حال زمان آن است که آن را سرخ کرده و دو طرف آن را کامل بپزید. در نهایت آن را به همراه برنج سرو نمایید.

 

 


طرز تهیه شامی کباب شمالی
یکی دیگر از سبک‌های جذاب برای پخت شامی، کباب شمالی آن است که در این حالت می توانید برای طرز تهیه شامی کبابی شمالی از دستور العمل زیر استفاده نمایید:

پیاز: 2 عدد (درشت)
سبزی: 3 قاشق غذاخوری معطر
رب انار: 1 قاشق غذاخوری
آرد نخودچی: 2 قاشق غذاخوری
گوشت چرخ کرده: 300 گرم
تخم مرغ: 1 عدد
آب نارنج یا آب غوره: به مقدار موردنیاز
فلفل: به مقدار موردنیاز
زردچوبه: به مقدار موردنیاز
نمک: به مقدار موردنیاز
روغن مایع: به مقدار موردنیاز
رب گوجه: 2 قاشق غذاخوری
انواع سبزی شامل جعفری، گشنیز، ریحان، مرزه، ترخون، نعناع خشک
حال که این موارد را تهیه کردید، برای ساخت یک شامی کباب گیلانی ترش داریم:

ابتدا لازم است تا پیازها را پوست گرفته، آن را رنده نمایید. سپس بایستی آب اضافی آن را گرفته و به همراه گوشت چرخ کرده، آرد نخودچی و تخم مرغ آن را مخلوط نمایید.
سپس بایستی سبزیجات را که در قسمت بالا ذکر کردیم، به این محتوا اضافه کنید. شما می‌توانید به همراه آن نیز ادویه جات مانند زردچوبه، فلفل و نمک را هم اضافه نمایید. آن را کامل به همراه پیاز ورز داده و بگذارید تا به مدت 2-3 ساعت در یخچال استراحت داده شود.
حال لازم است تا مواد شامی را به صورت قلقلی فرم داده و سپس با کف دستتان آن را فشار دهید تا حالت دایره ای به خود بگیرد.
در یک تابه جادار، شامی ها را سرخ کرده و آن را از روغن خارج نمایید. سپس بایستی آن را بیرون آورده و با یک دستمال یا غیره، روغن اضافی آن را بگیرید.
حال نوبت به آماده کردن سس شامی ترش است که در این حالت می توانید طعم بسیار خوبی را به آن اضافه کنید. حال یک پیاز را بشویید و بر روی یک تخته برش دهید. تابه را بر روی گاز گذاشته و صبر کنید تا گرم شود. کمی روغن به آن افزوده و پیازها را در آن تفت دهید. زمانی که پیاز طلایی شد، می توانید یک قاشق رب انار را به همراه 2 قاشق رب گوجه به آن اضافه کنید.
حال صبر کنید که روغن تفت خورده و خامی آن گرفته شود، سپس بایستی زمانی که رب ها رنگشان را باز کردند، به آن مقداری نمک و زردچوبه و فلفل اضافه نموده و تفت دهید. حال زمان آن است که یک لیوان آب جوش را به تابه اضافه نموده و بگذارید تا سس قل قل کند و بافت آن انسجام یابد.
حال زمان آن است که شعله گاز را کمتر نموده و بگذارید تا سس ها در طول روند طرز تهیه شامی جا بیفتد. سپس بایستی شامی های سرخ شده را درون سس چیده و به میزان 2 قاشق آب نارنج و آبلیمو را به آن بیفزایید. حال بگذارید تا شامی به مدت نیم ساعت در سس باقی بماند و در این حالت می تواند مزه دار بشود.
حال شما می توانید از نان و برنج برای سرو کردن بهتر شامی استفاده کنید. در گیلان می توانید به صورت دورچین آن را با سیب زمینی سرخ کرده و گوجه فرنگی قرمز تزئین و تکمیل کنید.

 

طرز تهیه شامی رشتی
یکی دیگر از انواع شامی های خوشمزه شمالی، شامی رشتی است که می توانید برای تهیه آن از لیست مواد غذایی زیر استفاده کنید:

گوشت گوسفندی: 500 گرم
پیاز: 2 عدد
پودر دارچین: 1 قاشق چایخوری
نخود: 500 گرم
پودر دارچین: 1 قاشق چایخوری
نمک، فلفل سیاه و زردچوبه: به میزان موردنیاز
سیب زمینی: 2 عدد (متوسط)
لپه: 500 گرم
حال برای طرز تهیه شامی رشتی داریم:

