به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خبر و آدرس chaboknews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






 

ستفین شینکوپف استاد روانشناسی کودکان در دانشگاه براون میگوید که تشخیص زودهنگام اوتیسم در کودکان، به درمان بهتر آنان کمک میکند. به گزارش «یو.اس.نیوز»، اریک مورو استاد بیولوژی مالیکولی، علوم عصاب و روانپزشکی در دانشگاه «براون» میگوید که دیرهنگام ظاهر شدن علایم اوتیسم در دختران، تشخیص نسبیت این بیماری را دشوار میسازد. تشخیص دیرهنگام این علایم در دختران، روند تداوی این کودکان را با تاخیر مواجه میسازد. آیا این مقاله برای شما مفید بود؟ یکی از مشکلات بزرگی که خانم مینا با آن دست و پنجه نرم کرده، نبود یک مرکز معیاری برای کودکان اوتیسمی بود. اکنون اگر به جای Z نمره صفر قرار دهیم و معادله را حل کنیم، نمره گارز عدد 22/52 را نشان میدهد که این عدد در حقیقت نقطه برش آزمون گارز در جامعه اصفهان خواهد بود. همان طور که گفته شد اختلال اوتیسم و بیش فعالی تفاوت بسیاری دارند ولی هر دو بر روابط اجتماعی افراد مبتلا تاثیر مستقیمی دارند اگر چه نحوه کار آن یکسان نیست. محققان ميگويند درك نحوه ديدن جهان اطراف در اوتيسميها ميتواند در تشخيص آگاهانه مرض بسيار موثر باشد. همچنین این محققان دریافتند که پشک مزایای زیادی برای کودکان و خانوادهها فراهم میکند که مهمترین آن پیوند فوری میان کودکان و حیوانات خانگی است.

همچنین می تواند توسط نزدیکان یا معلمان پر شود. یک روانشناس می تواند راه هایی را برای رسیدگی به رفتار مشکل دار توصیه کند. او تاکید دارد که یافتههای این تحقیق باید خانوادههای بیشتری را به این فکر وادار کند تا یک پشک در خانه نگهداری نمایند. ضایعات مهارتهای غیراز ارتباط اجتماعی (مثل فقدان مراقبت از خود، توالت رفتن، مهارتهای حرکتی) یا آنهای که بعد از دومین زادروز روی میدهند (به نشانگان رت در بخش «تشخیص افتراقی» برای این اختلال مراجعه کنید) خیلی غیرعادی تر هستند و تحقیق پزشکی گسترده تر را ایجاب میکنند. ارتباط داشتن با دیگر اختلالات رفتاری یا ذهنی یا رشدی عصبی. به مناسبت روز جهانی اوتیسم به یکی از مکتبهای تازه تأسیس که برای افراد اوتیسمی و کسانیکه عقب ماندهگی ذهنی دارند کار میکند، رفتم. نظریه اتصال ناپذیری اوتیسم فرض میکند که اوتیسم با اتصالات عصبی سطح بالا و همزمان سازی همراه با فرآیندهای زیاد سطح پایین مشخص شدهاست. اوتیسم یک شرایط پیچیدۀ عصبی-رفتاری و شامل اختلالاتی در تعاملات اجتماعی و رشد کلامی و مهارتهای ارتباطی همراه با رفتارهای تکراری و سخت است. مطالعه همچنین نشان میدهد که دختران در مقایسه با پسران بیشتر از چهار برابر متبلا به اوتیسم هستند و افراد مبتلا به اوتیسم، اغلب شرایط روحی و جسمی مناسب ندارند.

همچنین این خانوادهها گزارش داده که در پی حضور پشک در خانه، فرزندانشان کمتر اضطراب جدایی را تجربه کرده، عصبانیت کمتری نشان میدهند و توجه و تمرکزشان بهتر شده است. سرانجام ، آنها همچنین تغییراتی در رفتار نشان می دهند. پس از هجده هفته، محققان پیشرفت خانوادهها با پشکها را ارزیابی کردند و از والدین این کودکان در باره اینکه رفتار فرزندانشان با پشکها چگونه بوده است، نظرسنجی کردند. پژوهشگران تاکید کرده که دختران در مقایسه با پسران، در یادگیری زبان توانایی بیشتری دارند و این میتواند تشخیص اوتیسم در آنان را با تاخیر مواجه سازد. اگر نگرانید که خود یا فرزندتان دچار تشنج بشوید، باید موضوع را با داکتر درمیان بگذارید تا درصورت نیاز برای ارزیابی بیشتر شما را به پزشک مغز و اعصاب ارجاع دهد. بنابراین باید آزمایشها و معاینات طبی دورهای انجام شود تا از سلامت جسمی و درمان بهموقع باکتریها و سمومی که ممکن است وارد بدن فرد شود، مطمئن شوید. نوجوانان و بزرگسالان جوان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم ممکن است در درک تغییرات بدن مشکل داشته باشند.