در ابتدا بایستی نخود و لپه را شسته، سپس آن را در یک کاسه آب ریخته و بگذارید تا به مدت 1 شب در آب خیس بخورد. حال نوبت آن است که آب آن را 2 بار عوض کنید.
در مرحله بعدی از طرز تهیه شامی، بایستی گوشت را به حالت مکعبی خرد کرده و آن را در قابلمه بریزید. حال نخود و لوبیا خیس شده را درون آبکش بریزید و بگذارید تا آب اضافی آن گرفته شود.
حال نوبت آن است که پوست سیب زمینی و پیاز را جدا نموده و آن را به گوشت اضافه کنید. حال به مقدار کافی در قابلمه آب را اضافه کرده و بگذارید تا در حرارت متوسط باقی بماند.
مرحله بعدی آن است که بگذارید تا 2 – 3 ساعت گوشت کامل پخته شده و آب اضافی آن تبخیر گردد. حال مواد را از قابلمه خارج کرده و گوشت آن را ریش ریش کنید. حال لپه و نخود را به داخل چرخ ریخته و بگذارید تا خوب ریز شود.
مرحله بعدی از طرز تهیه شامی آن است که نخود و لپه را چرخ کنید. در این حالت شما می‌توانید آن را یک بار دیگر هم به همراه پیاز و سیب زمینی چرخ کرده و مواد دیگر از جمله نمک، فلفل، زردچوبه و نیز پودر دارچین را به آن اضافه کنید.
حال نمک را در این غذا اندازه گیری کنید که زیاد یا کم نباشد. حال نوبت آن است که تخم مرغ را اضافه کرده و مایه آن را کامل ورز دهید. توجه کنید که اگر مایه شل باشد، می توانید به آن آرد نخودچی را اضافه نمایید.
یک ماهیتابه را بر روی حرارت گذاشته و به آن مقداری روغن اضافه کنید. سپس بگذارید تا خوب گرم شده و مواد شامی را فرم دهید.
حال لازم است تا وسط شامی یک سوراخ ایجاد کرده و درون تابه این مواد را بگذارید. در نهایت می توانید آن را کامل سرخ کرده و به همراه نان آن ها را سرو کنید.

 


طرز تهیه شامی رودباری
یکی دیگر از غذاهای محلی در ایران که اصالت آن به رودبار برمی گردد، شامی رودباری است که در ادامه به بررسی کامل طرز تهیه شامی رودباری می پردازیم:

گوشت چرخ کرده: 500 گرم
گشنیز: 50 گرم
پیاز: 3 عدد (متوسط)
رب گوجه فرنگی: 5 عدد (متوسط)
نمک، فلفل سیاه: به میزان موردنیاز
زردچوبه و روغن: به میزان موردنیاز
روغن زیتون: 2 قاشق غذاخوری
گوجه فرنگی: 5 عدد (متوسط)
جعفری: 50 گرم
ریحان: 50 گرم

 


حال برای تهیه این ماده غذایی می توانید از دستورالعمل زیر استفاده کنید:

ابتدا بایستی پیازها را رنده کرده (ریز) و آب اضافی آن را با دست بگیرید. حال لازم است تا مقداری نمک، زردچوبه، فلفل سیاه، گوشت چرخ کرده را در یک کاسه با ظرفیت مناسب بریزید.
حال از سبزیجاتی مانند خانواش و چوچاق که سبزیهای محلی رودبار است استفاده می شود. شما می توانید به جای این موارد، از جعفری، گشنیز و ریحان استفاده کنید.
حال سبزی ها را به صورت ریز خرد کرده، آن را به گوشت چرخ رده اضافه کنید. مایه شامی را کامل ورز دهید و با یک سلفون روی کاسه آن را بپوشانید. حال به مدت 2 ساعت این مواد را در یخچال بگذارید.
حال بایستی مایه شامی را خوب استراحت داده و آن را در یخچال بگذارید. یک تابه مناسب را بر روی حرارت گذاشته و مقداری روغن را به آن اضافه کنید. حال بایستی به اندازه یک نارنگی از مایه شامی برداشته و آن را فرم دهید.
مرحله بعدی سرخ کردن این مایه های فرم داده شده است که در این حالت می توانید دو طرف آن را سرخ کنید.
همچنین جهت ساخت سس شامی هم می توانید گوجه فرنگی را پوست گرفته و ریز کنید. حال آن را در یک تابه ریخته و سرخ کنید. رب گوجه را اضافه کرده و بگذارید تا تفت بخورد. پوره گوجه فرنگی را با سبزی معطر و نمک و فلفل و زردچوبه به آن افزوده و بگذارید تا سس غلیظ شود.
حال زمانی که سس غلیظ شد، شامی را آرام درون سس چیده و آن را به همراه نان و برنج میل کنید.

 


طرز تهیه شامی شیرازی
شامی شیرازی که از آن به عنوان کتلت شیرازی نیز نام برده می شود، یک نوع غذای بسیار خوشمزه و زیبا است که برای تهیه آن می توانید از دستورالعمل زیر استفاده نمایید:

سیب زمینی: 3 عدد
تخم مرغ: 2 عدد
زردچوبه و روغن: به میزان موردنیاز
آرد سوخاری: 4 قاشق غذاخوری
نمک و فلفل سیاه: به میزان موردنیاز
پیاز: 1 عدد (متوسط)
آرد گندم: 1 لیوان سرخالی
کره: 20 گرم
آب: 1 لیوان
حال بایستی مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا لازم است تا سیب زمینی ها را با 2 – 3 لیوان آب درون یک قابلمه بریزید. سپس بایستی نمک را به آن اضافه کرده (به مقدار کم) و قابلمه را در حرارت متوسط بگذارید.
مرحله بعدی آن است که سیب زمینی ها را از قابلمه خارج نمایید. در این حالت شما می توانید پوست آن را جدا کرده و درون یک کاسه نیز آن را بریزید تا بتوانید آن را با گوشتکوب کامل له نمایید. در این حالت پوره سیب زمینی به صورت کاملا یکدست می‌شود.
بر روی یک تابه که بر روی حرارت قرار گرفته است، آب را در کنار کره به آن اضافه کنید. حال نوبت آن است که کره را ذوب کرده و به آن مقداری زردچوبه و نیز آرد اضافه کنید. حال مواد را در آن کامل مخلوط نمایید.

 


سپس بایستی حرارت را در زیر تابه کاهش دهید و کاملا موارد را با هم میکس نمایید. در این حالت خمیر یکدست ایجاد می شود و آن را به مدت 2 – 3 دقیقه بعد از آنکه حرارت ملایم شد، با قاشق بپزید.
حال مرحله بعدی آن است که خمیر را در یک کنار بگذارید تا خنک گردد. سپس آن را به همراه سایر مواد از جمله تخم مرغ، آرد سوخاری، نمک و فلفل سیاه به کاسه سیب زمینی اضافه کنید. توجه کنید که در این حالت باید تمام سیب زمینی ها به حالت خنک باشند.
حال پیاز را رنده کرده و برای طرز تهیه شامی آب آن را کامل بگیرید تا مشکلی در بافت شامی در هنگام پخت ایجاد نکند. پیاز را رنده کرده و مواد را به همدیگر اضافه نمایید. حال ترکیب را کامل بهم مخلوط کرده و بگذارید تا یکدست گردد.
در ادامه مراحل طرز تهیه شامی بایستی یک تابه را بر روی حرارت بگذارید و به آن مقداری روغن بیفزایید. حال کاسه ای آب را در جلوی دستان خودتان در دسترس بگذارید، زمانی که روغن داغ شود، دستتان را خیس کرده و مایه کتلت را به میزان نارنگی ایجاد کنید. این کار برای این است که خمیر آن به دست شما نچسبد. حال بایستی وسط آن را یک برش بزنید تا روغن نفوذ کرده و مغز پخت هم بشود.
حرارت را بایستی در زمان پخت زیاد کنید، با این کار غذا تردتر و با جذب روغن کمتری حاصل می‌شود.
حال کتلت را در یک دستمال حوله ای گذاشته و روغن اضافی آن را بگیرید. سپس می توانید آن را به همراه مخلفات سرو نمایید.

 

 

طرز تهیه شامی لپه
شامی پوک به همان شامی لپه معروف است که به عنوان یک نوع غذای شمالی شناخته می شود و می توانید آن را با دستورالعمل زیر تهیه کنید:

گوشت گوساله: 400 گرم
تخم مرغ: 4 عدد
نمک، زعفران، فلفل و زردچوبه: به میزان موردنیاز
پیاز: 1 عدد
لپه: 400 گرم
ابتدا بایستی گوشت را پخته، سپس به سراغ پیازها بروید. حال بایستی آن را خرد کرده و بگذارید تا سرخ شده و زرد شود. حال زردچوبه را به آن اضافه کنید و گوشت را درون آن بریزید. مرحله بعدی آن است که گوشت را به همراه پیاز مقداری تفت داده و بگذارید تا رنگ گوشت برگردد. حال آن را با آب پر کنید و منتظر باشید تا بپزد. برای آنکه مزه گوشت خراب نشود، می توانید آب را به آن اضافه نکنید. زمانی که گوشت حالت پختگی به خود بگیرد، می توانید مقداری نمک به آن بیفزایید. حال آن را آنقدر بگذارید تا آبش بجوش آید.

 

زمانی که گوشت پخته شد، بگذارید تا سرد شده و ریش ریش گردد. حال زمان آن است که لپه ها را که خیس کرده ایم و از قبل آن ها را پخته ایم، زمانی که آبشان جوشیده شده باشد، با گوشتکوب کامل کوبانده و بگذاریم تا حالت پوره ای شود. حال گوشت را ریش ریش می کنیم و به لپه ها آن را اضافه می نماییم.