● با ورود به سن ۱۴ ماهگی، انجام حرکاتی مانند تکان دادن دست و حرکات اشاره ای بدن در رفتار کودکان مشهود است. کودکان در حالی که بازی میکردند، گاهی تمرکزشان از روی وسایل بازی سلب و متوجه دست و پایشان میشدند، حرکتهای پیهم و بیاختیار انجام میدادند و سپس به کارشان ادامه میدادند. تحقیقات قبلی نشان داده والدین کودکان مبتلا به اوتیسم، در مقایسه به والدین کودکانی که معلولیت دیگری دارند، بیشتر استرس دارند. نصیراحمد احمدی، مدیر مدرسۀ فاطمه خلیل میگوید که در این مکتب ۳۵ شاگرد دارد که یکی از شرایط شمولیت، داشتن معلولیت است. مینا نصر میگوید: «در اینطور شرایط خانوادهها باید پشت کودک باشند. گرتچن کارلایل یک تن از این محققان میگوید: «ما متوجه شدیم که منفعت اصلی این حیوانات خانگی، پذیرش بدون قیدوشرط آنهاست.» او میافزاید: «برخی از کودکان مبتلا به اوتیسم، ممکن است دارای مشکلات حسی داشته ویا هم به صداهای بلند حساس باشند، بنابراین، وجود یک پشک به دلیل آرام بودنش میتواند یک حیوان خانگی مناسب برای برخی از خانوادهها باشد. گرتچن کارلایل میافزاید که بسیاری از تحقیقات روی این موضوع متمرکز است که یک سگ خانگی چگونه میتواند برای کودکان مبتلا به اوتیسم موثر تمام شود.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از بهترین روانشناس در تهران ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.



+ نوشته شده در سه شنبه 24 مرداد 1402برچسب:,ساعت 20:51 توسط chabok |

متن آهنگ تو هر شهر دنیا که بارون میاد سیامک عباسی

توو هر شهرِ دنیا؛ که بارون میاد!♫!
خیابونی، گم میشه؛ توو بغض وُ درد!♫!

 



+ نوشته شده در سه شنبه 10 مرداد 1402برچسب:,ساعت 15:7 توسط chabok |




آهنگ جدید رضا مریدی به نام بهترینم مگه مرده باشم و دلت بگیرهMusicdel | موزیکدل
مهاجرت به قبرس شمالی (اقامت و شهروندی قبرس شمالی)
آهنگ چی میشه رد بشی از کوچه مون
مقدمه ای بر چاپگر رنگی و انواع آن
آهنگ جدید بهنام بانی به نام «بی معرفت یه جوری حال این دل دیوونه بعد تو بده»
معرفی 3 ناحیه در حفاظت از شبکه با فایروال که باید بشناسید
روانشناسی اعتیاد: علل و راهکارها
آهنگ جدید ایوان بند به نام «ای حبیبی تو بی رقیبی که واسه تو مجنونم»
آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام «واست بمیرم»
افزایش فالوور اینستاگرام با 40 روش شگفت انگیز
به فرزندان خود هوش مالی بیاموزید
درمان خون مخفی در مدفوع [علت ایجاد آن چیست؟]
هفت چیز برای ابهام زدایی فالوور فیک اینستاگرام
مشکلات رایج بعد از شارژ کارتریج پرینتر لیزری و جوهرافشان
آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام «گریه کردم دیگه کجارو دنبالت بگردم»
مزایای چندین نوع اوتیسم در کودکان
آهنگ جدید سیامک عباسی به نام تو هر شهر دنیا که بارون میاد
همه چیز در مورد التهاب چشم (یووئیت)؛ از علت تا درمان
jQuery Color Galaxy
لیست بهترین فیلم های سینمایی طنز ایرانی