شما می توانید لپه پخته و گوشت را در صورتی که غذاساز دارید، یا در حالتی که چرخ گوشت دارید، آنها را با این وسیله چرخ کرنید. اما با ریش ریش کردن می توان طعم آن را به خوبی حس کرد. حال در نهایت بایستی تخم مرغ، زعفران و نیز مواد طعم دهنده دیگر را به آن اضافه کرده و کامل آن ها را مخلوط کنید. حال شامی را شکل دهید تا به شکل موردنظر شما در آمده و آنها را می توانید در تابه اضافه کنید. یک سوراخ در وسط مواد ایجاد می کنیم و آنها را داخل ماهیتابه کامل سرخ می نماییم. حال زمانی که دو طرف کامل پخته شود، آن را روغن گیری می کنیم (به کمک یک دستمال) و برای غذا سرو می نماییم.

 

 

طرز تهیه شامی پوک
برای طرز تهیه شامی می توانید از دستورالعمل بالا استفاده کنید. اما در ادامه هم یک دستورالعمل متفاوت آورده ایم که برای طرز تهیه شامی به همراه لپه می توانید از آن در این مدل استفاده کنید. ابتدا مواد زیر را آماده نمایید:

گوشت مغز ران: 500 گرم (بدون چربی)
زعفران: 1 قاشق چایخوری (به صورت ساییده شده)
لپه: 300 گرم
پیاز: 2 عدد
تخم مرغ: 5 عدد
بیکینگ پودر: 1 قاشق چایخوری (می‌توانید به جای آن از جوش شیرین استفاده کنید)
نمک و فلفل: به میزان موردنیاز
حال برای تهیه این نوع غذا بایستی لپه ها را با آب سرد در مدت 2 – 3 ساعت خیسانده و آنها را پخت کنید. گوشت ها را تکه تکه نموده و آنها را در کنار پیاز خرد شده تفت دهید. پس از آنکه آب گوشت جمع شد، می توانید گوشت را به همراه لپه پخته، به میزان 2 بار چرخ نمایید و سپس آن را نمک، زعفران و فلفل بزنید.

حال جوش شیرین را با کمی آب سرد ترکیب نموده و تخم مرغ ها را در یک ظرف بشکانید. حال بایستی تخم مرغ ها را در یک ظرف شکانده و 2 قاشق سوپ خوری زعفران را به آن اضافه نمایید .همراه آن نیز نمک و فلفل و جوش شیرین را نیز به مایه گوشت و لپه اضافه کنید. مواد را کامل مخلوط کنید تا یک بافت منسجم و یکدست به خود بگیرد.

حال یک تابه را که دیواره ای بلند داشته باشد، انتخاب کرده و داخل آن روغن بریزید. آن را در حرارت ملایم گذاشته و بگذارید تا روغن آن داغ تر شود. حال به اندازه یک تخم مرغ از مایه شامی یک حالت کتلتی درست کرده و وسط آن را سوراخ نمایید. طرز تهیه شامی از نوع پوک در مراحل آخر است و شما می توانید آن را سرخ کرده و میل نمایید.

 

طرز تهیه شامی با آرد نخودچی
در انتها نیز می خواهیم یک دستورالعمل بسیار خوشمزه، تهران و به همراه آردنخودچی را برای طرز تهیه شامی به شما تقدیم کنیم که به شرح زیر می باشد:

گوشت چرخ کرده: 500 گرم
گوجه فرنگی: 3 عدد (متوسط)
آرد برنج یا نخودچی: 1 قاشق غذاخوری
آب جوش: یک و نیم لیوان فرانسوی
رب گوجه: 2 قاشق غذاخوری
آب نارنج یا آبغوره: نصف لیوان دسته دار فرانسوی
سیب زمینی: 1 عدد (متوسط)
نمک، فلفل، زردچوبه: به مقدار موردنیاز
روغن: به میزان کافی
زعفران دم کرده: 1 قاشق مربا خوری


ابتدا مواد مختلف از جمله سیر، پیاز، سیب زمینی را شسته و آن را پوست بگیرید. حال لازم است تا با کمک رنده آن را ریز نمایید. آب پیاز را بگیرید. حال لازم است تا گوشت چرخ کرده را به همراه فلفل، نمک، زردچوبه به سایر مواد اضافه نمایید. آرد را نیز با تخم مرغ اضافه نموده و مواد را به صورت کامل مخلوط کنید. حال روی ظرف را امل پوشانده و بگذارید تا به مدت 1 ساعت در یخچال قرار گیرد.

 

حال می توانید در این فاصله سس این شامی را تهیه کنید. برای این کار بایستی گوجه فرنگی را رنده کرده، تابه را بر روی حرارت گذاشته، به آن کمی روغن بیفزایید. حال لازم است تا کره را به همراه رب گوجه و نمک و زردچوبه و نیز فلفل با هم ترکیب نموده و بگذارید تا تفت بخورد. حال گوجه ها را هم اضافه کرده و زمانی که حالت خامی آن گرفته شد، زعفران دم کرده، آب جوش به آن بیفزایید. حال بایستی حرارت را کم کرده و بگذارید تا غذا به آرامی پخته شود. شما می توانید با استفاده از رب گوجه فرنگی، نیازی به گوجه نداشته باشید.

حال 1 ساعت گذشته است و مایه را برای ادامه پروسه طرز تهیه شامی از یخچال بیرون بکشید. سپس بایستی مواد آن را ورز داده و با کمک یک تابه که داخل آن را روغن ریخته اید، آن ها را سرخ کنید. زمانی که روغن خوب داغ شد، بایستی مایه را به حالت نارنگی و با سوراخی در وسط در بیاورید و سرخ کنید. حال با پخته شدن این نوع مواد، می توانید آن را به همراه سس مخلوط کرده و میل کنید. شما می توانید در ده دقیقه پایانی، از آبغوره هم استفاده کنید و بگذارید تا با حرارت ملایم، شامی پخته شود. این غذا همچنین به همراه برنج سرو می‌گردد.

شما می‌توانید پوست پیاز را گرفته بدون آنکه ریشه یا انتهای آن را ببرید. این کار باعث می‌شود پیاز در رنده کردن از هم نپاشد. شما می توانید از هویج رنده شده هم در طرز تهیه شامی خود استفاده کنید. برای معطر کردن هم می‌توانید از سبزی‌هایی مانند ریحان، جعفری و نعناع و مرزه و غیره استفاده کنید.

 

طرز تهیه شامی: انواع ساده + پوک + کبابی + شیرازی



+ نوشته شده در پنج شنبه 25 اسفند 1401برچسب:,ساعت 7:47 توسط chabok |

متن آهنگ دل بی هم نفس ای دلو ای دل محسن لرستانی

 ببین چوپان عاشق را دو تارش توی دستاشه
باید آواره ی صحرا باید بی هم زبون باشه
همش میخونه از لیلا همش میخونه از یارش
شده دلواپس از عشقش شده دلبستگی کارش
دل بی هم نفس ای دل و ای دل گرفتار قفس ای دل و ای دل
دچار عشق دلدارمم ای دل
به فریادم برس ای دل و ای دل ای دل و ای دل
هزار تا کوه و صحرا هست میان او و دلدارش
ولی گم کرده قلبش رو کنار خونه ی یارش
دوتار خسته میخونه پای دلتنگی مجنون
یه روزی میشکنه آخر غرور سنگی مجنون
دل بی هم نفس ای دل و ای دل گرفتار قفس ای دل و ای دل
دچار عشق دلدارمم ای دل

https://musicdel.ir/single-tracks/188287/



+ نوشته شده در سه شنبه 2 اسفند 1401برچسب:,ساعت 9:15 توسط chabok |

 

به دسته ای از مواد شیمیایی با کیفیت خوب اطلاق می شود که تحت عنوان استاندارد های رسمی مطرح نمی شوند. به دسته ای از مواد شیمیایی با کیفیت خوب اطلاق می شود که تحت عنوان استاندارد های رسمی مطرح نیستند. عبارت A.C.S به معنای ماده ی شیمیایی است که با ویژگی های وضع شده توسط جامعه ی مواد شیمیایی آمریکا هماهنگی دارد. AR(ACS) همان گرید AR است که پیش نیاز های جامعه ی مواد شیمیایی آمریکا را دارد. جامعه ی مواد شیمیایی آمریکا به صورت رسمی برای این ماده ویژگی هایی وضع نکرده است . این گرید معمولا به مواد شیمیایی آلی محدود می شود . گرید مواد شیمیایی روی بسته بندی آنها درج می شود و به نوعی بیان کننده ی درصد خلوص ماده نیز می باشد. دیگر دسته بندی مواد شیمیایی که بر اساس خلوص آنها است و از معروف ترین گرید بندی های مواد شیمیایی است در زیر آمده است. گرید شیمیایی دارای خلوص نسبتا بالا که مقدار دقیق ناخالصی های آن نامشخص است؛ به طور کلی برای استفاده های آموزشی مناسب است. مناسب برای استفاده در برای کاربرد های عمومی . گرید خالص(Pure) یا تجربی(Practical) نیز نامیده می شود و بیانگر مواد شیمیایی با خلوص خوب است که دارای هیچ استاندارد خاصی نمی باشد؛ در بیشتر مواقع می تواند برای کاربردهای آموزشی استفاده شود.

گرید شیمیایی دارای خلوص مناسب که دارای حداقل های مورد نیاز “سازمان دارویی اروپا” است و برای استفاده در غذا، دارو و کاربردهای پزشکی، مورد تایید است. به هیچ عنوان برای استفاده در غذا، دارو و پزشکی دارای خلوص کافی نمی باشد. می تواند برای بسیاری از اهداف آزمایشگاهی استفاده شود. در حال حاضر کالاهای موجود در بازار به دو روش تامین می شود یا به صورت قانونی است که با مجوز وارد کشور می شود و یا از طریق قاچاق وارد کشور می شود که هیچ گونه تاییدیه رسمی بهداشت ندارند . خلوص بالا که به طور کلی برابر با گرید A.C.S است و برای استفاده های زیادی در آزمایشگاه ها و آنالیز ها مناسب است. گرید شیمیایی دارای خلوص مناسب که دارای حداقل های مورد نیاز “سازمان دارویی ایالات متحده آمریکا” است و برای استفاده در غذا، دارو و کاربردهای پزشکی، مورد تایید است. به هیچ عنوان برای استفاده در غذا، دارو و پزشکی دارای خلوص مناسب نمی باشد. مواد شیمیایی آزمایشگاهی از نظر میزان خلوص مشابه مورد استفاده در صنایع غذا و دارو هستند اما مقدار آنها معمولا کم است، در صورتیکه مواد شیمیایی صنعتی بجز صنایع غذا ودارو که مقدار هایشان در مقیاس تناژ هستند درجه خلوص کمتری دارند و معمولا ارزان قیمت تر هستند، البته بازهم میزان خلوص ماده به صنعت مورد استفاده بستگی دارد که به ترتیب صنعت دارو، غذا ،آرایشی بهداشتی نیازمند مواد با درجه خلوص بالا هستند.

شرکت فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی چه چیزی را باید در نظر بگیرد تا شانس موفقیت فروش مواد شیمیایی به عنوان یک سرویس را به حداکثر برساند؟ نمیتوان تصور کرد که درخواست برای مواد آرایشی و بهداشتی کاهش یابد بلکه برعکس به دلایل مختلف مثل افزایش جمعیت جهان و بهتر شدن محصولات انتظار میرود که تقاضا در این حوزه افزایش بیشتری داشته باشد. مواد شیمیایی با کیفیت خوب که اهداف صنعتی و تجاری استفاده می شود. بالاترین میزان کیفیتی که این ماده ی شیمیایی از نظر تجاری می تواند داشته باشد . محصولات دارای میزان خلوصی که برای استفاده در کاربرد های عمومی مناسب هستند. گریدی که برای کاربرد های عمومی صنعتی مناسب است . مواد شیمیایی ساخته شده تحت فرآیند های مناسب آزمایشگاهی که با پیش نیاز های سازمان دارویی آمریکا هماهنگی دارد . در تحقیقات صورت گرفته در زمینه پسماندهای صنعت پتروشیمی منابع تولید پسماند بررسی شده، نقاط تولید و تناوب تولید پسماندها تشخیص داده شده­اند تنها اختلافی که در نتایج مطالعات مختلف به چشم می­خورد استفاده از مواد اولیه متفاوت و نحوه مدیریت و نگه داری پسماندها است(8و7). 5- تغییر در غلظت اولیه میکروارگانیسم­ها، تغییری در میزان تولید محصول نهایی ایجاد نمی­کند و فقط با تسریع در عمل تخمیر سوبسترا، باعث افزایش سرعت تولید بیوگاز می­شود و زمان رسیدن به حداکثر غلظت محصول را کاهش می­دهد.

فقط در صورت استاندارد بودن فرایندها و خدمات در شرکت فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی، تأمین کننده می تواند ارتباط نزدیک به مشتری داشته باشد و به خوبی بازخوردهای آنها را کنترل و ارزیابی نماید. مواد شیمیایی آزمایشگاهی از لحاظ فرمول شیمیایی و ماهیت با مواد صنعتی و خوراکی موجود در بازار یکسانند، اما مواد در گرید و خلوص آزمایشگاهی معمولا دارای خلوص بالاتری می باشند. ساخته می شود . اسید هایی که برای بررسی حداقل 33 فلز متفاوت استفاده می شوند . درجه آزمایشگاه رایج ترین درجه برای استفاده در برنامه های آموزشی است ، اما میزان دقیق ناخالصی های آن ناشناخته است. درواقع انتظار می رود خطوط واضح تری بین محصولات چند کاربره ای که ویژگی های مختلفشان برای اهداف همزیستی ترکیب شده اند و محصولاتی که برای سودآوری هزینه، زمان و مکان ترکیب شده اند ، کشیده شود. حال که با برخی از کاربردهای بیوتکنولوژی و محصولات آن در صنایع آرایشی بهداشتی آشنا شدید میتوانید همکاری هر چه بیشتر بین این دو بخش را ببینید. کرم ها فراورده هایی با پایه امولسیونی و نیمه جامد هستند که گسترش پذیری خوبی دارند. نیاز به غذاهای جایگزین در سال گذشته تا ۱۷ درصد افزایش یافت اما هنوز موانعی بر سر راه گسترش این ایده قرار دارند که تردید در مورد طعم گوشت و فرآوردههای حیوانی آزمایشگاهی، یکی از قابل توجهترین آنهاست.

ادامه مقاله:

https://irchem.ir/formulation/fcosmetic/



+ نوشته شده در سه شنبه 28 ارديبهشت 1400برچسب:,ساعت 11:36 توسط chabok |

رئیس قوه قضاییه گفت: تغییر کاربری اراضی خلاف قانون چه از ناحیه افراد حقیقی و چه از ناحیه افراد حقوقی مجاز نیست و لازم است با آن برخورد شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، پیش از ظهر امروز (شنبه) یک اصله نهال میوه غرص کرد.

رئیس قوه قضاییه پس از کاشت نهال در سخنانی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری پیرامون موضوع گسترش فرهنگ درختکاری گفت: به تاسی از رهبر معظم انقلاب اسلامی که همواره مردم، مسئولان و دستگاه‌های کشور را به درختکاری، توسعه فضای سبز و حفظ زیست امروز توصیه کرده‎اند، به عنوان دستگاه قضائی کشور وظایف مهمی بر عهده داریم.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با اشاره به مسئولیت همه دستگاه‌های کشور در خصوص حفظ محیط زیست و منابع طبیعی کشور گفت: دستگاه قضایی در حوزه نظارت و قضاوت پیرامون حفظ محیط زیست و منابع طبیعی مسئولیت مهمی بر عهده دارد.

رئیس دستگاه قضا در ادامه از محیط زیست، جنگل‌ها و منابع طبیعی کشور به عنوان ذخایر و گنجینه‌های ملت یاد کرد و گفت: امروز حفظ این ذخایر و گنجینه‌ها وظیفه همگان است.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی سپس با تاکید بر اینکه تعرض به جنگل ها، محیط زیست و منابع طبیعی از ناحیه هیچکس با هیچ توجیهی پذیرفتنی نخواهد بود، افزود: تغییر کاربری اراضی خلاف قانون چه از ناحیه افراد حقیقی و چه از ناحیه افراد حقوقی مجاز نیست.

رئیس دستگاه قضا ضمن تاکید بر لزوم رعایت دقیق انضباط در تغییر کاربری اراضی گفت: کمیسیون‌های مسئول در این زمینه باید کار را به نحو قانونی انجام دهند تا از این طریق افراد و دستگاه‌هایی که خلاف قانون و با نفوذ و قدرت سازمانی، قصد تغییر کاربری اراضی را دارند شناسایی شوند؛ تغییر کاربری از سوی یک سازمان اداری در یک شهرستان بدون اخذ مجوز‌های قانونی پذیرفتنی نیست.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با تاکید بر لزوم سرزنش و پیگیری تخلف شخصیت‌های حقیقی و حقوقی متخلف در حوزه تغییر کاربری اراضی، به تمام سازمان‌ها و دستگاه‌های اداری کشور توصیه کرد که بیش و پیش از دیگران خود را نسبت به حفظ محیط زیست، رعایت قوانین و مقررات در حوزه تغییر کاربری‌ها از جمله تغییر کاربری اراضی کشاورزی به فضا‌های غیرکشاورزی اعم از فضا‌های مسکونی، اداری و خانه‌های سازمانی، موظف بدانند.

رئیس دستگاه قضا در ادامه همگان را نسبت به اجرای قانون در حوزه حفظ محیط زیست، منابع طبیعی، جنگل‌ها و تالاب‌ها موظف دانست و با اشاره به پیگیری قانونی متخلفان در این عرصه عنوان کرد: امروز گزارش‌ها نشان دهنده آن است که مجموعه این پیگیری‌ها به کاهش تعرض به منابع طبیعی منجر شده لکن این روند کاهشی کافی نیست چرا که هنوز هم در جریان سفر‌های استانی گزارش‌هایی در خصوص ترک فعل و حساسیت نداشتن برخی مسئولان در زمینه تعرض به منابع طبیعی به دست ما می‌رسد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با بیان اینکه حساسیت در خصوص حفظ محیط زیست همواره باید در میان همگان وجود داشته باشد، گفت: باید از همه کسانی که در کار حسنه درختکاری و توسعه فضای سبز و حفظ محیط زیست تلاش می‌کنند، تشکر کرد.

رئیس دستگاه قضا با اشاره به لزوم انجام یک کار متفاوت در زمینه حفظ محیط زیست و جلوگیری از تعرض به منابع طبیعی کشور گفت: همه مسئولان، دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید خود را نسبت به رعایت مقررات و قوانین در زمینه حفظ محیط زیست مسئول بدانند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در پایان خاطرنشان کرد: پیام ما در آستانه سال نو این است که حفظ محیط زیست، منابع طبیعی، جنگل ها، ذخایر و گنجینه‌های کشور باید بیش از پیش مورد توجه همگان قرار بگیرد.

انتهای پیام/

 

 
 


+ نوشته شده در شنبه 16 اسفند 1399برچسب:,ساعت 17:29 توسط chabok |

 

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: درباره تخصیص سهمیه بنزین نوروزی مازاد بر سهمیه ماهانه، هیچ تصمیمی ازسوی هیئت دولت به وزارت نفت ابلاغ نشده است.
 
 
                                                   آخرین خبر از سهمیه بنزین نوروزی

به گزارش تابناک به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، فاطمه کاهی گفت: با توجه به شرایط ادامه شیوع کرونا در کشور و مخاطره‌هایی که سفرهای نوروزی می تواند از نظر گسترش شیوع ویروس کرونا برای مردم داشته باشد، بعید به نظر می رسد که شاهد تخصیص سهمیه نوروزی بنزین باشیم.

وی اعلام کرد: تا این لحظه، هیچ تصمیم یا مصوبه‌ای درباره تغییر در سهمیه‌بندی بنزین برای سال ۱۴۰۰ ابلاغ نشده و اگر در ایام باقیمانده از سال نیز در این باره مصوبه‌ای تازه ابلاغ نشود، با آغاز سال نو سهمیه بنزین فروردین‌ماه، مطابق ماه‌های گذشته در کارت سوخت خودروها و موتورسیکلت ها شارژ می‌شود.

از ۲۴ آبان ماه سال ۱۳۹۸ که سهمیه‌بندی بنزین با دو نرخی شدن آن به سیستم عرضه سوخت کشور بازگشت، تا امروز ۱۷ نوبت سهمیه ماهانه بنزین در کارت سوخت خودروها و موتورسیکلت‌ها شارژ شده است.

 

 
 


+ نوشته شده در شنبه 16 اسفند 1399برچسب:,ساعت 17:29 توسط chabok |

منابع از انتقال تجهیزات نظامی آمریکا به حومه شرقی دیرالزور و آغاز استقرار سامانه دفاعی در میدان نفتی العمر دیرالزور خبر دادند.
 
                                                   آمریکا در دیرالزور سامانه دفاعی مستقر کرد


به گزارش تابناک به نقل از روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن، منابع نظامی اعلام کردند، ارتش آمریکا استقرار سامانه دفاعی در میدان نفتی العمر در حومه شرقی دیرالزور را آغاز کرد که شامل سامانه‌های دفاعی برای پهپادها و موشک‌های زمین به زمین است و قرار است این سامانه‌ها در تمام پایگاه‌های ائتلاف بین‌المللی به سرکردگی آمریکا در شهرهای رقه، دیرالزور و حسکه مستقر شوند.

همچنین آمریکا کاروانی را از اقلیم کردستان عراق وارد سوریه کرد که شامل ۳۵ کامیون حامل تجهیزات نظامی و لجستیکی بود.

این تجهیزات به پایگاه ائتلاف آمریکا در روستای تل بیدر در حومه شمالی حسکه و پایگاه نفتی رمیلان در حومه قامشلی منتقل شد.

این پانزدهمین کاروان ائتلاف آمریکا است که از آغاز سال میلادی جاری وارد خاک سوریه می‌شود.

 
منبع: ایسنا

 

 


+ نوشته شده در شنبه 16 اسفند 1399برچسب:,ساعت 17:27 توسط chabok |

با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

+ نوشته شده در 0 0برچسب:,ساعت 0:0 توسط chabok |

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد


مهاجرت به قبرس شمالی (اقامت و شهروندی قبرس شمالی)
آهنگ چی میشه رد بشی از کوچه مون
مقدمه ای بر چاپگر رنگی و انواع آن
آهنگ جدید بهنام بانی به نام «بی معرفت یه جوری حال این دل دیوونه بعد تو بده»
معرفی 3 ناحیه در حفاظت از شبکه با فایروال که باید بشناسید
روانشناسی اعتیاد: علل و راهکارها
آهنگ جدید ایوان بند به نام «ای حبیبی تو بی رقیبی که واسه تو مجنونم»
آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام «واست بمیرم»
افزایش فالوور اینستاگرام با 40 روش شگفت انگیز
به فرزندان خود هوش مالی بیاموزید
درمان خون مخفی در مدفوع [علت ایجاد آن چیست؟]
هفت چیز برای ابهام زدایی فالوور فیک اینستاگرام
مشکلات رایج بعد از شارژ کارتریج پرینتر لیزری و جوهرافشان
آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام «گریه کردم دیگه کجارو دنبالت بگردم»
مزایای چندین نوع اوتیسم در کودکان
آهنگ جدید سیامک عباسی به نام تو هر شهر دنیا که بارون میاد
همه چیز در مورد التهاب چشم (یووئیت)؛ از علت تا درمان
jQuery Color Galaxy
لیست بهترین فیلم های سینمایی طنز ایرانی
آهنگ جدید حمید هیراد به نام «تو باید باشی تا من خوب باشم»